С голямо желание и хъс направихме ремонт и хукнахме по магазините да търсим детска стая на малкия. Искахме я възможно най-бързо, оферти като 45 работни дни ми звучаха като "Никога". Накрая си купихме мостра от великия магазин "Мебели Айко". Даже имахме отстъпка, защото е мостра (не това беше основното, за което я избрахме, просто си мислих, че мостра означава, че си я нарамваш и си я носиш в къщи на мига). Платихме я на касата и там разбрахме, че ще я чакаме 1 месец. ОК, наша грешка, не попитахме предварително. Измина месец, после още няколко дни...от Айко никой не ни звъни. Обаждам се - някаква кака ме успива, че имали проблем, не им били дошли новите мостри и не можели да изпразнят магазина, щели да ми я докарат след 2 седмици. Ядосах се, поисках да говоря с търговския им директор, прехвърлиха ме на някой си, а аз му се накарах, че ще ги разнеса по всички форуми дето намеря колко нелоялни са, отделно ми текът неустойки по договор и т.н. След 5 мин ми се обади същата кака с бодър глас да ми съобщи, че разговорът ми с търговския директор имал ефект и урте в еди-колко-си часа ще ми докарат стаята.
До тук-добре. Докара я. Даже беше сглобена, нали е мостра. Само едно шкафче (скринче с чекмеджета) не беше сглобено, беше в кашон. Изсипаха ни я пред входа и си заминаха, ние щастливи си я качихме, наредихме, аз постлах леглото. Стигнахме до шкафчето в кашона, отварям го и --- то в друг цвят
Това беше преди 10 дена. Вече 10 дена ме лъжат, мотаят че ще дойдат да ми докарат новото скринче и да си вземат тяхното. Даже ходихме до магазина, да не разчитам само на телефоните, а там една искрена служителка тип "патка заспала" чистосърдечно ни обясни, че са продали нашето предплатено на 100% шкафче, защото си мислили, че в склада имат още, не им хрумнало, че може да е в различен цвят Обеща ни, че в сряда (миналата!) щели да имат доставка на такива скринчета и че ако не в четвъртък, то най-късно в петък скрина ще е у нас. В събота звънях да ги питам - те вече са ме взели на мезе, "ааа, вие сте жената със скрина" ми каза някакъв служител. Е, в събота отдел рекламации не работел, но той знаел за проблема ми и в понеделник щели да ми се обадят. Днес е вторник...вече не знам да се ядосвам ли, да се карам ли с някого...пък и с кого...
Вчера си взех комплект чаршафи, които си бях поръчала в някаква фирма ТЕДЕК (поръчала, защото ги искам в летен вариант, със 100г вата). В най-големия дъжд доплувах до магазина, защото вече седмица ми ги бавеха и - щастие, бяха пристигнали. Прибирам се, тръгвам да ги пъхам в пералнята и...няма калъфка за възглавница А десена на "Немо", не върви каква да е възглавница. Днес ходих (не ми е съвсем под носа) да се разправям, повярваха ми, дадоха ми една калъфка, но все пак аз се разкарвах за пореден път до там!
Като се замисля, вчера купих ботуши на Мишо, ама в магазина видяхме само десния дали левия няма да се окаже в друг цвят не се сетих да видя снощи.....