Магазини, в които стоките се връщат без проблем

  • 88 899
  • 217
Провокирана от дискусията в друга тема пускам тази, специално за магазините, в които можете да върнете стока без обяснения с касовата бележка (разбира се става дума за стоки, за които просто сте размислили, без дефект и без да са ползвани).

Тук се приема за екзотика в отношенията магазин-клиент, а в другите държави това е стандартна практика и рекламна стратегия на магазините. Стоките се връщат/заменят в определен срок, без да се налага да измисляте причини за това. Просто сте размислили.

Темата е доста полезна що се отнася до подаръци за Коледа или по други поводи, аз вече избирам подаръци само в такива магазини, защото лесно могат да бъдат върнати/заменени ако не се харесат/не станат.

Нека съберем всички магазини с подобна политика в едно и да поощрим тази практика!  Peace

Става дума за стандартни магазини, а не за онлайн пазаруване!
Виж целия пост
# 1
Да започна с магазините, в които пазарувам тази Коледа, защото позволяват връщане/замяна:

Маркс и спенсър (с касовата бележка стоката може да се върне/замени в 35-дневен срок)
Лидл - позволяват връщане до 30 дни
LC Waikiki - мисля, че беше до 30 дни, връщала съм подарък, дано не греша срока
в HM също може, но не помня срока
Виж целия пост
# 2
 Peace

Иначе-Лидл,Кауфланд.
Виж целия пост
# 3
Карфур.
Бяхме купили детски обувки на малкия, които се оказаха големи. Отидохме да ги подменим, но на информация директно ни върнаха парите без каквито и да било обяснения от наша страна.  Направо не можах да повярвам.
Виж целия пост
# 4
Да кажа къде НЕ може. Лятото искахме да купим един уред от Зора, но тъй като не можеше да се включи и изпробва на място, поради естеството му на работа, попитахме дали можем да го върнем, ако не оправдае очакванията ни. Направо ни се изсмяха и казаха, НЕ.
Виж целия пост
# 5
Bershka, Stradivarius, НМ, по спомени и ZARA. Изброявам магазините от собствен опит. Предполагам, че почти всички подобни магазини имат такава възможност. В Terranova, New Yorker и TALLY WEIJL съм питала дали мога да върна дрехата ако не стане и винаги са ми казвали, че няма проблем, стига да пазя касова бележка. За срока не съм сигурна. Обикновено не чакам и връщам до 1-2 дни. Кефя се и на обувки Deichmann. С гаранция от 2 месеца са, но освен това ми се е случвало да размисля и да върна без причина (бяха с етикетите) и нямаше проблем. А и при дефект примерно на 59-тия ден връщат парите, а не ти поправят обувките.  Wink

Точно за Карфур съм с резерви, макар че е възможно да са си променили политиката. Още в първия месец на магазина им в София, исках да купя дънки на мъжа ми. Не беше с мен, но и нямаше все още пробни. Попитах на информацията дали мога да ги върна ако не станат, но ми отговориха, че могат само да заменят. Е, не ги взех.

Слагам и Технополис в "черния списък". При явен дефект на телевизор, установен в същия ден на покупката, не поискаха да го сменят. Трябваше да се свържем с представителството на LG за България, те да им се обадят, за да стане подмяната.
Виж целия пост
# 6
Да започна с магазините, в които пазарувам тази Коледа, защото позволяват връщане/замяна:

Маркс и спенсър (с касовата бележка стоката може да се върне/замени в 35-дневен срок)
Лидл - позволяват връщане до 30 дни
LC Waikiki - мисля, че беше до 30 дни, връщала съм подарък, дано не греша срока
в HM също може, но не помня срока

H & M имат срок от 1 месец, в който да си върнеш или смениш покупките.

с любопитство ще следя темата, защото тук връщането на стоки в някои магазини наистина е едва ли не болезнено изживяване

 Peace
Виж целия пост
# 7
И в Декатлон може да се връща. И в Икея.
Напоследък започнах да пазарувам предимно от такива магазини. Много по-лесно се взема решение за покупка, ако знаеш, че имаш още време да размислиш и да върнеш. Да не говорим колко много улеснява живота - пазарувам и за други членове от семейството без да се налага да ги влача с мен по магазините. Има и една не добра страна - харча повече, защото пазарувам по-смело.
Виж целия пост
# 8
Лидл, Карфур, Н&М, Теранова - не са ми отказвали да вземат обратно стока. За други не се сещам.
Виж целия пост
# 9
Стигам до извода, че само в чуждите вериги може да се връща  newsm78
За съжаление, българските търговци има още много да се учат.
Виж целия пост
# 10
И всъщност какво се оказа - има ли магазин на техника, в който позволяват безпроблемно връщане?
Виж целия пост
# 11
И всъщност какво се оказа - има ли магазин на техника, в който позволяват безпроблемно връщане?

И аз това се питам  newsm78
Виж целия пост
# 12
От Кауфланд съм очарована откъм тази им политика. Бях купила енергоспестяващи крушки за лунички; нямаше къде да се тестват в магазина, а се случи така, че ги сложихме вкъщи след примерно 5-6 месеца. От всички 6 закупени, светнаха 4. Другите с касовия бон в магазина; нямаха такъв артикул и без никакви други обяснения ми върнаха парите за двете крушки!
Виж целия пост
# 13
От " Техно Микс" бях купила сандвич мейкър и като се прибрах установих, че липсва затварящото копче отпред, отидох на другия ден в магазина и ми върнаха парите.
Виж целия пост
# 14
Мили дами, много ви МОЛЯ, бъдете тъй любезни при връщането да слагате в кутията ВСИЧКО, което сте извадили от нея. Днес от Кауфланд, с тяхната обичана от вас политика за връщане, взехме отоплител на Теси, който видимо беше върнат от друг клиент. За мен това не е проблем. Не е проблем смачканата кутия (аз я ДОскъсах). Не е проблем, че липсва гаранционната карта от производителя, която май не може да се ползва в подобен случай, веднъж попълнена за друг човек. Обаче ми е проблем, че тъпанарът е забравил да върне и дистанционното, което върви с отоплителя!  #Cussing out
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия