Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Ядове с Мтел

  • 27 059
  • 123
Така.... До този момент проблеми с тях нямахме! Цялото семейство от години сме на този оператор. Но на 02.12 сменихме и сключихме договор за телевизия (разширен пакет, с повече канали и HBO) и по-бърз уж интернет. И се почнаха мъките. До ден днешен договора не е стартиран, звъним постоянно, отговора е един и същи - има някакъв проблем с договора, но не знаем какъв, не можем да ви кажем, ще направим проверка и ще се свържем с вас! И никой не се обажда за да каже какво става и ако наистина има проблем то той да бъде решен. Голямо мотане  #Cussing out Не съм вярвала, че един ден ще стигна до Господари на ефира, но май натам вървят нещата. Някой друг има ли подобен проблем с тях?
Виж целия пост
# 1
Да кажеш, че всеки втори е с такъв проблем, че да се превъзнасяте чак до господарите... Имат проблеми, стават грешки, и те са хора все пак... Не е като да ви казват да се оправяте самички и да не ги занимавате... (да уточня - не съм и никога не съм била на мтел...)
Виж целия пост
# 2
Като има проблем се казва! Като има грешки се оправят! А не да мотат и да казват, че не знаели какво става и да ми държат тон все едно ги занимавам точно с глупости.
Виж целия пост
# 3
Подайте жалба с входящ номер. Длъжни са да ви отговорят писмено в рамките на месец. И аз имах проблеми с тях, но след две жалби ги разрешиха в моя полза. Така, че -търпение!
Виж целия пост
# 4
Преди време точно с мтел се оказа че имам гсм на лизинг без да знам и 3 месеца го изплащах Joy Joy Joy
Голям скандал направих адвокати, разправии. Викаха ми ама вие сте подписали. Оказа се че ел. подпис който всички ние слагаме при предподписването , служителя просто ме е накарал още 1 път и той взел телефона. Връщаха се камери , разправии, ужас беше.След мн мъки се оправиха нещата.
Виж целия пост
# 5
Нещо става с Мтел... Поне в офиса където ходя. Звънят ни септември от София, че вече е време да се преподписва договор и могат да пратят по куриер нов и вкъщи да подпишем. Но нали сме си лоялни към местния офис и отидохме там. Минахме от двоен пакет на Близу на троен на Мтел (нали вече Близу е част от Мтел). В новия пакет беше добавен домашен телефон, който беше прехвърлен от Виваком. Дотук добре, това беше септември месец. И се почна с мъките. Поне 2 месеца се налагаше да плащаме двата договора, защото някой не си беше направил труда да анулира стария. Само това- да го прекрати. Няма да описвам всички безсилни усилия, пропилени нерви, разходки до офиса, умоляване да си поправят грешката. Но ето как свърши всичко- след 1 час чатене в сайта на Мтел ни прекратиха стария договор, върнаха пари и оставиха новия. И сега съм на тръни какво могат да сервират в бъдеще от Мтел, разглеждам всяка бележка от тях, да не измислят някоя глупост отново. На тях просто не им пука какво ще причинят на клиентите си.
Виж целия пост
# 6
Аз съм имала проблеми както с м-тел , така и с теленор.
Преди 5-6 години ми откраднаха телефон с карта на сметка , след час се обадих да я блокират и ми отговориха до 2 часа, когато получих разпечатката се виждаше че 2 седмици по-късно си е говорено и ме съдиха за сумата от 150 лева.
При теленор пък отидох , за да ми сменят тарифния план , имах нужда от включени минути към чужбина , момичето най-любезно ме попита с кои държави искам да говоря , отговорих й с Чехия , а тя на свой ред заяви , ооо съжалявам , нашия пакет предлага минути към група 1 на ЕС , Чехия не е в Европа дори... както и да е , промених си договора , който трябваше да е активен след два дни , но два месеца аз получавах сметки от по 250-300 лв.
Виж целия пост
# 7
Има съм дребни проблеми с почти всички  Laughing
Жалба - решение - компенсация.
Обикновено това е пътят. Имаше един период, в който 6 поредни месеца все нещо бъркаха и след жалби ни опрощаваха таксите, после се стегнаха, явно видяха, че им излизаме скъпо  Mr. Green

Не мисля, че сте за Господарите...
Виж целия пост
# 8
O, това не е Мтел, това са смотаните Близу! Те "нямат връзка с главния мозък", а сега като са присъединили и Мтел към тях - още по-малко. Ние сме им клиенти от 20 години, та си ги знам. Със всяко преподписване ме мотат. В офиса не знаят какво става в кол-центъра. Трагедия са.
Все пак вижте в офис на Близу или в техния кол-център.
Виж целия пост
# 9
Вече над 15г. сме тяхни клиенти. Цялото сем-во сме с карти към оператора. Имаме ТВ, нет, карти за таблети с нет, апаратите ни са от тях и т.н. Преди няколко седмици си записах датите, на които ни изтичат договорите и взехме решение да се разделим с тях и то след толкова години.

Преди месеци ми вдигнаха кръвното точно с нет-а и ТВ. Цяла седмица не можаха да установят проблем, който аз сама им казах, но нямаше кой да дойде на място, за да провери. *88 пък бяха супер неадекватни и арогантни.
Стигнахме до КЗП, за да се размърда някой.

Отделно преподписахме един от договорите и не взехме апарат, защото нямахме нужда. 2 седмици по-късно единият апарат отказа и решихме да купим нов. Не можело на преференциални цени. Само и единствено в деня на преподписването, а искахме скъп апарат, но не можело.
При Теленор напр. няма такива ограничения.

След над 15г. лоялност от наша страна и съвсем не малки сметки на месец, просто реших, че няма да се ядосвам повече с тях.

Явно клиентите не са им важни.
Виж целия пост
# 10
 missence, много подобна е и нашата ситуация в момента. Абонати сме им повече от 20г, но ми изпилиха нервите в последния месец и добре, че ми изтича договора!
Всеки ден звънях в кол центъра им - отговорът беше "Чакайте". Пътека направих до офис, където пак това ми казваха....А таксите вървят, услуги нямам.....Подадох писмена жалба и се прехвърлих на други доставчици /за интернет и Тв/. Отговориха ми , че ще ми намалят на половина последната сметка, но след като я получих....не беше точно така и това преля чашата. Другата седмица ще ходя да се разправям как точно да стане прекратяването на договор, защото не ми иска  и ден повече да се занимавам с тях! Twisted Evil
Виж целия пост
# 11
missence, много подобна е и нашата ситуация в момента. Абонати сме им повече от 20г, но ми изпилиха нервите в последния месец и добре, че ми изтича договора!
Всеки ден звънях в кол центъра им - отговорът беше "Чакайте". Пътека направих до офис, където пак това ми казваха....А таксите вървят, услуги нямам.....Подадох писмена жалба и се прехвърлих на други доставчици /за интернет и Тв/. Отговориха ми , че ще ми намалят на половина последната сметка, но след като я получих....не беше точно така и това преля чашата. Другата седмица ще ходя да се разправям как точно да стане прекратяването на договор, защото не ми иска  и ден повече да се занимавам с тях! Twisted Evil
И на нас ни намалила сметката на половина за съответния месец, но това не може да компенсира нервите, които хабя с тях. Няма нужда да се мъчим взаимно. Оператори бол. Явно ние не сме им важни като клиенти и те на нас не са ни важни като оператор.
Виж целия пост
# 12
На мен ми казаха, че ще ме компенсират с намаление, но то реално не е 50% Wink И изчезна писменият отговор, в който това ми се съобщаваше, а аз го нямам копиран....Абсолютно ненормална ситуация и то след като толкова хиляди левове съм им плащала през годините ...
Виж целия пост
# 13
На мен ми казаха, че ще ме компенсират с намаление, но то реално не е 50% Wink И изчезна писменият отговор, в който това ми се съобщаваше, а аз го нямам копиран....Абсолютно ненормална ситуация и то след като толкова хиляди левове съм им плащала през годините ...
А, при мен нямаше как да изчезне, защото ние си комуникирахме по официален път чрез КЗП. Wink Получавах отговорите в писмен вид с препоръчано писмо.
Виж целия пост
# 14
От 14.01.2017 Mtel Sport 1 се излъчва за всички абонати на телевизия от Мтел и Близу без такса - до 31.03.2017. От 01.04.2017 ползването продължава срещу 1,99 лв./мес. към всички ТВ пакети, освен ако не бъде заявен отказ.     alert
                        


После да не се чудите защо са се увеличили сметките ви.   smile3511

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия