На 10.09.2007 г. купихме въпросният Номад от магазин Бебе Планет.
Малко след покупката количката се разскърца леко, но съпругът ми отсъстваше за 4 месеца и не можех по никакъв начин да я занеса на ремонт и съответно да остана без количка.
Детето ми тогава беше на 10 месеца и тежеше около 10 кг., в смисъл това скърцане не е от претоварване или нещо подобно, защото количката я дават до 15 кг.
С течение на времето скърцането се увеличаваше, стана просто по - зле от най - евтините китайски колички, а и самата количка стана изключително неманеврена и трудна за бутане.
Обадих се в магазина, дадоха ми телефона на сервиза и така на 5 март т.г. занесохме количката в офиса на вносителя Адрия. Значи количката беше купена точно преди 5 месеца и 25 дни, не сме излизали в снега и съответно е ползвана не повече от 4 месеца.
Момчетата, които я приеха веднага заявиха, че това си е сериозен фабричен дефект и направо ще ми сменят цялото шаси с ново. Уговорихме се да се чуем след 30 минути за да ни кажат дали са сменили шаситата и съответно да си я вземем.
Бяха много любезни и ни предложиха оборотна количка, която ние отказахме.
След като се чухме в уговорения час ни казаха, че няма да стане същият ден, защото шефа им държал лично да види количката.
На другият ден се чухме и ми казаха, че фирмата производител не им е приела рекламацията за фабричен дефект /тук лекинко се усъмнихме/, но въпреки това ще ми сменят шасито. Тъй като нямат резервни шасита, всичко идва комплект с текстилна част, ни предложиха да закупим и текстилната част на новото шаси срещу 329 лв / преди това ги бях попитала само за информация имат ли такава опция - закупуване само на текстилна част - нямаха/. Съпругът ми отказа и се уговорихме директно да си вземем количката на следващия ден със сменено шаси.
На другият ден отидохме до офиса да си вземем количката и се оказа, че шасито не е сменено, а ремонтирано. Момчето от офиса ни обясни, че дефекта наистина си е бил фабричен, просто нитовете на количката не са били добре стегнати и тя буквално се е "разчекнала". Та ремонта се е състоял в пренитоване. Дотук всичко е ОК, количката в момента не скърца.
Каква беше изненадата ми днес, когато свалям сенника да го пера и установявам, че е избелял!!! Имам база за сравнение - парчето плат, което обгръща дъгата на сенника и се закопчава с цип, т.е. слънцето не го грее, е доста по - наситен цвят. Другата ми база за сравнение са два уплътнителя, които се слагат на коланите пред гърдите на детето и които не ползваме - и те са със запазен ярък цвят.
И това избеляване се е получило през сравнително неслънчевите месеци от септември до март!!! Вече си представям на какво ще прилича количката след като я ползваме поне едно лято.
Та това е моето мнение - безкрайно съм разочарована от количката и не бих я препоръчала с чиста съвест на никой вече!