Ако искате да имате неприятности, купете си бойлер Stiebel Eltron

  • 11 834
  • 15
На 05.04.2006г. си закупихме бойлер 80 л. на Stiebel Eltron от Технополис Варна на стойност 319 лв. Бойлера трябваше да се монтира от оторизиран сервиз, което се случи на 11.04.2006 и стояхме близо седмица без топла вода.Монтажа беше доста скъп- за два дюбела, два прехода и клапан платихме 140 лв.Така общата стойност достигна 459 лв., а за сравнение 80 л. български бойлер струваше 120 лв. при което монтажа можеше да го направиш сам. Гаранцията от 10 години, която рекламираха си беше само реклама.В гаранцоинната карта пишеше, че на всеки 24 месеца трябва да се прави профилактика от оторизирания сервиз, но от сервиза ни казаха , че ние сами можем да правим профилактикатар като завъртим клапана в посочената от стрелка посока.След приблизитилно 25 месеца се появи първия проблем ( започна да тече непрестанно вода от предпазния клапан), след като звъннахме в сервиза те отново дойдоха след седмица.Клапанът, който те монтираха се беше повредил, но не влизаше в гаранцията и трябваше да си закупим нов. Ние отказахме и така останахме без гаранция. За щастие клапанът след седмица възобнови нормалната си работа и така до предеди около два месеца, когато бойлера прокапа от всякъде. Звънахме първо на сервиза и от там не се учудиха, че бойлера е прокапал. Казаха ни да сканираме гаранционната и касовия бон на e-mail на представителя BalMax и ние го направихме. Отговорът беше светкавичен- гаранциятя не важеше поради неизвършени профилактики. Предложиха ни да си закупим нов водосъдържател "само" за около 200 лв. Написахме всичко това на e-mail на производителя, но може би и там работят българи. Все още няма отговор.
Ако искате да преживеете всичко това купете си бойлер от Stiebel Eltron. Тогава вие ще служите на бойлера, а не той на вас.
Преди да ни се случи всичко това се чудех " Защто толкова кратко просъществува фирмения магазин на Stiebel Eltron във Варна ? ".
Виж целия пост
# 1
Аз имах бойлер на тази марка и не съм имала никакви проблеми с него. Вече нямам по простата причина че не живея в това жилище, но пък собственика му и до момента няма оплаквания - вече 10-та година  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 2
събирам мнения за бойлери Теси.Предстои ни покупка на бойлер с една серпентина ,ще го свързваме с слънчев панел и искаме нещо качествено.Моля помагайте  bouquet
Виж целия пост
# 3
събирам мнения за бойлери Теси.Предстои ни покупка на бойлер с една серпентина ,ще го свързваме с слънчев панел и искаме нещо качествено.Моля помагайте  bouquet
Аз ползвам от този вид на Елдом Варна. Доволна съм. Споделям изцяло негативното мнение за марката и особено сервиза на Стибел елтрон - Балмакс. Може би името не е случайно - правят те на балама на макс. Става въпрос за София този път. Арогантни, при доказан дефект вдигат рамене, идват след дни, държат ти надменен тон сякаш си им искал пари назаем и въобще - стойте по-далеч от тази фирма.
Виж целия пост
# 4
събирам мнения за бойлери Теси.Предстои ни покупка на бойлер с една серпентина ,ще го свързваме с слънчев панел и искаме нещо качествено.Моля помагайте  bouquet
Аз ползвам от този вид на Елдом Варна. Доволна съм. Споделям изцяло негативното мнение за марката и особено сервиза на Стибел елтрон - Балмакс. Може би името не е случайно - правят те на балама на макс. Става въпрос за София този път. Арогантни, при доказан дефект вдигат рамене, идват след дни, държат ти надменен тон сякаш си им искал пари назаем и въобще - стойте по-далеч от тази фирма.

Същата работа беше и при нас. Накрая им върнахме бойлера, те ни върнаха парите, но колко разправии и нерви бяха...
Относно Елдом Варна- взехме неръждавейка със серпентина преди около 5 години май, досега нямаме проблеми. Не ги знам как са с гаранционното и извънгаранционното обслужване.
Виж целия пост
# 5
Аз пък съм доволна от Стибел Елтрон. Имаме два проточни бойлера и един 120 литров балон. Ползваме ги от 4 години. Ако ни се наложи да купуваме бойлер - някакъв, за някъде най-вероятно ще изберем пак такъв.
Виж целия пост
# 6
Чудесна марка е. По-полечка с плювките, защото звучат леко глупавичко, пред реномето на немска марка с многогодишна история и доказано качество. Имам проточен и е фантастичен.  
А проблемни бройки има при всяка марка.
Виж целия пост
# 7
Чудесна марка е. По-полечка с плювките, защото звучат леко глупавичко, пред реномето на немска марка с многогодишна история и доказано качество. Имам проточен и е фантастичен.  
А проблемни бройки има при всяка марка.
Реномето на немската марка би трябвало да се поддържа със подобаващото качество на уреда и на СЕРВИЗА. Каквото не видях при допира си с тях. Така че не ми казвайте по-полека като си споделям мнението, а и  другите покрай мен с "проблемните бройки". Като не искат да ги оплюват, да направят така, че да има доволни клиенти и те да ги хвалят, нали така?
Виж целия пост
# 8
И нашият беше "проблемна бройка" - изкара около три години и един прекрасен ден просто протече, като чешмичка. Естествено, гаранцията не проработи, защото нямаше печат на гаранционната карта. За този печат два пъти ходих до офиса им след монтажа - и двата пъти печатът го нямаше, щото някой го носел със себе си и било жизненоважно да засека този някой в момент, когато е в офиса. Лудница!
Виж целия пост
# 9
Имаме и проточен и 120 литров Стибел от около 7 години - работят си безотказно, досега не се е налагал ремонт. Обясниха ни, когато ги купувахме, че трябва да се прави профилактика, за да важи 10 годишната гаранция. Ние сме несериозни и не сме правили опити да слагаме печати, само веднъж сме правили профилактика и не мога да споделя дали бихме успели в това начинание.
Скоро ни се наложи да купуваме и за вилата - избрахме 80 литров и въпреки че затвориха магазина в града ни се свързахме с фирмата и ни изпратиха този, който бяхме харесали за тяхна сметка. В големите студове всичко е било замръзнало, но за щастие бойлерът си работи все още чудесно.
Виж целия пост
# 10
Купуваме си все нашенски бойлери. И те не са чудо на техниката, но поне е малко по-лека разправията със сервизите им.
Инак на всеки 2.5-3г. сменяме по 1 бойлер, поради това, че "гърмят".
Минахме през Фламина, Теси и сега Елдом (Дипломат). Последният ни го смениха гаранционно.
Но за 1-в път чета лоши отзиви от Стибел. newsm78
Виж целия пост
# 11
Ах ,да знаете в какви чуденки ме забъркахте. Тъкмо събрах парите за такъв бойлер и щях да поръчам и
хоп -ново пет.Сега какво правим?!! А на нас дето сме от девета глуха ,кой ще ни прави профилактиката ?!! newsm78
Ех ,мила родна картинка....
Виж целия пост
# 12
Вземете си евтин бойлер и го сменете с кеф като му изтече гаранцията. То така са и изчислени де, изпушват след като мине гаранцията. Нашият беше по-скъп единствено заради неръждивият корпус, понеже е със серпентина за затопляне от котел и ми се стори по-удачно да наблегна на сигурния и некорозиращ корпус. Има енергоспестяващи - май пак на Елдом бяха - всеки търси това, което ще му свърши най-добра работа.
Виж целия пост
# 13
И при баща ми така - пари, нерви, смяна на това и онова докато се проби корпуса. За себе си имам една истина - тук се продават боклуци за третия свят под името на велики марки. За ежедневието съм по-навит да купувам по-евтини неща за да не са натоварени с очаквания за качество и дълъг живот.

Виж целия пост
# 14
И ние взехме Стибел Елтрон, проточен, 21 kw,
по препоръки на специалисти.
От първата година започна с проблемите,
закриха сервиза им в града ни, а друг майстор не се навиваше да ремонтрира тази марка.
Както и да е, ремонтираха го все пак, не в оторизиран сервиз.
След още известно време отново започнаха дефекти,
а в последствие изгоря.
Тази марка ни беше прехвалена, дори аз наизуст започнах да я препоръчвам, но доста бързо се убедих в обратното.
В другата баня си имаме обикновен Теси, който си бачка идеално и не ни създава никакви проблеми.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия