Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да проследя поръчка, която не е пристигнала?
Как да получа продукт на по-ниска стойност от продавачите на AliExpress?
Как да се постъпи при получаване на таблет с червени черти и петна на екрана?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да проследя поръчка, която не е пристигнала?
-
Как да получа продукт на по-ниска стойност от продавачите на AliExpress?
-
Как да се постъпи при получаване на таблет с червени черти и петна на екрана?
При получаване на таблет с червени черти и петна на екрана, първо трябва да се свържете с продавача. Можете да отворите диспут и да обясните ситуацията, като прикачите снимки и видео на проблема. В зависимост от политиката на продавача, той може да предложи възстановяване на сумата или замяна на устройството. Важно е да запазите всички комуникации с продавача и документация за случая, за да имате доказателства при необходимост.
-
Как може да се издаде фактура за нещо поръчано от сайта?
-
Как да направя диспут за неотговарящ на описанието артикул в AliExpress?