магазин Хиполенд

  • 17 602
  • 113
# 30
Аз един път съм пазарувала оттам и съм доволна от покупките си като цяло.
Магазинът ми харесва, доста добре зареден е, персоналът е учтив 9поне аз като съм ходила).
Виж целия пост
# 31
НЕ,не съм доволна!!! Направо съм възмутена  newsm11  Не стига,че е по-скъпо от навсякъде другаде,ами и персоналът е пагубен за бизнеса им.Най много се втрещих преди 3 месеца,когато търсех лятна количка.Отидох там с надеждата,че в един голям хипермаркет има всичко и търсех Пег Перего Ариа.Когато влязох,установих,че те НЯМАТ в наличност маркови колички с изключение на един древен модел на Чико и един-два на CAM.Попитах една служителка защо нямат повече излижени колички,а те ми отговори,цитирам:"Много ясно,бе,госпожо,че скъпите колички не са изложени!!!Ми,няма много желаещи за тях,за туйх са по каталог!!!Вие какво си мислите???" И така,след като тази госпожица ми се скара,отидих и си купих количка от друг,конкурентен магазин!Хехе  hahaha
Виж целия пост
# 32
А кьде вьв Варна е Хиполенд?
Виж целия пост
# 33
аз пък не обичам да ходя в магазини тип Била или Метро а тези и двата са от този тип. Предпочитам по малки магазини с повече качествени стоки в тях а не просто стоки. а и винаги съм предпочитала вниманието от страна на персонала може да е за пет минути но непременно да бъде отделено за моето пазаруване, а това се постига само в по- малките магазини. Желая на всички приятни емоции по време на пазара за децата ни няма значение къде го правим.
Виж целия пост
# 34
Здравейте момичета.
Аз нямам намерение да се крия че съм служител на фирмата,но ме провокирахте да напиша нещо което сигурно всички ще сметнат че е пристрастно но не е така със сигурност.
Относно магазина ще кажа че хората се опитват да е много зареден но не със супер скъпи и недостъпни стоки а с такива за всеки джоб защото в България все още преобладават хората с ниски заплати и им е по добре да си купят от така наречените гадни колички на Бертони,Чиполино и Кангаро отколкото супер скъпите за тях пег перего,чико,кам и др.
За играчките има много и разнообразни и събрани на едно място е не може да имат всички играчки на света.
За дрехите съм съгласна има какво да се желае но за обувките смятам че са доста добре.
Лично в нашия магазин има кой да ви каже всичко за шишета и беберони че и повече за другите магазини в страната не знам.
Изобщо това което мога да кажа е че всеки който влиза предубеден след такива теми няма да намери нещо хубаво вътре а все ще е недоволен
И наистина не мога да разбера кое в персонала ви дразни като политиката на фирмата е насочена точно към доброто обслужване и лично аз не съм чула колега да нагруби клиент камо ли дете,а има ужасни хора повярвайте ми.
Е аз не съм в момента на работа че си чакам третото дете но и за него с кеф си пазарувам от там като се има в предвид че в Бургас магазина е най малък.
Виж целия пост
# 35
А кьде вьв Варна е Хиполенд?
Хиполенд във варна е в Пикадили - Практикер на първия етаж./ или приземен се води/.
А по темата аз също не съм доволна от зареждането на магазина. Ходили сме за най-различни неща, но почти никога не сме излизали с търсената стока. А пък няколко дни преди коледа стилажите им бяха почти празни, останах изумена, когато отидохме #Crazy.Ами че то ако за Коледа не си направят сметката да заредят както трябва, кога през останалото време от годината ще имат такъв оборот!
Относно играчките - да, има голям избор, но разни китайски играчки, които ги има и в доста други магазини, тук са на доста по-висока цена.
Забелязяла съм, че има богат избор от колички, които се търсят масово, но тези колички/ние също сме с такава/ ги има във всички детски магазини. За шишетата, бибероните, ваничките за къпане и др. се отнася същото.
Виж целия пост
# 36
Mira(vatan1919) ,ясно ми е защо има само от масовите колички,но мен ме доядя за отношението и некомпетентността на въпросната служителка!Както и да е,възможно е само във Варна да е така  Peace Все пак,със сигурност ме изгубиха като клиент  Wink
Виж целия пост
# 37
Сега и аз,ще обясня защо не съм доволна от търновския Хиполенд и ако ще 100 служителя на фирмата да ми се включат пак ще ми е същото мнението!Отивам декември месец миналата година и питам дали може да ми се достави Куини Зап-разговора се провежда с управителката на магазина,която ми казва,че ще трябва да оставя капаро и така всичко е ок.Иска ми моб.номер и като говори с офиц.вносител ще ми се обади-така и не се обади.Отивам пак и я питам какво е станало,а тя милата просто не се сети какъв ангажимент е поела,като включи ми каза,че Неделчев и Неделчев нямат внос.Аз,се обадих на Неделчев и Неделчев и хората ми доставиха количката до вратата.
 Понеже всеки ден съм в МОЛ-а и знам,че в Хиполенд имаха каталог на Чико с играчките и решавам,че ще купувам муз.маса.Питам продавачките може ли да разгледам каталога-може,може,ама ,ако го знаят къде е,те милите,обаче не знаят и се оказва,че някоя от тях го била дала на някакъв клиент,ама останалите не разбрали.
 За добро отношение ще има да мечтая поне в този "елитен"магазин!
Ето това е от мен-дори за количката се обадих да се оплача и в централата в София,но явно не са особено заинтересувани как се работи в клоновете им!
Виж целия пост
# 38
Мнението ми е двустранно. Имала съм случаи да съм доволна, и да съм разочарована. Тъй като е най-близкия голям магазин до дома ми, често ходя там, особено за подаръци за рождени дни - в общи линии до сега все се намира какво да избера и да купя.
Друг е въпросът, ако отида конкретно да търся нещо, почти никога го няма - ясно е, че не могат да имат всичко, не ги упреквам.
Като обстановка, играчки и обувки горе-долу бива. Не съм доволна от частта за дрешки - каквото и да потърсех, все нямаха - едва ли съм толкова претенциозна.
Персоналът също е учтив и не съм имала проблеми, а дъщеря ми е истинска напаст като види много играчки на едно място Simple Smile.
Ще продължавам да съм клиент основно за играчки, но има още какво да се очаква от другите отделения.
Виж целия пост
# 39
Не обичам такива теми, но този път не мога да се сдържа. Персоналът в Хиполенд-Варна е под всякаква критика и оставам с впечатление, че това е фирмена политика. Пример от последното ми посещение там:
Търся столче за хранене - дървено с регулируема облегалка. След 15 минути обикаляне около столчетата успявам да ангажирам вниманието на една служителка. Питам я дали имат такова защото не виждам изложено. Отговаря ми, че имат но е в склада.
Аз: Мога ли да го видя?
Тя: Ами то е същото като ей онова там, само дето е по-голямо, дървото не е натурално а боядисано, май в синьо беше, регулира се облегалката, с друга тапицерия е и е малко по-скъпо.
Аз: А ще може ли да ми го покажете?
Тя: Вижте какво госпожо. То е разглобено, ако няма да го купувате за какво да го сглобяваме. Ако го купувате няма как да го носите сглобено, трябва после и да го разглобяваме. Голяма играчка е, няма да стане.

.....

Е, купих си го от друг магазин.
Виж целия пост
# 40
Добре оставам с впечатлението че всеки си е формирал мнението на база неприятна случка.
Аз бях само продавач консултант не мога да кажа на управителите какви са им правомощията не е приятно обаче да не изпълняват ангажимент.
А специално за Варна мислех че там служителите са едни от най компетентните но може и да греша.
Няма да се меся повече,аз говорех повече като майка на две деца отколкото като служител имам много хубави неща купени от магазина и с удоволствие ходим там с моите деца но всеки си има критерии и изисквания не можем да сме еднакви.
Виж целия пост
# 41
толкова голям магазин и толкова малък асортимент.. уж всичко има а като търсиш нещо все го няма.. не ми допада..
Виж целия пост
# 42
На мен също не ми допада много.За цените на играчките-основнавната фирма там е Феликс Тойс-ще ме простите ,ама на София Прес е поевтини.Като цяло играчки пазарувам там-имам няколко любими фирми и все там си ходя.Що се отнася до дрехите-също има какво да се желае по линията качество-цена.Определено  предпочитам ,както казва по-нагоре една девойка, кварталните гаражи.Спечелили са ме като клиент и ги посещавам редовно,за разлика от Хиполенд.За обслужването-това е една дъъълга тема,която няма смисъл да зачекваме,че ще стане война накрая  Laughing
Виж целия пост
# 43
Моля, спрете с безсмислените спорове! Не ни създавайте излишна работа, имаме си достатъчно!

Лионеса, спри да апострофираш потребителите с различно от твоето мнение! Разбрахме какво е то, няма нужда да ни го натрапваш.
Виж целия пост
# 44
и аз за съжаление не сам доволна, купих някой неща,и останах страшно разочарована.Китайски стоки за съжаление!!!!!!!!!!!!!!!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия