ОДЗ и ЦДГ В СОФИЯ - кандидатстване 2009/2010

  • 80 675
  • 1 504
# 1 065
Добро утро!

Тук сме да помагаме за въпроси как се ползва системата за актуализация на профилите, как се прилагат правилата и как се изчисляват точките.

Г-н Джонев ще публикува обяснение за вчерашното спиране на системата след няколко дена. Нека първо всички се успокоим и отдъхнем от напрежението. Най-трудното мина.

A какпво правим, когато ОТНОВО заради проблеми в скъпоструващата система не можем да се регистрираме по-рано, и при равен брой точки , пак напред излизат по-рано регистрираните ?
Tози тънък момент забравяте ли го ?
Виж целия пост
# 1 066
Към екипа на ИСОДГ:

Избрала съм няколко градини от един район,но искам да посоча и една градина от друг район.Уви от вчера не мога да се справя с това упражнение!
Моля да ми обясните какво да направя.Просто не ми позволява да сложа отметка на градината от друг район!
Виж целия пост
# 1 067
Какво да правите, като завършите четвъртата стъпка

На четвърта стъпка трябва да актуализирате профилите:
-   въведете необходимите данни в профилите на родителите и децата;
-   прегледайте критериите и да заявите тези, които отговарят на Вашата ситуация;
-   прегледайте списъка с кандидатури и ги подредете по ред на желанията;
-   добавете или премахнете кандидатури, ако искате.

С тези действия завършвате четвъртата стъпка.

В началото на идната седмица ще започнат да се изчисляват и подточките по допълнителните критерии. Списъците на чакащите ще започнат да се подреждат по точки.

Добре е да прегледате списъците на кандидатурите отново и да видите какви подточки събирате. (Подточките по ДК1 – брат/сестра в същата градина ще бъдат изчислени през май, когато внедрим регистъра на всички деца в градините.)

Това е, засега.

В началото на май следете новините. Тогава ще пуснем индикация за реалните шансове за прием, за да може да подредите кандидатурите по най-изгоден начин.

Класирането е на 23 май 2009 г.
Виж целия пост
# 1 068
немога да стигна секцията с децата, немога и до обратната връзка да стигна.. затова ви пиша тук
може ли или кога ще имам достъп до секцията с децата?


Винаги може да пишете в обратна от публичния сайт. Пишете ни оттам, за да проверим.

като затворя целият браузър и пак го отворя нещата се оправят.. обаче ако твърде много е чакано.. няма шанс.. пак влез излез.. явно нещо с кукитата и кеша.. технически проблемчета

а, може ли и един rss да сложите за общите въпроси/отговори и новини, за да не влизам всеки ден , на всеки час?
Виж целия пост
# 1 069
Здравейте,бих искала да попитам защо от вчера в моя профил   излиза ЕГН то на съпруга ми вместо моето ЕГН ,съответно не може да се коригира. И в профила на детето не може да се напише името на съпруга ми .Писах многократно  във формата ви за обратна връзка,но не получавам отговор.Поради този проблем не мога да регистрирам детето ,моля коригирайте го или отговорете какво да направя.
Виж целия пост
# 1 070
Добър ден,

Много родители не знаят, че:

  • инсталацията, администрацията и комуникационната свързаност;
  • поддръжката на родителите миналата година;
  • анализът и спецификацията на алгоритмите за класиране миналата година (поради пълната неадекватност на първоначалните спецификации);
  • цялостното пренаписване на системата за класиране миналата година;
  • безупречното осъществяване на самото класиране с изчистване на много голямо количество проблеми;
  • осигуряването на абсолютна сигурност без нито един случай на компрометиране на данните;
  • поддръжката на директорите с телефонна линия;
  • участието в разработката на новия регламент (поради твърде големите пропуски на стария регламент);
  • писането на ръководства, указания и други необходими документи;
  • анализът и спецификацията на системата за кандидатстване и класиране по новите правила;
  • разработката на системата за кандидатстване и класиране по новите правила (в ударни срокове, за да се даде повече време на родителите преди класирането на 23 май, което не може да се премести заради изборите);
  • помещаването на системата в изчислителен център с най-висок клас 4 за сигурност;
  • двойното увеличаване на изчислителните мощности;
  • внедряването на новата система и осъществяване на прехода за 20000+ потребителя;
  • поддръжката на родителите във форуми и чрез обратна връзка тази година.

Не е струвало нито лев на данъкоплатците досега.

Мога да се правят най-различни финансови и други оценки на този принос. Не желаем да се занимаваме с това. Няма да искаме възстановяване на разходите.

Най-важното е да няма денонощни физически опашки пред градините в София и да се осъществи прозрачен прием по ясни, колкото се може по-справедливи правила без субективен фактор. Ако постигнем това, стойността на горния принос ще бъде съвсем незначителна в сравнение. Ако постигнем това, ще отбележим важна победа за гражданското общество в България.

Явор Джонев
Ръководител ИСОДГ
Виж целия пост
# 1 071
Добър ден,

Много родители не знаят, че:

  • инсталацията, администрацията и комуникационната свързаност;
  • поддръжката на родителите миналата година;
  • цялостното пренаписване на системата за класиране миналата година (поради пълната неадекватност на първоначалните спецификации);
  • безупречното осъществяване на самото класиране с изчистване на много голямо количество проблеми;
  • поддръжката на директорите с телефонна линия;
  • участието в разработката на новия регламент;
  • писането на ръководства, указания и други необходими документи;
  • анализа и спецификацията на системата за кандидатстване и класиране по новите правила;
  • разработката на системата за кандидатстване и класиране по новите правила;
  • помещаването на системата в изчислителен център с най-висок клас 4 за сигурност;
  • двойното увеличаване на изчислителните мощности;
  • внедряването на новата система и осъществяване на прехода за 20000+ потребителя;
  • поддръжката на родителите във форуми и чрез обратна връзка тази година.

Не е струвало нито лев на данъкоплатците досега.

Явор Джонев
Ръководител ИСОДГ

Затова браво,но системата ви продължава да дава постоянно грешки!
Виж целия пост
# 1 072
Здравейте,бих искала да попитам защо от вчера в моя профил   излиза ЕГН то на съпруга ми вместо моето ЕГН ,съответно не може да се коригира. И в профила на детето не може да се напише името на съпруга ми .Писах многократно  във формата ви за обратна връзка,но не получавам отговор.Поради този проблем не мога да регистрирам детето ,моля коригирайте го или отговорете какво да направя.

ЕГН се коригират само от нас. Пишете в обратна връзка, ще ги оправим, не се безпокойте.
Виж целия пост
# 1 073
Цитат
Затова браво,но системата ви продължава да дава постоянно грешки!

Има известно количество проблеми, действително. Работим по тяхното отстраняване в най-кратки срокове.
Голямото мнозинство потребители успешно завършват четвъртата стъпка.
Виж целия пост
# 1 074
И преди малко ви пратих съобщение във формата за обратна връзка и ми дава,че е пратено 3 пъти съобщението.
Виж целия пост
# 1 075
От известно време се опитвам да вляза в профила си,но няма връзка.При мен ли е само проблема или е общ?
Виж целия пост
# 1 076
Екип ИСОДГ, кога ще бъдат изчистени дублиращите се имена от списъците на градините?
Виж целия пост
# 1 077
Добро утро!

Тук сме да помагаме за въпроси как се ползва системата за актуализация на профилите, как се прилагат правилата и как се изчисляват точките.

Г-н Джонев ще публикува обяснение за вчерашното спиране на системата след няколко дена. Нека първо всички се успокоим и отдъхнем от напрежението. Най-трудното мина.

A какпво правим, когато ОТНОВО заради проблеми в скъпоструващата система не можем да се регистрираме по-рано, и при равен брой точки , пак напред излизат по-рано регистрираните ?
този тънък момент забравяте ли го ?


Това са разбираеми притеснения, но не и основателни.

Ето подробен отговор: http://kg.sofia.bg/?page=news&id=158

Прочетете и това: http://kg.sofia.bg/?page=news&id=164
Виж целия пост
# 1 078
... въпреки, че чета че системата работи и че при някои няма проблем, аз все още не мога да вляза ... рестартирах, пробвах през различни браузъри, но ефект няма ... просто нямам думи!
Към момента след вход не се случва нищо ... просто чакане след което не се визуализира нищо!!!

Отново ли профилът ми е закачен на проблемен сървър или какво?
Виж целия пост
# 1 079
... въпреки, че чета че системата работи и че при някои няма проблем, аз все още не мога да вляза ... рестартирах, пробвах през различни браузъри, но ефект няма ... просто нямам думи!
Към момента след вход не се случва нищо ... просто чакане след което не се визуализира нищо!!!

Отново ли профилът ми е закачен на проблемен сървър или какво?

Просто опитайте отново. От време на време правим разни корекции по сървърите и е възможно да прекъсват връзката.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

X Реклама

Общи условия