Некоректни търговци!

  • 3 834
  • 4
Внимавайте,когато поръчвате от този сайтт http://eliza-kristal.com/index.php/catalog/product_details/8269 Елиза Кристал.
Задължително направете преглед на получените неща преди да ги заплатите!
Виж целия пост
# 1
http://eliza-kristal.com/index.php/catalog/product_details/8269
Виж целия пост
# 2
Здравейте!
Видях темата и реших да напиша за още един некоректен търговец.
Темата е страхотна, до преди няколко дни нямаше да ме интересува, но след като се сблъсках с некоректния търговец LEDstore с име Геворг Харутюнян, вече ще ми е доста интересна Simple Smile
Въпросния Геворг Харутюнян има множество обяви в olx и в bazar.bg
Закупих тонколона за караоке за сумата от 300 лв., при предварителния ни разговор на телефонен номер 0878777470 се разбрахме, че тонколоната е с една година гаранция (по закон е две години????), каза, че ще е с гаранционна карта на името на фирма Г.Е.В.-91.
В уговорения ден получих стоката, но без гаранционна карта и печат на фирмата, от офиса на фирма Еконт позвъних на търговеца, който ме увери, че до седмица ще ми изпрати гаранционна карта. Също така като изпращач беше посочено физическото лице Елисавета Каранфилова с телефонен номер 0878777253. Взех колоната с надеждата, че търговеца ще си спази думата.
За съжаление след два дена ползване забелязах дефекти, можех да ползвам блутута и микрофона за караокето само ако съм до самата тонколона, отдалечях ли се от нея на разстояние повече от 1 м. всякаква връзка се губеше.
Обадих се на търговеца Геворг Харутюнян и той ми каза да изпратя тонколоната в офис на Еконт в гр. Пловдив, а той щял да ми я смени за нова. След три дни в неведение след като я изпратих, се обадих на Харутюнян, който ми заяви, че няма да вземе тонколоната от офиса на Еконт и да отида в сервиз да си я отремонтирам. Гневен от получения отговор му заявих, че искам да се възползвам от правото си в 14 дневен срок от покупката да ми възстанови заплатената сума, но за съжаление същия ми отказа и не пожела повече да води разговор по телефона с мен.
Уважаеми колеги, моя съвет е никога да не търгувате от лицето Геворг Харутюнян представител на фирми Г.Е.В.-91 и LEDstore, лицето е просто един от многото ИЗМАМНИЦИ в България.
Виж целия пост
# 3
Здравейте!
Не знам дали постът ми е за тази тема, но може би донякъде има смисъл да публикувам тук.
Става въпрос за случка с моя приятелка, която ме помоли да пусна разказа ѝ, тъй като няма профил във форума, но би искала хората да видят това!

Ето какво ѝ се е случило в магазин RESERVE  с една прекрасна, червена чанта:

"Дамската чанта се предлага в магазин RESERVED в The Mall (апропо, доста голям магазин с разнообразни артикули).

Изглежда прекрасна за лятото.... За не повече от 5 минути докато се запътвах към касата, реших да обиколя из магазина, носейки чантата през ръка, тъй като има само къса дръжка. Когато стигнах до касата установих ,че цялата ми бяла пола, беше оцветена в червено и полепнала с дребни частици от чантата.

Направих рекламация и си позволих да попитам как може да предлагат подобни артикули ...Последва отчаян поглед от едната продавачка, която ми обясни ,че не взима тя решенията какво да се предлага в магазина. Напълно съм съгласна да е така. Вместо обаче да ми отговори, че ще вземе предвид оплакването ми, и ще го ескалира към служители, които са свързани с обслужването на клиентите и тяхното удовлетворение, тя взе да ми обяснява как не зависело нищо от нея .... За мен това е проява на нулева ангажираност към бранда , за който работиш, както и липса на всякаква отговорност към клиентите, които ти генерират годишната печалба ...

Последва коментар от мен "И тази чанта струва 69 лева ВСЕ ПАК!!!" , отново последва неглижирано поведение.
от страна на продавачката.

Стана ми съвестно за онези потенциални клиенти, които ще видят този артикул, ще има хареса , и на всичко отгоре ще дадат 69 лева, за да установят след първите 5 минути носене, че дрехите им са оцветени в червено и боята от чантата е паднала.

Не бих си я закупила дори да е на 70% намаление!"
Виж целия пост
# 4
Във всеки един магазин има стока, която е 'брак' . Едва ли ще я продадат на някой, понеже тези стоки се подменят. Пък и момичето не е виновно, че сте се изцапали. В случая никой няма вина.
Ако са ви я продали разбирам да пишете в темата, но в случая това оплакване не е за тук.Аз пазарувам от този магазин и до сега всичко е ок.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия