Проверка НАП

  • 2 186
  • 1
Здравейте!
Искам да Ви попитам какъв е реда да подам сигнал в НАП срещу фирма за неиздаване на касови бележки, фактура и не направена регистрация в хотел? Никога не бих стигнала до там, НО собствениците на хотела се отнесоха много зле с нас след труден за нас момент. И като се замисля нито ни регистрираха, нито ни дадоха фактура , че сме си платили...Все едно не сме били там, а всички в хотела все едно не са туристи, а техни гости и нямат доходи от тях. Не ми се изпада в подробности, но със сигурност ще Ви разкажа като се успокоя за този хотел.
Предварително благодаря!
Виж целия пост
# 1
Национална агенция за приходите — бул. Дондуков 52, София, България;
Информационен център на НАП - 0700 18 700, Електронна поща: infocenter@nra.bg

ако не ти се пише на мейла и да чакаш отг. - обади им се и попитай, ще ти разяснят всичко
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия