Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Защо получавам съобщение „Плащането с карта е отказано, моля, свържете се с хотела“ при опит за плащане на уебсайта на La Redoute?
Как мога да се регистрирам в уебсайта на La Redoute?
Как мога да се възползвам от отстъпките в La Redoute?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Защо получавам съобщение „Плащането с карта е отказано, моля, свържете се с хотела“ при опит за плащане на уебсайта на La Redoute?
Съобщението "Плащане с карта е отказано, моля, свържете се с хотела" се появява, когато плащате с карта в уебсайта на La Redoute и плащането ви е отказано. Това може да се дължи на различни причини като грешка в данните за картата, липса на наличност или проблем със системата на сайта. В този случай е препоръчително да се свържете с обслужването на клиенти за допълнителна помощ.
-
Как мога да се регистрирам в уебсайта на La Redoute?
За да се регистрирате в уебсайта на La Redoute, първо посетете началната страница и щракнете върху „1ère visite“. След това попълнете задължителните полета във формуляра за регистрация, като потребителско име, парола, данни за фактуриране и т.н. Когато приключите с въвеждането на информацията си, натиснете бутона „ПРОДЪЛЖЕТЕ“ и следвайте инструкциите за завършване на процеса на регистрация.
-
Как мога да се възползвам от отстъпките в La Redoute?
-
Как мога да откажа подарък, който ми предлагат на уебсайта на La Redoute?
-
Как да премахнете повтарящи се продукти от кошницата на поръчка?