Re: Fragrancex.com - аромати и доставки-6-та тема

  • 74 844
  • 1 724
# 1 710
Що така не получавам отговор на диспутите? newsm78 То кел файда от тях, но пак е нещо.
Виж целия пост
# 1 711
natia, когато отворих диспут ми отговориха на четвъртия ден.Посочиха някакъв номер, който излезе невалиден по справката в сайта.След 3-4 дни получих парфюма и затворих диспута.Имала съм друг случай от друг сайи.Не ми бяха шипнали поръчката 10 дни.Писах няколко имейла-нищо.Пуснах диспут, не отговориха.Ескалирах , пак нищо.И накрая си получих паричките.Ако не отговорят  в диспута , това може и да е в твоя полза ,защото Пейпал изчакват другата страна за отговор 14 дни ,ако не греаш и парите се връщат.Дано всички да си получим парфюмите все пак Peace
Виж целия пост
# 1 712
Как се ескалира?Има ли някъде обяснена процедурата за диспутите, за да прочета по-подробно...
Аз съм пуснала диспут иначе де #Crazy
Виж целия пост
# 1 713
natia, когато отворих диспут ми отговориха на четвъртия ден.Посочиха някакъв номер, който излезе невалиден по справката в сайта.След 3-4 дни получих парфюма и затворих диспута.Имала съм друг случай от друг сайи.Не ми бяха шипнали поръчката 10 дни.Писах няколко имейла-нищо.Пуснах диспут, не отговориха.Ескалирах , пак нищо.И накрая си получих паричките.Ако не отговорят  в диспута , това може и да е в твоя полза ,защото Пейпал изчакват другата страна за отговор 14 дни ,ако не греаш и парите се връщат.Дано всички да си получим парфюмите все пак Peace
Чакам и другата седмица и ескалирам. 20 дни е срока, поне при мен, т.е 4-ти се пада. При теб не са били шипнали, затова са върнали парите, но тук предполагам няма да стане толкова лесно. Дано дойдат по-скоро и всичко да се размине.
Нямам представа как се ескалира, за търви път ще ми е. Tired
Виж целия пост
# 1 714
natia, когато отворих диспут ми отговориха на четвъртия ден.Посочиха някакъв номер, който излезе невалиден по справката в сайта.След 3-4 дни получих парфюма и затворих диспута.Имала съм друг случай от друг сайи.Не ми бяха шипнали поръчката 10 дни.Писах няколко имейла-нищо.Пуснах диспут, не отговориха.Ескалирах , пак нищо.И накрая си получих паричките.Ако не отговорят  в диспута , това може и да е в твоя полза ,защото Пейпал изчакват другата страна за отговор 14 дни ,ако не греаш и парите се връщат.Дано всички да си получим парфюмите все пак Peace
Чакам и другата седмица и ескалирам. 20 дни е срока, поне при мен, т.е 4-ти се пада. При теб не са били шипнали, затова са върнали парите, но тук предполагам няма да стане толкова лесно. Дано дойдат по-скоро и всичко да се размине.
Нямам представа как се ескалира, за търви път ще ми е. Tired

В пп си отваряш диспута. Там има две опции - или да го закриеш или да ескалираш. Избираш втората и следваш стъпките.
Виж целия пост
# 1 715
Мерси Мимс. Grinning
Мисля, че го бях мярнала, там от дясно. Дано не се наложи да го използвам.
Виж целия пост
# 1 716
Аз току що го ползвах само че за едно неполучено от ибей. Тук ще изчакам още малко.
Виж целия пост
# 1 717
Момичета, колко време изчаквате преди да пуснете диспут? Моята поръчка е от 30.06. и мисля другата седмица да пусна диспут  newsm78
Виж целия пост
# 1 718
Ох и аз ви следя и чакам 2 броя от 7.7. Аз пускам диспут месец след плащането. Обикновено,ако не ми отговарят, го ескалирам седмица по-късно,защото ме ядосват като мълчат!  Mr. Green
Виж целия пост
# 1 719
Има ли други като мен да чакат от 22.06?Две чакам от тази дата,другите два са по-отскоро
Виж целия пост
# 1 720
Аз чакам 2 от 23ти. Това е най-ранната дата.
Сега се върнах да си разгледам пощата и се оказа, че за първата ми поръчка съм получила това писмо:

    Thank you for ordering from FragranceX.com. Your order # 4556375 is currently on hold for verification. We apologize for this inconvenience however this verification is done for your protection.

Possible reasons why your order has been placed on hold are:

The billing address provided did not match your credit card statement billing address.

The shipping address does not match your billing address.

* * * Please reply with a valid telephone number and billing address that your credit card company has on file or call us at 1-888-557-3738 or 001-718-482-6970 between 7am and 3pm eastern time so we can promptly process your order. * * *

До колкото разбирам, е трябвало да се обадя, за да потвърдя поръчката. Нито съм видяла писмото, нито съм звъняла. Малко по-късно, съм получила потвърждение, че е шипната. Rolling Eyes В профила ми във Фрагранса излиза, като нормална шипната поръчка.

Може да съм най-голямата песимистка, но този път запичането е здраво. Върнах се да чета проблемите през ноември, е не е било такова чудо. Все нещичко е капало, имало е признаци на живот. Хайде някой да се похвали с поне една получена пратчица. Praynig
Виж целия пост
# 1 721
10 дена бях в провинцията без компютър и така се надявах , като се прибера да имам бележки от пощата , но няма нищо Crossing Arms #2gunfire #2gunfire  Започвам да чета на зад, но като гледам от тази страница май никой още не е получил поръчка. ooooh! #Cussing out

Чакам  2 поръчки едната шипната на 22.06 а другата на 30.06.
Виж целия пост
# 1 722
Намейка ме помоли да пусна тема, сега я правя.  bouquet


Новата тема.
Виж целия пост
# 1 723
здравейте дами,следя темата,днес пуснах поръчка към сайта,искрено се надявам да пристигне благополучно  Praynig
Виж целия пост
# 1 724
това е стара тема виж по-горе и пиши в новата
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия