Zoya.bg

  • 20 650
  • 28
Здравейте не съм виждала до сега отделна  тема за този сайт и продуктите които предлага .
Моля ако вече има такава да бъда извинена. Поръчвали ли сте си продукти от тук и какво Ви е мнението за тях?
http://www.zoya.bg/
Виж целия пост
# 1
 Аз съм поръчвала масла,кремчета,маски.....от всичко съм доволна,като продукти,както и от обслужването на сайта Peace
Виж целия пост
# 2
аз също, много съм доволна, имат и промоции с подаръци или безплатна доставка.
Виж целия пост
# 3
Доволни сте от продуктите , така ли и аз мисля да си поръчам няколко от тях , ще споделя впечатления какво съм си взела и как ми действа  Peace
Виж целия пост
# 4
Преди няколко дни си поръчах един слънцезащитен крем от там. Четейки съдържанието му от етикета на гърба на тубичката обаче, ми направи впечатление, че под горния му десен ъгъл се подава друг етикет. Като поотлепих горния, на който пишеше, че срока на годност е до 2013г., видях , че на този отдолу пише друга дата, която естествено беше вече минала. Та, явно несполучливо са се опитали да го замаскират и да ми пробутат продукт с изтекъл срок на годност. Освен това, тъй като реших да пиша на производителя, видях, че от там дори с доставката излиза МНОГООО по- евтино. То ясно, че тук си слагат надценки, ама това е направо безобразно. Така, че добре си помислете, преди да поръчате от Zoya.bg!
Виж целия пост
# 5
Поръчах нещо преди година-две, дори не помня какво. Така и не го доставиха, не ми писаха, не ми се обадиха да кажат, че го няма. Но пък до ден днешен ме спамят с рекламни писма.

Никога не бих поръчала от тях вече!
Виж целия пост
# 6
Хм  Thinking интересно , а аз мислех да си поръчам 5-6 неща от там  ooooh!
Виж целия пост
# 7
В "здравословните" магазини зареждат от тях ксилитол. На етикетът пише, че не повишава кръвната захар и може спокойно да се консумира от диабетици, съдържанието на написаното беше все едно полуграмотен го е писал. Аз се свързах с тях и казаха, че имали някакъв лекар за консултант, извиниха се и казаха, че ще махнат описанието от сайта. Да, но от здравословния магазин, където се продаваше този ксилитол продължиха да пристигат доставки от Зоя със същия етикет. А и може изобщо да не са уведомили другите магазини, които зареждат от тях. Аз си мисля, че беше редно да си изтеглят продукта. Исках компенсация за закупен един продукт да върнат парите и се правеха на ударени в продължение на няколко писма - да, добре, елате на място и ще ги върнем. Три пъти им писах, че покупката е от Варна и все това отговарят - в София щели да върнат парите. Накрая ги върнаха от магазина, от който продуктът е закупен. Аз смятам от тях да не купувам нищо. Каква е гаранцията, че и други продукти няма да са с грешно преведени етикети и че дори да знаят за това, видях с очите си, че не изтеглят продукцията си.
Виж целия пост
# 8
Здравейте,

На първо място бих искал да отворя скоба по повод настоящото ми включване в тази тема. Принципно ние в Зоя БГ избягваме да пишем във форуми, в които се "говори" за нас, освен ако не е необходимо, защото:

1. Не е възпитано :  )
2. Лично аз вярвам, че добре да се следва философията на форумната култура, а именно - свободното споделяне на мнения и впечатления и най-вече добавянето на допълнителна стойност към интересна тема или въпрос. Форумите на БГ-Мамма определено са едно много добро пространство за това.

Поводът да се включа в темата са последните няколко публикации и необходимостта от някои пояснения по тях.

На първо място бих искал да се извиня отново и лично от мое име на Мария и да и благодаря за своевремнната информация за продукта с изтекъл срок. Както вече писахме и на нея и приложихме кореспонденцията с The Natural Skincare Company: При доставката на продуктите на Caribbean Blue имаше известна част от тях с размазана щампа на срока на годност, поради което се наложи да пишем на представителя за Европа - The Natural Skincare company, за да ни предоставят срок на годност. Това  е довело и до пропуск от наша страна  - да не проверим лично всеки един продукт от съответната доставка (която впрочем бе първата за тези продукти), а да им поставим директно срока, предоставен ни от производителя в отделно съобщение.

За срока на годност на този продукт:
Това, което направихме след вашия email беше да се свържем още в Понеделник (02.07) с всеки поръчал от слънцезащитните SPF15  през последните 50 дни (от тогава ги имаме) - за да се уверим още веднъж, че са в срок и да направим нужните замени. Резултатът беше: 2 продукта със срок 23.05.2012 г. - този при Мария и другия, който е при нас - и двата ще бъде върнати на The Natural Skincare Company.

Въпреки че се стремим по всякакъв начин да не правим грешки, винаги съветваме: проверявайте продуктите, които получите от нас - ако има такъв с не-добър вид, изтичащ срок на годност или имате причина да се притеснявате - пишете ни. Ще го заменим изцяло за наша сметка в рамките на 7 дни (включително и куриерските разноски). По този начин сме работили и ще продължим да работим.

Относно другите предположения, а именно, че сме направили това умишлено или че сме опитали да "маскираме" дата, както и написаното за цената на продукта, надценките в Зоя.БГ, и прочие:

1. Далече сме от идеята да убеждаваме някого дали ние в Зоя.БГ бихме прикривали или продавали продукти извън срок на годност умишлено. Всичко опира до доверие в един магазин и оставяме на всеки сам да прецени за себе си.

2. Относно информацията за цените на тези продукти - считам, че е добре да бъде подкрепена с факти. В тази връзка:

Ето цената при поръчка онлайн от представителя за Европа  - The Natural Skincare Company:
13.95GBP*2.44 = 34.04 лв + 20.74 лв доставка (8.50 GBP до Европа) =54.78 лв
http://www.thenaturalskincarecompany.co.uk/organic-natural-sunca … n-blue-spf15.html

Ето цената в Зоя.БГ - доставка в София и в други градове:
36.95 лв + 2.95 (доставка в София)=39.90 лв
36.95 лв + 4.95 (доставка в други градове)=41.90 лв
http://www.zoya.bg/%D0%95%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0 … ribbean-Blue-m120

Ето цената при поръчка онлайн от Санта Лучия, Карибски острови:
16.95USD*1.56 = 26.44 лв + 7.72 лв доставка (4.95 USD до България) = 34.16 лв
http://www.gocaribbeanblue.com/suncare.htm#

* Курсовете на съответните валути са към дата 03.07.2012 г.

Както е видно, цената в Европа е по-висока отколкото при производителя в Санта Лучия, Карибски острови. Това, разбира се, си има своето обяснение и причини да бъде така.

За поръчките на едро - производителите ни насочват към европейския представител, но всеки от вас може да поръча и директно от Санта Лучия. Нямаме информация дали има мито, над каква сума се дължи то, както и времето за доставка. За митата е писано в доста други теми във форумите на БГ-Мамма, а и предполагам, че Мария би могла да разкаже повече след като получи отговор от тях.

За ксилитола:
В популярния (в това число и в БГ-Мамма) магазин iherb както и в Wikipedia, присъства текст, под различна форма, че ксилитола е подходящ за диабетици:

http://www.iherb.com/Emerald-Forest-Sugar-Xylitol-All-Natural-Sw … -1-lb-454-g/32735
текст: "Diabetic Safe" - "Безопасен за диабетици"

http://www.iherb.com/Now-Foods-Xylitol-16-oz-454-g/321?at=0
текст: "It resembles sugar in consistency and taste, but has a third fewer calories and is a great sugar alternative for diabetics" - "По консистенция и вкус наподобява захарта, но е с 1/3 съдържание на калории спрямо нея и е чудесна алтернатива за диабетици"

http://en.wikipedia.org/wiki/Xylitol
Xylitol was discovered almost simultaneously by German and French chemists in the late 19th century,[7] and was first popularized in Europe as a safe sweetener for people with diabetes that would not affect insulin levels....Xylitol has virtually no aftertaste, and is advertised as "safe for diabetics and individuals with hyperglycemia."

Темата за проблемите, свързани с диабет е сериозна и ние не я подценяваме. Силно препоръчително е всеки, засегнат по някакъв начин, да събере максимално повече и полезна информация.

Поради тези причини се свързахме с д-р Пашкулев, с когото се консултирахме по темата за Ксилитола. Ето какво ни написа той:
"Ето например в Уикипедия го дават като един от най-добрите подсладители, вкл. по отношение на кръвната захар; друг е въпросът, че не съществува подсладител, абсолютно безвреден при огромни дози. Даже стевията може ако не пряко, косвено да свръхстимулира рецепторите и да доведе до дисбаланси. При диабетичните продукти се използва даже фруктоза, която е много по-неподходяща от ксилитола, обаче се дава максимално количество за дневна консумация - 30 г.; нещо подобно може да се има предвид и тук."

Не сме изтегляли продуктите, тъй като не считаме че това изречение (при положение, че присъства в не малко източници в интернет и след консултацията с д-р Пашкулев) само по себе си води до необходимост от изтегляне на съществуващи продукти. Това което предприехме, е да се консултираме с д-р Пашкулев и да премахнем информацията за диабета от етикета. Това, ако не греша, се случи в периода Април - Май тази година.

По повод на връщането на конкретния продукт и "правенето ни на ударени" - конкретно този продукт беше закупен от магазин във Варна и в процеса по връщане беше намесена и политиката на съответния магазин за връщане на продукти, особено след разпечатването им. В тази връзка се наложи известна кореспонденция с тях, за да приемат продукта обратно. Ако поръчката е направена през Зоя.БГ и имате основание за притеснение, са в пълна сила нашите условия за връщане и/или замяна - до 7 дни.

Относно публикацията на Грета Ей:
Ако ни изпратите номер на поръчка или email адрес, от който е направена, ще проверим в системата ни и ще можем да ви отговорим по каква причина не сме ви я доставили или писали "преди година-две". Данните и статусите на поръчките се пазят и всеки, направил поръчка в Зоя.БГ може да ги провери от връзката "Личен профил" или да ни пише.

За месечния newsletter на Зоя.БГ:
Във всеки такъв има връзка за отписване, поставена на видимо място, в случай че не желаете да получавате - както го наричате "спамене" от нас. За newslеtter-a се грижим няколко човека и се стремим освен представянето на продукти от магазина или услуги, да пишем за по-различни неща  ... например суровоядски и интересни рецепти, които приготвяме. Всеки може да се отпише с един клик и не е било необходимо 1-2 години да получавате съобщения, които не желаете.

Ще завърша с това, че работим неуморно за развитието на Зоя.БГ и за предлагането на добра и качествена услуга. Ако забелязвате пропуск или мислите, че не сте получили услугата, която заслужавате - не бързайте да съдите - ние ще направим необходимото, за да коригираме това.

Росен
Зоя.БГ
Виж целия пост
# 9
Благодаря за разясненията rokosso .Аз пуснах темата за да  разменя опит с вашите клиенти и впечатления от продуктите които сайта предлага, тъй като отдавна съм се ориентирала към био козметиката , не съм целяла да предизвикам отрицателни отзиви  Peace
За интересуващите се , днес видях , че поръчките направени в ден четвъртък от месец юли са с безплатна доставка . Момичета аз ще поръчам нещо за да го изпробвам лично  Simple Smile Wink
Виж целия пост
# 10
Избягвам да си образувам нерви, когато не е наложително, поради което не прочетох коментара до края. За ксилитола на опаковката пишеше че не повишава кръвната захар. Това е подвеждащо и не е вярно. Мога да пиша много по въпроса, но спорът не е градивен, аз се убедих още като водих кореспонденцията с вас. Това ми е последното включване в темата.
Виж целия пост
# 11
Аз не съм поръчвала от ноември миналата година, но преди това сравнително редовно пазарувах от Зоя и съм без забележки. Peace
Имам  четка за пудра на Лили Лоло оттам, която ми е любима.

 Веднъж вместо кокосова захар ми бяха пратили палмова, но не го повдигнах на въпрос - реших да пробваме и.. после поръчвах пак Simple Smile
Виж целия пост
# 12
Аз днес поръчах аргановото масло за лице само за 12 лв + безплатна доставка чак до Сливен, тъй като ми е за първи път се обадих и по телефона да проверя дали да ми получили заявката  Mr. Green бяха много любезни , ще изчакам да изпробвам маслото и веднага ще споделя мнение , ако ми хареса избрала съм си още 3-4 неща  Laughing
Виж целия пост
# 13
rokosso, наистина ли очаквате да пазя стари писма от вас, след като сте ме разочаровали? Изтривам всеки ваш бюлетин.

Успех в търговията!
Виж целия пост
# 14
Поръчах нещо преди година-две, дори не помня какво. Така и не го доставиха, не ми писаха, не ми се обадиха да кажат, че го няма. Но пък до ден днешен ме спамят с рекламни писма.

И моят опит за поръчка е подобен - също от 2010 г., с един крем за лице. Беше наличен в сайта, но явно само там. Дано нещата са се променили оттогава...
Рекламния спам и аз си го получавам редовно bowuu
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия