НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 146 879
  • 960
Мили дами, доволни ли сте от услугите на BLIZOO?

Съжалявам за договора си с тях!
Ежедневно имам проблеми с интернет като бавен трафик или по- лошо- внезапно се губи връзката.
Както аз работя с нета- забрави!
Можеш да си звъниш колкото искаш. Най- често  звучи класическа музика.
Имат само един телефон за връзка с клиенти, който е национален, представете си.
От известно време започна да изчезва и телевизията. Нито цифрова, нито аналогова.
После обаче си плащащ сметката чинно, защото иначе до 15- то число те изключват.
Нямат дежурни групи през уикенда и си стоиш без пакета, който си плащаш.
Бяха ми включили да плащам и разни пакети, които ги нямам??? и трябваше да се отказвам от тях писмено на гише???
Това не е само мое мнение. Напоследък има доста гневни потребители- мои познати и случайни хора, с които си говоря като чакам на касата.
Проблемите наистина са системни и това вече не е търпимо.
Виж целия пост
# 1
И ние бяхме така първите 2 седмици,но аз упорито си ги виках,понякога и по 2 пъти на ден(за късмет офиса им е на 5 мин.от нас,защото по телефона наистина е трудно да се свържеш).Е,оправиха си настройките накрая,сега единственото,за което ме е яд е,че не мога да си изместя датата за плащане(пада ми се 5 дена преди заплата и не ми е удобно),но ще го реша и този проблем с предплащане на една сметка.А колкото до дежурните през уикенда,досаждах и заплашвах,че ще разваля договора по тяхна вина,докато не ми пратиха един много недоволен техник,който все пак свърши работа Mr. Green .Ми така де,много държа да получавам това,за което си плащам.
Виж целия пост
# 2
С нетърпение чакам да ми изтече договора и приключвам с тях!Всичко,което си изброила ми къса нервите!
Виж целия пост
# 3
Абсолютно подкрепям! Naughty
Виж целия пост
# 4
Хм, тук не сме имали проблеми с Близу.
Хората са любезни, няма проблеми с нет, кабелна и цифрова ТВ.
Виж целия пост
# 5
Затова са и толкова дълги договорите им-да може   такива разсеяни като мен да не  си направят сметката:((
Всичко им е под всякаква критика.За моите  премеждия мога  да пиша до утре.
Хора, четете Общите условия! Защото според техните Потребителят  е с ранг на амеба.
Виж целия пост
# 6
И аз съм от тези, които често имат проблеми с Близуу.
Истината е обаче, че реагират бъррзо и любезно и не мога да се оплача от отношението им.
Звъняла съм и на националния телефон - вярно е, че се чака известно време да се свържеш с оператор, но всички, с които съм разговаряла са адекватни и съдействат с всичко, което могат, за да се отстрани проблема.
Виж целия пост
# 7
Хм, тук не сме имали проблеми с Близу.
Хората са любезни, няма проблеми с нет, кабелна и цифрова ТВ.

....Истината е обаче, че реагират бъррзо и любезно и не мога да се оплача от отношението им.
Звъняла съм и на националния телефон - вярно е, че се чака известно време да се свържеш с оператор, но всички, с които съм разговаряла са адекватни и съдействат с всичко, което могат, за да се отстрани проблема.


Същото.
Клиенти сме им от 2003, тогава Евроком.
Когато е имало някакъв сериозен технически проблем,
най-забавената им реакция е била на следващия ден, и то ако сме сигнализирали след 18 часа на предишния.
Виж целия пост
# 8
Няма да им стана клиенти отново, никога, вече бях, до месец Март.
Лошото е, че връщайки се на Булсатком, открих много нередности и при тях. Разочароваха ме и те.
Виж целия пост
# 9
И аз съм сравнително доволна от Близу. Проблеми имах през първите няколко месеца, след като въведоха цифровата телевизия, но тогава освен централен телефон, имаха и местни. Отговаряха на повикванията, и реагираха бързо.
Единственото ми "оплакване" в момента е от новият им софтуер, информацията понякога липса, или не обновена навреме по отношение на програмата. Но нито е често, нито е фрапантно.

Родителите ми ползват Булсатком. Не ми харесва, че нямат опция за пренареждане на каналите по мой вкус.
Виж целия пост
# 10

Родителите ми ползват Булсатком. Не ми харесва, че нямат опция за пренареждане на каналите по мой вкус.

Имат такава опция  Peace
Виж целия пост
# 11
И аз съм от тези, които често имат проблеми с Близуу.
Истината е обаче, че реагират бързо и любезно и не мога да се оплача от отношението им.
Звъняла съм и на националния телефон - вярно е, че се чака известно време да се свържеш с оператор, но всички, с които съм разговаряла са адекватни и съдействат с всичко, което могат, за да се отстрани проблема.

То къде няма проблеми, че при Близууу (нека някой ми каже идеален продавач на услуги в БГ)! НАй-много ме дразни тоя национален телефон дето го тупнаха и се набутваш яко като почнеш да звъниш. Аз обаче не им звъня, а отивам направо в офиса, който ми е на 2 пресечки, работи до 7 вечерта+събота. Винаги нещата се получават, реагират бързо и адекватно. А ако случайно чакам от телефона да ми свършат работата, все едно да чакам от умрял писмо. НЕ че не са любезни, но докато предадат проблема може да минат дни и да си вися без нет.
Виж целия пост
# 12
Благодаря, като им отида на гости, ще я потърся. Вероятно ми е стара информацията или те не са наясно с управлението на устройствата.  Peace
Виж целия пост
# 13
Хм, тук не сме имали проблеми с Близу.
Хората са любезни, няма проблеми с нет, кабелна и цифрова ТВ.

....Истината е обаче, че реагират бъррзо и любезно и не мога да се оплача от отношението им.
Звъняла съм и на националния телефон - вярно е, че се чака известно време да се свържеш с оператор, но всички, с които съм разговаряла са адекватни и съдействат с всичко, което могат, за да се отстрани проблема.


Същото.
Клиенти сме им от 2003, тогава Евроком.
Когато е имало някакъв сериозен технически проблем,
най-забавената им реакция е била на следващия ден, и то ако сме сигнализирали след 18 часа на предишния.

+1
Като тегля чертата, хората са наистина от най-адекватните, с които ми се налага да се занимавам.
Ползваме само телевизия.
Виж целия пост
# 14
Ние ползваме нет и телевизия, понякога много ме нервира, че не мога да се свържа с никого на националния телефон, често им тегля майни, но съм сигурна, че при който и доставчик на услуги да се включа, все ще има нещо, от което да съм недоволна.
АКО успея да се свържа, се държат учтиво и ми съдействат. По едно време имах много проблеми със скоростта и стабилността на интернета, но ги отстраниха след настойчиви обаждания и разговори с поддръжката.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия