Искате да Ви оберат - заповядайте във Фантастико Младост3 до бл.317

  • 12 802
  • 119
# 105
Мм, не знам, тук си работят много жени на средна възраст като продавачки.

Клиенти, които се държат грубо, съм виждала да се препращат веднага към управителя.

Разбира се, че клиентите са ключът към успеха за един бизнес.
Но персоналът е част от веригата и има своето голямо значение.

 Peace
Виж целия пост
# 106
 Моето мнение за верига "Фантастико" също не е ласкаво, като започнеш от развалени продукти и такива с изтекъл срок, минеш през отвратителното обслужване и стигнеш до това, че "охраната" всъщност има роля на надзирател, който върви след теб и гледа всяка твоя стъпка. Но цялата работа идва "от горе" както се казва. Чувала съм от познати, че условията за работа там са ужасни, отношението към работниците е като към някакви животни с извинение.
  По въпроса за надписването на сметки и измамите по касите мога да ви кажа Винаги си изисквайте касовата бележка и Винаги поглеждайте какво пише на нея. Не са един и два случаите по бензиностанции, офиси на GSM-оператори и други, където ти си плащаш, касова бележка не ти издават и съответно те обвиняват, че не си им платил!
  Аз също съм на мнение, че всеки търговец трябва да поставя на пиедестал клинта- все пак той вади парите. За съжаление обаче, подобна политика можеш да видиш у нас на много малко места.
Виж целия пост
# 107
Вчера, много късно вечерта минаваме с колата, с мъжът ми да си купим кафе. Касиерът (младо момче), се замотава няма и минута. Идва с кафето, ние дори не бяхме забелязали,че се е забавил, извинява се и ни казва, че е за сметка на заведението. И това не е за първи път. Та така за обслужването....

Аз мисля, че постепенно нещата ще си дойдат на място дори в БГ. Иначе случката е отврат.
Виж целия пост
# 108
Ужасни неща се случват! Вече ще съм по-наблюателна!
Аз мога да кажа хубави неща само за Макдоналдс.
1. Веднъж купувам си кола, плащам и тръгвам към масата, минава едно момченце около 2-3 годишно блъска се в мен и аз съответно изпускам колата. От персонала веднага ми я смениха без аз да съм молила за такова нещо.
2. С три приятелки се изреждаме да си вземем по 1 голям шейк, но на последната й дават малък, а на бележката пише голям, тя веднага каза, че има грешка и те й дадоха голям, а малкия остана като компенсация за сметка на заведението за причиненото неудобство.
Там обаче политиката им е много строга, затова и слагат по 8936795642 салфетки, защото трябва за всяко едно от нещата (сандвич, сок,кола...) да има по 1 салфетка.
Клиенти се печелят трудно, но лесно се губят  Peace
Виж целия пост
# 109
Културата на клиентите също е важна, не е без значение как ще се обърнеш към даден човек, за да поискаш нещо.
Върху това също има още много да се работи у нас.
Но за мен водещото трябва да са търговците, от тях трябва да тръгне промяната в отношенията и примера за учтив тон, за внимание демонстрирано към всеки клиент.
Когато те посрещат с усмивка, с поздрав, когато въпреки че не си купил нищо те изпращат като скъп гост, тогава и ти самия няма да се чувстваш добре да повишаваш тон и да имаш ненужни претенции към персонала на което и да е заведение или магазин.
Виж целия пост
# 110
В кварталния ни супермаркет няма ключове на шкафчетата за съхранение на лични вещи, защото: "Ми то ключовете клиентите са ги окрали, ся и дерт ли да ви берем". "Клиентите" разбирай ромите, които живеят в съседство. От управата на магазина според мен са длъжни да сложат нови ключове без значение какво е станало със старите. Поне аз така си мисля, защото после иди доказвай, че например вафлата която ти е била в чантата от 2 дни не си я свил ей сега видиш ли от същия супермаркет. Това е едното.
Второто е, че има трима охранители на по на 60 и кусур години, които вървят след теб и те гледат в ръцете. Аз като човек който ежедневно оствя сума ти пари там и който познават, не ми е приятно да ме гледат в ръцете, все пак не аз съм крадлата, да гледат тия които са свили ключовете.  Whistling
Яд ме е, защото нищо че е супермаркет- много е скъпо, защото е в центъра на града. И кво- оставят двойно повече пари, всичко живо ти се сопка, гледат те в ръцете, нищо, че не си крадла. Ами как да си оставя парите там, кажете ми?
Аааааа другото, във витрината с готовата храна летят мухи и кацат по храната, която понеже се продава в центъра е много по- скъпа от готовата (ненакацана от мухи) храна в другите супермаркети.
Виж целия пост
# 111
Фантастико са наистина под всяка критика. Излизаме един следобед с приятелка да разхождаме детето й. Влизаме с количката във въпросния магазин, малкият дъвчи обикновени бисквити. Предупреждаваме на входа, че бисквите си ги носим от вкъщи и охраната ни пуска. След като напазарувахме и отидохме на касата, лелката вдигна скандал до небесата за бисквите, че сме ги откраднали и разпечатали в магазина и искаме да минем евтино, без да платим за тях, като твърдим, че си ги носим от друго място.

Идва охраната, обяснява на касиерката и тя вдига и на него скандал, дали наистина е видял бисквитите или просто така сме му казали...  Shocked

Беше отвратително... не мога да си представя такива хора... Иде реч за Фантастико, Младост 4
Виж целия пост
# 112
и аз да се оплача от фантастико, веднъж си взех няколко неща, чиято обща сума не беша повече от 5-6 лв, а на касата, касиерката много уверено ми казва, че дължа 14 лв, при което аз се изумих и я накара д апровери, какво се оказало, не била приключила предишната сметка, ами да я е приключила, аз кво съм и виновна, и после 10 мин се чуди какво да прави, как да го направи, сигурно си мислеше, че ще и дам двойната сума, да ма не е познала. Пазарувам от фантастико, само в краен случай и без това изборът на стоки не е никак богат.
Същото ми се случи на мен в Европа магазина!Покупки за 7-8 лева,а касиерката ги изкара 21-пак не беше приключена сметката на предишния клиент.Друг път ми бяха чукнали няква евтина белина(добре,че беше само това),а аз ползвам само ароматизираните препарати,та на изхода забелязах и се върнах.Та,всякакви номера ни пробутват... #Cussing out
Виж целия пост
# 113
Ужасни неща се случват! Вече ще съм по-наблюателна!
Аз мога да кажа хубави неща само за Макдоналдс.
1. Веднъж купувам си кола, плащам и тръгвам към масата, минава едно момченце около 2-3 годишно блъска се в мен и аз съответно изпускам колата. От персонала веднага ми я смениха без аз да съм молила за такова нещо.
2. С три приятелки се изреждаме да си вземем по 1 голям шейк, но на последната й дават малък, а на бележката пише голям, тя веднага каза, че има грешка и те й дадоха голям, а малкия остана като компенсация за сметка на заведението за причиненото неудобство.
Там обаче политиката им е много строга, затова и слагат по 8936795642 салфетки, защото трябва за всяко едно от нещата (сандвич, сок,кола...) да има по 1 салфетка.
Клиенти се печелят трудно, но лесно се губят  Peace

 Това е така, защото все пак Макдоналдс е американска компания и провежда специална политика на облужване във всеки един ресторант, независимо в коя точка на света е. Персонълът се обучава на специално отношение към клиентите. Така беше и тук преди, но забелязвам, че последните 1-2г. сме побългарили и обслужването в Макдоналдс. Прави ми впечатление, че персоналът не е толкова учтив, както беше едно време.
Виж целия пост
# 114
......
Просто трябва да има правила на респект и уважение и от двете страни.

...........
И пак се връщаме до политиката на търговските вериги отгоре...

Точно така е.
Аз затова казвам, че съзирам макар и бледи признаци на подобрение в тази насока.
Като пример мога да посоча да речем веригата Хепи. Очевидно е че персонала е обучен по някакви сценарии, но като цяло резултата е приятен. Посрещат те както трябва, обслужването е на ниво, винаги те питат накрая доволен ли си и т.н.
Стараят се определено.
На предишното ни сядане там на малкия ми син му направи впечатление и дори зададе въпроса "Мамо те защо винаги питат дали ни е харесало!"
Отговорих му, че така е редно и че също така е възпитано да благодариш когато си останал доволен. Опитахме се да му обясним и защо да речем оставяме бакшиш на едни места, а на други не. Все още не успяваме да го убедим, че парите няма да са на по-сигурно и подходящо място в касичката му  Laughing, но се надявам и това да стане с времето.
Учтивостта и коректността трябва да бъдат посрещани със същото, виж на простотията и наглостта още не мога да намеря подходящ отговор. Според настроението си или ги "застрелвам" с още по-учтиви възражения или пък ги отрязвам с леден тон. Но е факт, че са сменяли понякога отношението си след две-три изречения.
 
Аз пък точно от Хепи не съм доволна последния път. Става въпрос за този в Младост3. Чакахме доста време не само храната, ами да благоволи да се появи девойката. Накрая си взехме от бара минерална вода. Хората около нас също се нервеха, но явно момичето беше ново и не се справяше като хората Peace
Виж целия пост
# 115
Аз пък точно от Хепи не съм доволна последния път. Става въпрос за този в Младост3. Чакахме доста време не само храната, ами да благоволи да се появи девойката. Накрая си взехме от бара минерална вода. Хората около нас също се нервеха, но явно момичето беше ново и не се справяше като хората Peace

Изключение потвърждаващо правилото може би. Точно в това Хепи ходим редовно, и именно там понякога дори ми стават лекооо досадни с вниманието си / но не мога да им отрека, че са много добри в обслужването/. Само веднъж там ме е изнервяла сервитьорка и забрави нещо от поръчаното, но бяхме много хора и имахме страшно много поръчки. И веднъж имахме леки перипетии с една нейна колежка и опитите ни да платим с карта / момичето беше любезно и услужливо, но явно не беше работило много с подобна техника и си личеше/.
Виж целия пост
# 116
И на мен ми се е случвало Crazy,и то в същият магазин(от Младост2 съм Simple Smile),е..."изчезналото" беше на стойност 1.40,но все пак Rolling Eyes.
Виж целия пост
# 117
Във въпросната верига ,само че квартала е друг Студентски град,преди около 4 години пак така бяха изчезнали личен багаж на моя приятелка от шкафчето,само че забележете ......................
лекциите й бяха там Joy
Смея се ,защото тогава се ядосвахме много и плач имаше.Определено лекциите й не бяха заинтригували крадците Mr. Green
Виж целия пост
# 118
Здравейте,мами!Страхотни сте!Благодарение на вас днес не успяха да ме изработят във Фантастико-Зах.фабрика.Четох ви преди няколко дена и днес,пазарувайки там, реших да си проверя сметката.Оказа се,че едно нещо ми беше маркирано два пъти.С бележката веднага отидох на съответната каса.Девойката изобщо не се възпротиви.Извини ми се и ме помоли да си взема още едно от същото,защото вече било маркирано.Не се възпротивих, защото нямаше да ми е излишно,но в противен случай щях да стигна до управителя.Това,което ми направи огромно впечатление беше,че дори и количката не ми провериха.Явно умишлено го е направила и ....ако мине номера.Колко ли пъти са ме лъгали!?!Никога до този момент не си бях проверявала бележките,но вече ще си имам едно на ум. #2gunfire
Виж целия пост
# 119
Мисля, че не само там могат да ви оберат.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия