Изгубена гаранционна карта

  • 17 291
  • 17
# 15
Това е много тъпо  #Cussing out
Всичко е компютаризирано и централизирано, има я тази информация, и не е редно да се отказва.
На мен в метро, са ми вадили дубликат на гаранционна карта.
Според мен искайте да говорите с някой управител.
От мързел го правят, не от невъзможност.  Peace
Виж целия пост
# 16
Цитат
Скоро ми се повреди цифровия апарат, който кyпихме не отдавна от "Метро" и не намирах гаранционната карта, а само фактyрата. А когато отидох ми казаха, че няма да направят нищо без гаранционната карта, фактyрата била без значение

Навярно си случила некомпетентен служител.Няма дубликат на гаранционна карта, просто ти дават друга такава.Важното е че пазиш фактурата, но дори да си я изгубила може да се издаде и копие.Поговори с управител, за да не те отсвирят пак!Гаранционната карта трябва да си я попълниш сама и не е нужно да се заверява в магазина.Имаш право да си оставиш апарата в Метро, те да го занесат до сервиза за поправка и да ти го върнат в едномесечен срок!
Би трябвало и в Технополис да се извади копие на касовия бон, ако помниш точно на коя дата си закупила уреда.
Виж целия пост
# 17
От магазина могат единствено да ти издадат дубликат на фактура и евентуално на гаранционна карта, ако стоката е техен внос и имат собствени гаранционни карти.А за сервизите фактурата е от значение за това да се удостовери дали наистина си закупила въпросния уред на тази дата.От гаранцията си изрязват талони,които после им се заплащат от фирмата, с която имат договор.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия