Има ли някоя дама, работеща в банка /по-специално FIB/?

  • 9 063
  • 78
Бих желала да се допитам, тъй като от служителите в клона, в който си открих сметката- не ми дадоха никакви обяснения.

Значи случката е следната:

Бях си загубила дебитната карта /на която ми превеждат заплатата/ и отидох да я блокират, подписах декларация за нова.
Днес отивам да си я взема, питам девойката на касата, която ми я издаде- мога ли да я ползвам веднага, на което отговорът беше положителен.

Отивам на шопинг и решавам да тегля пари. Баланс: - 34  Thinking

Дим бегом в банката. Там младежът /много любезен, трябва да отбележа/ мърда, цъка, изпоти се... и казва: "Ами, не мога да намеря тази карта в системата".

Хайде още час ровене, накрая я намери и колежка му подшушна, че картите не били активни около час-два след издаването.

Чакам два часа, пробвам пак. Пак същото.  newsm78

Вече почти изгубих търпение, но ще дочакам до утре.
Лошото е, че имах непокътната декемврийската си заплата във въпросната карта /при блокирането накарах служителя да ми издаде извадка от последните транзакции, та си остава енигма как такава сума изведнъж става отрицателен баланс/.

P.S. Става дума за Visa Electron с чип.

Ще съм благодарна на съветите ви!
Виж целия пост
# 1
Една приятелка бачка в тази банка, но очевидно не е влизала тук, иначе щеше да ти отговори.

Тия карти с чиповете, и ние ги имаме, са много смотани. Не веднъж са ни правили проблеми. Има пари вътре. Отиваме да пазаруваме, но като прекарат картата, излиза, че няма достатъчна наличност  Laughing Много тъпо. Още повече, когато нямаш пари в брой, а си само с каратата, в която ИМА наличност и разчиташ на нея....  Crazy
Виж целия пост
# 2
Надявам се да се реши проблема с картата ти Tired
Майка ми си получава заплатата по същия начин като теб и вече за 3ти път им подменят тези карти с чип, защото някои банкомати не ги приемат, не ги четат и се получават грешки
Успех Peace
Виж целия пост
# 3
По принцип ,ако са активирали картата когато са ти я дали,може да се наложи да чакаш повече от 1,2 часа. Това активиране трябва да се обработи от системата Борика,но тя прави това 2-3 пъти в деня.Не мога да се сетя точно,че вече повече от година не съм ходила на работа. Но ако и утре не можеш да я ползваш отиди в банката пак да решат проблема. На картата би трябвало да има тел за връзка пробвай и там.
Виж целия пост
# 4
Наскоро си подновявах картата от ПИБ, дебитна обаче, казаха ми, че ще мога да я ползвам 6 часа по-късно
Виж целия пост
# 5
смених си картата през делември. взех я в петък на обяд и ми казаха, че ще е валидна в събота след 18.00, т.е. повече от 24ч след активирането. не можело по-рано. аз понеже бях съвсем без пари и мъжът ми го нямаше, още в банката отидох на гише да изтегля пари от сметката, за да изкарам до другия ден.

попаднала си на некадърен служител. аз доста често ходя в банката по различни въпроси, имам няколко сметки там. прави ми впечатление, че от една година има голямо текучество на персонал, хората все са нови, необучени и нищо не разбират. ходя само в един клон и непрекъснато на някой нещо му обясняват. на мен онлайн банкирането ми тръгна след 4 ходения на крака до там, защото все на некадърници попадам. но около мен винаги е имало и по-трагични случаи. не бих си сменила банката, де. за други като обб и пиреус мога да кажа и много по-лоши неща.
Виж целия пост
# 6
ПИБ по принцип имат проблеми в системата за картите. И на мен ми се случи случка преди месец. Оправят проблема, ама със зор.
Виж целия пост
# 7
Взех моята към 18 часа и ми казаха да тегля сега от старата,защото новата ще е активна чак след 24 часа.След това оставих старата за блокиране.
Виж целия пост
# 8
Извинявам се, че използвам темата, но да не отварям друга.
Можете ли да ми кажете, дали мога да си следя движението по сметката (дебитна карта) по интернет. Търсих в страницата им, но не намерих нищо подобно.
Виж целия пост
# 9
Извинявам се, че използвам темата, но да не отварям друга.
Можете ли да ми кажете, дали мога да си следя движението по сметката (дебитна карта) по интернет. Търсих в страницата им, но не намерих нищо подобно.
Можеш ,но ако имаш активирано интернет банкиране! Подай си документи и ще ти дадат кодове.
Виж целия пост
# 10
Не може да се ползва веднага, изчакай известно време, най-добре 24 часа.
Виж целия пост
# 11
Борика минава в 11:00 и в 18:00 ч.
Моята карта е същата. И аз имам проблеми на някои банкомати. Изписва ми "недостатъчна наличност", а по сметката има пари .....
Виж целия пост
# 12
Новите карти на ПИБ вече нямат нищо общо с Борика. На собствен оператор са. Една от опциите е, че ако някой ти внесе пари по картата, след 10 минути ще можеш да си ги теглиш, не трябва да чакаш да мине Борика.
Ако се подменя стара карта с лента за нова с чип, трябва да минат около 24 часа, за да е активна новата. Пример- ако си вземеш картата в понеделник преди 17.00 часа, тя ще е активна във вторник след 18.00 часа.
Ако картата е нова, може да се тегли след максимум 1 час ( да не кажа и веднага).
Движение по сметка можеш да следиш от Интернет клона на ПИБ, само ако имаш направена регистрация. Според мен е доста усложнено самото регистриране,ходене до банката за подписване на декларация, теглене на сертификат и т.н., но това е реда. Иначе е голямо удобство.
Наистина понякога има проблеми с новите катри с чип, но в скоро време всички банки ще минат към тази технология. По- сигурно било!

Yogurina , ако и днес не можеш да теглиш от картата, значи нещо не е в ред, иди пак до банката и поискай да ти я преиздадат.
Виж целия пост
# 13
И защо да са само дами, аз да се заям, м...? Mr. Green

Има вероятност, новата ти карта, след като си загубила старата си... Да е издадена не по стандартния начин, затова и "младежът с цъкането" да не е успял да я намери новата карта в системата...

За останалото, vok е обяснила подробно...

П.С. Ако си "закъсала" за пари - изтегли ги от самата банка, докато се "реши" проблемът с картата...
Виж целия пост
# 14
ПИБ е банката с най-много проблеми. Не стига това, ами са и най-нелюбезните. Поради тази причина ги смених, след като ги търпях цели 5 години. Разликата е огромна.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия