От коя банка сте доволни?

  • 44 961
  • 302
# 285
Цитат
ФГВБ (Фонд за гарантиране на влоговете в банките) гарантира пълно изплащане на сумите по влоговете на едно лице в една банка независимо от броя и размера им до 100 000 лв. (чл. 4, ал. 1 ЗГВБ).

http://www.trudipravo.bg/index.php?option=com_content&view=a … fin&Itemid=52
Виж целия пост
# 286
Хора, помня, че промотираха наскоро някаква услуга - депозит, от който теглиш до 30 % - май че, без да губиш лихвата. Коя банка беше това, някой знае ли?
Виж целия пост
# 287
http://www.piraeusbank.bg/ecPage.asp?id=248725&nt=98&lang=1 - Депозит 30

Виж целия пост
# 288
Post bank DA izmamnici i tupi
Виж целия пост
# 289
Доволен съм от Алианс банк
Виж целия пост
# 290
Отвратително отношение във всички клонове на ЦКБ. От сутринта се чуват обяснения кой как е прекарал вечерта и др.подобни. Повишават тон за добър ден. Охраната е повече от отвратителна. За пощенска банка не ми се говори, така че съм най доволна от ПИБ, отношение и всичко останало. Нито веднъж не са ме разочаровали.

Аз пък имам лоши впечталения от ПИБ и доста положителни от ЦКБ.
Виж целия пост
# 291
Аз ползвам един малък клон на ЦКБ и съм супер доволна. Като отида има само две служителки. Най- много да изчакам 1-2 човека пред мен, има достатъчно столове, а ако отида 15 мин. преди затваряне, обикновено няма никой. Когато съм сама свършвам рботата за минути.
Виж целия пост
# 292
Доволна съм от ЦКБ. Винаги отношението е много коректно към мен и имат търпение да ми отговарят на  въпросите, тъй като понякога ми трябва време за да разбера някои неща.
Виж целия пост
# 293
Доволна съм от ЦКБ. Винаги отношението е много коректно към мен и имат търпение да ми отговарят на  въпросите, тъй като понякога ми трябва време за да разбера някои неща.

Те са длъжни да отговарят бавно и да обясняват дълго и  по много докато клиента схване.
Чак пък да съм доволна, че си вършат работата...
Към сегашния момент съм доволна от банките като цяло.
Но работя с повечето ежедневно.
Понякога ме дразнят някакви млади служителки. Опитват се да говорят с интонации, предихания, въртене на очи. Изчаквам ги да млъкнат и ги карам да ми повторят бавно и членоразделно тирадата си. Все пак от моите такси и комисионни се формира заплатата им.
Виж целия пост
# 294
Като изключим опашките, на които се налага да се чака ако се отиде в натоварено време (случвало ми се е в няколко различни клона на банката), бих препоръчала Уникредит Булбанк.
Виж целия пост
# 295
Има ли тема за недоволни?

Тотално недоволство от ЦКБ.

От служител и  като цяло от това че не си свършиха работата централно (което е най-важното в случая), което уж трябваше да стане, което означава че утре сагата пак продължава.
Виж целия пост
# 296
За какво става дума,по-конкретно?Ние си говорихме на високо ниво зимата.Може да не могат да ме гледат,но са кротки и учтиви.
Виж целия пост
# 297
дано в близките 25 м. успеят да отблокират една карта, нищо че казаха в близките 2 часа.

сигурно копчето на клавиатурата на някоя дебелана заяжда.

а и имейли не четат.

отврат пълна.
Виж целия пост
# 298
Здравейте, бихте ли ме насочили, в коя от двете банки, Пощенаска или ОББ, бихте предпочели да си отворите сметка за съхранение на определена сума пари във времето? В коя от тези две банки условията са по-добри и таксите по-ниски, както и в евро или лева е по-добре да се държат парите?
Виж целия пост
# 299
Здравейте, бихте ли ме насочили, в коя от двете банки, Пощенаска или ОББ, бихте предпочели да си отворите сметка за съхранение на определена сума пари във времето? В коя от тези две банки условията са по-добри и таксите по-ниски, както и в евро или лева е по-добре да се държат парите?
Общо взето е без значение. Във всички банки условията са горе-долу еднакви с малки разлики.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия