Искате да Ви оберат - заповядайте във Фантастико Младост3 до бл.317

  • 12 827
  • 119
# 60
.... На вратата - табелки, че магазинът се охранява непрексъснато с видеокамери. Охранява се друг път.

Ами правилно са си го написали хората - охранява се магазинът, не клиентите му. Те да се спасяват, както могат.  #Cussing out


По темата - вдигнете скандал и пуснете жалба до прокуратурата. Малко ме съмнява, че ще се заемат сериозно с проблема, но все пак има шанс да попаднете на съвестен прокурор.

Виж целия пост
# 61
Преди време служители на Била бяха накарали синът ми да плати в троен размер отворен и полу изяден кроасан, който изровили на дънота на ученическата му раница, защото не го е обявил при влизане. Върна се в къщи възмутен и вече не иска да стъпи там. Говорих с управителя на охраната откога трябва да се декларира на влизане отворени продукти, а той само ми се извини.
Виж целия пост
# 62
Сега - днешното развитие на случая.
Макар и неочаквано за нас на вчерашната ни жалба са откликнали Mr. Green
След написаната вчера от мъжът ми жалба, днес се  е обадила учтива дама от управата на Фантастико и е пожелала да ни поднесе официалните извинения на фирмата по случая.

Благоволили да прегледат записите и установили, че сме прави  Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil КАКВА ИЗНЕНАДА!!!!

Уверили са съпруга ми, че въпросният служител бил наказан и т.н.

Иииии ............

И какво от това - разходите някой ще ми ги възстанови ли?
А нервите?
Изобщо обичайната ситуация тип след дъжд качулка, защото / това е мое предположение/ освен жалбата, на която надали биха обърнали кой знае какво внимание иначе, някой може и да ги е светнал за придобитата им в нета печална известност Twisted Evil Shocked #Crazy
Виж целия пост
# 63
Значи наистина служител ги е откраднал? Все си мислех, че е бил клиент. Егати наглостта, направо ми е трудно да повярвам.
Виж целия пост
# 64
 Shocked а стига бе! Че нали ако служител задигне касетка с ягоди, целият останал персонал трябва да го е видял! Сигурно е бил пълен ненормалник.
Виж целия пост
# 65
Лу - благодаря ти  Hug май се намери по-добро решение  Wink Wink Wink случайно!
Бижy точно на първия линк пратихме май копие на жалбата, а във втория иска регистрация / което честно казано не ми се нрави особено/.
Месечинка виторога довечера ще разбера по-подробно, защото не беше подходящ момента да говорим надълго със съпруга ми, но са му казали, че някаква жена била виновника.
Shocked а стига бе! Че нали ако служител задигне касетка с ягоди, целият останал персонал трябва да го е видял! Сигурно е бил пълен ненормалник.

Касетката беше пресипана в найлонов плик / в плод зеленчука ,от който ги купихме, тъй като се носи далеч по-лесно и хората от там си ползват амбалажа отново/. Иначе си прав щеше да е една идея по-трудно и по-видимо.


На мен ми е все едно кой е виновен - обекта е техен и отговорността е тяхна!
И ако вчера бяха реагирали адекватно днес нямаше да я има тази тема.

Сега просто за мен в квартала има два магазина по-малко!
А за вас надявам се да е останало обицата на ухото да си пазите нещата, да си проверявате сметката по 5 пъти и да внимавате какви покупки правите от въпросната верига магазини.
Виж целия пост
# 66
и аз да се оплача от фантастико, веднъж си взех няколко неща, чиято обща сума не беша повече от 5-6 лв, а на касата, касиерката много уверено ми казва, че дължа 14 лв, при което аз се изумих и я накара д апровери, какво се оказало, не била приключила предишната сметка, ами да я е приключила, аз кво съм и виновна, и после 10 мин се чуди какво да прави, как да го направи, сигурно си мислеше, че ще и дам двойната сума, да ма не е познала. Пазарувам от фантастико, само в краен случай и без това изборът на стоки не е никак богат.
Виж целия пост
# 67
Аз пък си го харесвам магазина!
И това, че на един човек са му откраднали нещо, не значи че трябва да клепа целия магазин!

Освен това аз съм си оставяла неща в НЕзаключените касетки, и даже съм си ги забравяла там и пак съм си ги намирала!
Виж целия пост
# 68
Аз пък си го харесвам магазина!
И това, че на един човек са му откраднали нещо, не значи че трябва да клепа целия магазин!


Ако този един човек беше ти?!
Просто питам?
Пак ли щеше да продължиш да ги харесваш?
Защото до вчера и аз пазарувах там - чак да ги харесвам не бих казала все пак  не са ми в къщи, но магазина е от новите, чистичък сравнително, сравнително добре подреден и т.н.
Тези неща, които бях напазарувала бяха за децата ми и за мен - слава богу не са ми последните 20лв, но ако бяха?
Ако твоето дете те чака в къщи да му донесеш обещаните череши и ти се прибереш с празни ръце и нямаш пари да дублираш покупката?
Не омаловажавайте случаите, в които ви правят на маймуни, защото те точно затова продължават да ни се случват!

Защото сигурно от 10 такива случая - ние сме еднинствените сериозно реагирали, затова и продължава да има такива неща.



А къде точно е този оазис, който ти ползваш като трезор и си намираш нещата дори в НЕзаключени касетки?
Щом пък са толкова добри явно има защо да си ги харесваш Peace
Виж целия пост
# 69
Ми там де - във Фантастико, Младост 3.

Може би е въпрос на късмет...
Виж целия пост
# 70
Ми там де - във Фантастико, Младост 3.

Може би е въпрос на късмет...

Твърде вероятно е . И аз до вчерашната случка съм пазарувала там неведнъж, дори и големия син съм го пращала да пазарува сам, но след вчера ще ми държи влага дълго време.
Виж целия пост
# 71
Добре де, щом са установили , че кражбата е извършена от техен служител и го признават, не те ли поканиха да те компенсират поне с откраднатото?  Shocked
Егати нещастната верижка, това ако се беше случило в по-бяла държава, щеше да ядеш череши до живот за тяхна сметка .
Виж целия пост
# 72
Ми там де - във Фантастико, Младост 3.

Може би е въпрос на късмет...
не смятам, че проблема е един или двама са били ограбени, ощетени и тн - може да се случи навсякъде, от Фантастико не могат да са 100% сигурни в професионализма на персонала си - ако е нов персонал например.
Въпроса е, че този, който снощи етрябвало максимално да съдейства на клиента - Управителя, явно не го е сторил, това е проблема, лиспата на съдействие и че човек трябва да вдига олелия до небесата, вместо Фантастико да се чудят как максимално бързо да потулят случая, да не го допускат и да обещетят клиента си, щото сега всички, запознати със снощното влизайки там ( ако въобще влизат) ще са несигурни, съответно само и единствено Фантастико губи, Лени не е била с последните си 20 лв, и Слава Богу, защото жената все пак е "трудна"
Лени Wink
Виж целия пост
# 73
Марипоса обадили са се днес на съпруга ми защото той е написал жалбата, не можах да говоря с него подробно, но това което набързо ми каза той е че са казали, че ИСКАТ да поднесат извинения, въпросният управител е наказан, а виновника била някаква жена / но дали е била от персонала или не не мога да твърдя със сигурност защото не съм питала/.
Въпроса за мен е принципен, аз слава богу мога да си купя кило череши - друга тема е че не всеки може.
Все пак дори и това, че са реагирали ме учудва предвид вчерашната неадекватност на въпросния управител и толкова не очаквах. Самото признание, че сме прави ми стига - морално!

Чут Чут   Wink ако ми бяха последните щяхме да се носим повечко  Twisted Evil не си оставям магарето в калта аз.
Виж целия пост
# 74
Хм, от веригите в Младост, най-добро мнение имах точно за Фантастико  Rolling Eyes и най-често пазарувам от там - от магазина, за който става дума в темата и от този в Младост 4
за съжаление не намирам обслужването и стоките в Кауфланд /особено в него! - развалени продукти, миризма на мухъл в целия магазин, надписани сметки - един път ми бяха таксували 13 /!/ чифта чорапи вместо три, а аз погледнах сметката едва у дома  ooooh!/, ХИТ или Билла за по-добри  Confused

Лени, съжалявам, че се е случило подобно нещо  Tired
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия