91 НЕГ "Проф. Константин Гълъбов" - тема 2

  • 104 747
  • 773
# 570
Статистика - прием в лайстунг паралелка 2016   г.    

Общо   
Бр. явили се на писмен   152
Ср. успех писмен      27,681
Бр. допуснати до устен   107
Бр. явили се на устен   104
Ср. успех явили се на устен   15,873
Бр. класирани за лайстунг   55
Ср. успех класирани   51,933
Бр. записани      55
Ср. успех записани      51,467

а) клас - Светлана Старирадева   
Бр. явили се на писмен   26
Ср. успех писмен      30,471
Бр. допуснати до устен   23
Бр. явили се на устен   23
Ср. успех явили се на устен   15,565
Бр. класирани за лайстунг   15
Ср. успех класирани   51,670
Бр. записани      16
Ср. успех записани      51,310
   
б) клас - Виолета Георгиева   
Бр. явили се на писмен   21
Ср. успех писмен   22,988
Бр. допуснати до устен   8
Бр. явили се на устен   8
Ср. успех явили се на устен   15,250
Бр. класирани за лайстунг   2
Ср. успех класирани   51,750
Бр. записани      3
Ср. успех записани      49,920

в) клас - Антоанета Римпова   
Бр. явили се на писмен   24
Ср. успех писмен      29,094
Бр. допуснати до устен   20,000
Бр. явили се на устен   20
Ср. успех явили се на устен   15,100
Бр. класирани за лайстунг   11
Ср. успех класирани   50,200
Бр. записани      11
Ср. успех записани      50,200
   
г) клас - Елена Кендерова    
Бр. явили се на писмен   16
Ср. успех писмен      27,984
Бр. допуснати до устен   12
Бр. явили се на устен   12
Ср. успех явили се на устен   16,670
Бр. класирани за лайстунг   4
Ср. успех класирани   53,880
Бр. записани      5
Ср. успех записани      52,400

д) клас - Олга Делийска   
Бр. явили се на писмен   19
Ср. успех писмен      28,658
Бр. допуснати до устен   14
Бр. явили се на устен   11
Ср. успех явили се на устен   17,730
Бр. класирани за лайстунг   6
Ср. успех класирани   53,790
Бр. записани      6
Ср. успех записани      53,790
   
е) клас - Татяна Бонева/Любка Низамова   
Бр. явили се на писмен   26
Ср. успех писмен      26,394
Бр. допуснати до устен   17
Бр. явили се на устен   17
Ср. успех явили се на устен   16,640
Бр. класирани за лайстунг   11
Ср. успех класирани   50,160
Бр. записани      8
Ср. успех записани      50,570

ж) клас - Стефка Стоева   
Бр. явили се на писмен   20
Ср. успех писмен      28,175
Бр. допуснати до устен   13
Бр. явили се на устен   13
Ср. успех явили се на устен   14,154
Бр. класирани за лайстунг   6
Ср. успех класирани   52,080
Бр. записани      6
Ср. успех записани      52,080
Виж целия пост
# 571
Много разочароваща статистика.
Оказва се, че в елитната гимназия, има съвсем елитни, не съвсем елитни, и съвсем неелитни преподаватели. Защото, доколкото ми е известно, учениците са разпределени по паралелки на случаен принцип. Или може би неслучаен, но нямащ общо с входящия бал на учениците, който и без друго, дори за последното прието дете, е изключително висок.
Добър материал за статия. Жалкото е, че това дискредитира труда на поколения учители и ученици.
Виж целия пост
# 572
Много разочароваща статистика.
Оказва се, че в елитната гимназия, има съвсем елитни, не съвсем елитни, и съвсем неелитни преподаватели. Защото, доколкото ми е известно, учениците са разпределени по паралелки на случаен принцип. Или може би неслучаен, но нямащ общо с входящия бал на учениците, който и без друго, дори за последното прието дете, е изключително висок.
Добър материал за статия. Жалкото е, че това дискредитира труда на поколения учители и ученици.

Абсолютно съм съгласна! Наистина е жалко за децата, не само за моето, не само за деца, които са били в нейните класове, но и за всички деца, които искат да учат в тази гимназия, защото разочарованието се разпростира и ще съсипе наистина градено с години име и реноме на НЕГ! Затова ми се иска да направим нещо дано родителите на сегашния 8Б ме подкрепят, защото като сме повече определено ще ни обърнат внимание.
Виж целия пост
# 573
Наистина трябва да се направи нещо. Потърсете подкрепа и от родители/ученици от предишните випуски, които са имали "късмета" да попаднат при В.Г. Добавете и статистиките от миналата и тази година за да се мотивирате, че не просто дадения випуск е слаб.
Виж целия пост
# 574
Ще напиша нещо, което и преди съм писала. И то НЯМА нищо общо с факта, че явно въпросната дама  не си е на мястото. Последното не оспорвам по никакъв начин. Говоря за останалите 6 класа обаче.  Дори и след 8 години като родител  на деца в училището не бих си позволила подобно обобщение за много елитни и не чак толкова. Не може единствено статистиката от справяне на изпита за лайстунг да е показател за нивото на подготовка по немски и в останалите класове, че да се говори за много елитни и не  чак толкова елитни преподаватели по езика . Понеже някога, когато имаше НВО, статистиката от двата  изпита не беше непременно  в полза на един и същи клас.  И стигащите напред по олимпиадите не са непременно от същия клас.Част от учителите  доста отрано залагат на подготовка за лайстунг,  дават стари тестове от минали години  в клас и за домашно, отработват формата и после се хвалят със статистиката, даже супер  много се дразнят, ако някое дете реши да не се запише.... Други не отдават особено значение на подготовката за този изпит,  не готвят децата конкретно за него, което не значи, че бездействат или изостават спрямо колегите си като ниво.. Даже може и "по-елитни" да се окажат, ако възпитаниците им без специална подплата за изпита се справят масово добре. 
 Нещо гарантирано добро в училището е нивото на подготовка по немски в 8 клас( с дебело подчертаното изключение) и децата. И не на последно място, на уроци ходят И деца, които са при баш елитните, съвестни и взискателни  учители,  презастраховат се родителите им без нужда, но не признават. И така е от години, много преди  въпросната дама да  бъде в училището. А допълнителният труд над добрата база няма как да не даде оптимални разултати.
Виж целия пост
# 575
Наистина трябва да се направи нещо. Потърсете подкрепа и от родители/ученици от предишните випуски, които са имали "късмета" да попаднат при В.Г. Добавете и статистиките от миналата и тази година за да се мотивирате, че не просто дадения випуск е слаб.
Надявам се, че ще се съберем поне 10 родители и затова ги подканих да ми пишат, аз съм готова да свърша цялата друга работа и сама ще подам жалба, защото не мога да търпя такива неща, но ако е от един човек може да го изтълкуват както си пожелаят и незнам дали ще има ефекта, който търся.

Виж целия пост
# 576
Русалке, напълно съм съгласна с теб.
Собствената ми дъщеря преди години се яви на изпит за сертификат по АЕ, след като беше решила няколко пробни теста и изкара резултат в най-високия сегмент. 6 месеца по-късно изкара на матурата по АЕ 5.74, което в никакъв случай не е висок резултат. Просто формата е различен.
Виж целия пост
# 577
Статистиката е показателна за фрапиращата разлика между класа на ВГ и другите класове - това за елитни и по-елитни изобщо не го отчитам. Според мен от клас средно от 26 деца да се допуснат половината до устен е едно и това е видно за всички други паралелки и според мен тази цифра около 12 - 15 деца с плюс минус е абсолютно нормална, другите отклонения могат да се отдадат на много фактори. Но в този клас говорим за 4 деца тази година (явно сме започнали уроците доста късно - това в рамките на шегата), 8 деца преди няколко години и аз съм сигурна, че и за другите години цифрата няма да е над 10 което е пак под половината.
За тази година - две от децата, който са класирани са изучавали 7 години немски преди това е училище - едното мисля, че е от 20-то другото, за другото няма информация.
И не става изобщо въпрос за това дали са или не са в лайстунг, дори аз я разубеждавах до последно, защото не мисля, че това е за нея - основната ми идея е, че не е честно за децата, за труда им, за всичко. Angry Не е честно да си си изработил нещо и после всичко да е на късмет...да нямаш избор след като вече си избрал и да си поставен пред свършен факт.
Виж целия пост
# 578
Julika, аз дебело подчертах, че говоря за останалите 6 класа и не поставям под съмнение и за миг написаното за седмия и учителя в него. Постът ми бе провокиран от определението за елитни, по-малко елитни и съвсем неелитени учители. Ако махнем  неелитната, как се стигна до извода за останалите две категории, това попитах Simple Smile
А по повод въпросната дама, знам, че е  болезнено сега за вас и напълно незаслужено спрямо работилите ви деца, за да се окажат там,  но времето за действие беше по-рано. И под действие нямам предвид тръгването на уроци с цел наваксване на  липси от училище. Помня постове, в които родители на деца в този клас казваха 2-3 месеца след старта, че учебният процес си върви добре, че не виждат повод за притеснения, че засега нещата от минали години не се потвърждавали, обемът думи бил сравним с този в другите класове, имало домашни и т.н... А явно още тогава нещата не са били наред.
Виж целия пост
# 579
Пенсионирана русалка,
Констатацията е на база на броя на явилите се деца и съответно допуснатите до устен изпит. Напр. за класовете а) и в), както явилите се на писмен изпит, така и допуснатите до устен са повече.
Разбира се, това е формално наблюдение, а най-вече не се базира на личен опит. Ако сте се почувствали засегнати, моля да ме извините.
Виж целия пост
# 580
Обобщения на база един вътрешен изпит не са релеванти за действителната ситуация.
Тепърва ще развиват езика. Кой с какъв багаж ще е на финала, зависи най-вече от мотивацията и способностите на детето. Изненади ще има. Simple Smile
Не разбирам тазгодишното фокусиране върху този изпит, а групирането на децата по представяне ме оставя без думи.
Хубава ваканция на децата!
Виж целия пост
# 581
Всички осми класове имат равен брой часове немски език. Повечето от учителите съумяват за това време хем да преподадат качествено учебния материал, хем да подготвят учениците си за формата на изпита за лайстунг. И това е позитив, от който за жалост децата от злополучната б паралелка не могат да се възползват. Абсолютно несправедливо! Ако дъщеря ми бе попаднала в този клас, нямаше да остана безучастна. Подкрепям ви напълно в намерението да подадете жалба до Катранджиева, до немския отдел и до РУО. И ако кажат, че учителите по програма нямат задължение да готвят за лайстунг, изискайте опция да се избира преподавател, който и без да е длъжен, го прави заради децата. Успех и ако мога да съдействам с нещо, съм на разположение.
Виж целия пост
# 582
Неведнъж госпожата е казвала на децата напр. на Олимпиадата да отидат само децата учили преди това език, за да не я излагат.
Вчера открито е обвинила децата, че не са били учили.
Искала е обяснение от тези, изучавали езика защо не са се справили.
И след като едно дете се е осмелило и й отговило, защо все при нея все се падат най-незнаещите деца, тя просто е излязла от стаята.
Честно казано изуми ме тази наглост и това неуважително отношение към децата ни, защото те влязоха знаещи и мотивирани в това училище, както останалите си връстници, а в момента се чустват аутсайдери и загубиха интерес.

Julika, покрепям напълно да се подаде жалба, за да може следващия випуск да няма деца, попаднали при нея и за да се запази името на НЕГ, като добра и много търсена гимназия, заради нивото на преподаване в нея.
Виж целия пост
# 583
Изтри се началото на поста ми - извинявам се, но подкрепям напълно Русалка в твърдението й, че един специфичен изпит не е критерии за нивото на честе класа и нещата през годините търпят промяна.
Виж целия пост
# 584
Ако сте се почувствали засегнати, моля да ме извините.
Няма от какво да се засегна Simple Smile Само споделих, че ми се струва неуместно определянето на един или друг учител като малко или повече елитен на база справянето само на изпита за лайстунг (изключвам дамата на Б клас). Защото има всякакви фактори... В класа на  малките ми дъщери например имаше момче, което нарочно  беше писало небивалици, за да НЕ бъде прието. И си беше казало предварително, че ще направи така. А никой, и учител, и ученици  нямаха съмнение, че е сред най-знаещите.  Момчето, което днес може би най-много знае в класа и е абонирано за националните кръгове на олимпиадата, което има най-висок резултат на  пробния ДСД, оценен от германец, не беше допуснато тогава до устен.  Класът беше и тогава Б, само с друг учител, не ВГ, от него може би най- много деца бяха допуснати до устен, а най-малко бяха приети. На НВО имаше най-високия успех, доколкото помня. Как да определим учителката тогава, като елитна или не толкова? Не са само черни и бели нещата, има много нюанси по средата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия