Обслужването в хипермаркетите - една тема с анкета

  • 2 525
  • 36
Прочетох доста подробно тази тема http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=314740.0 , но мен ме интересува конкретно какво посрещане, отношение и обслужване очаквате в т.нар. Хипермаркети, за които се предполага, че са създадени и подредени така, че клиента да се самообслужва.
Виж целия пост
# 1
Предпочитам да извикам консултант, когато имам нужда. В момента такава е практиката в хипермаркетите, стига разбира се да успея лесно и бързо да намеря консултант. В Практикер например ми се наложи да чакам много време, докато дойде човекът на сектора, защото беше само един и постоянно някой го питаше нещо.
Виж целия пост
# 2
Да, самообслужване дотолкова- доколкото сама си слагам продуктите в кошницата /например/. А не при десет каси да работят две и на тези две да са стажанти Laughing. И не, когато някой продукт вече е свършил, да няма някой, който да следи за това и аз да обикалям да търся този човек Crossing Arms. Гласувах - "Да Ви дадат дискретен знак, че сте забелязани и ще Ви помогнат, ако се наложи." Peace
Виж целия пост
# 3
Гласувах. Втората опция е моята. За моя радост забелязвам, че повечето консултанти се държат добре и са отзивчиви.  Peace
Виж целия пост
# 4
"Да Ви дадат дискретен знак, че сте забелязани и ще Ви помогнат, ако се наложи."

Не обичам да ми висят на главата, както и да търся консултант безуспешно.
Виж целия пост
# 5
"Да Ви дадат дискретен знак, че сте забелязани и ще Ви помогнат, ако се наложи."

Не обичам да ми висят на главата, както и да търся консултант безуспешно.
абсолютно Peace
Виж целия пост
# 6
гласувах за последното, защото ми е по удобно сама да се обслужа каквото ми трябва! Работила съм в супермапкет и знам колко е досадно за хората когато застанеш до тях и почваш да ги питаш дали имат нужда от помощ? според мен персонала трябва да следи клиентите и като забележат че дадения клиент се затруднява и се оглежда за помощ тогава да му се обърне внимание! Незнам може бо не съм много права но това е моето мнение!
Виж целия пост
# 7
Да не дава вид на заета, та като я потърся с поглед да се отзове. Не искам да чакам да ме обслужат с информация. Също така не искам да обикалям целия магазин да открия наличен персонал в магазина.
Виж целия пост
# 8
Да не дава вид на заета, та като я потърся с поглед да се отзове. Не искам да чакам да ме обслужат с информация. Също така не искам да обикалям целия магазин да открия наличен персонал в магазина.

 Peace
Също и да знае малко повече от мен, а не да ми чете етикета на продукта, и аз мога да чета  Tired
Виж целия пост
# 9
2 опция.

В много магазини обаче се крият,а като видиш някой, казва, чене бил от тоя отдел и висиш 1 час, докато някой се появи  Rolling Eyes но има и свестни хора, зависи на кой попаднеш  Peace
Виж целия пост
# 10
Да Ви дадат дискретен знак, че сте забелязани и ще Ви помогнат, ако се наложи.

Това е моят отговор.
Виж целия пост
# 11
Да ги има.
В ХИТ - има ги, знаят кое къде е, завеждат ме за ръчичка.
Билла - хич ги няма.
Виж целия пост
# 12
2 опция.

В много магазини обаче се крият,а като видиш някой, казва, чене бил от тоя отдел и висиш 1 час, докато някой се появи  Rolling Eyes но има и свестни хора, зависи на кой попаднеш  Peace
yes
Виж целия пост
# 13
Да ме оставят да се самообслужа.
Виж целия пост
# 14
Втора опция!
Не искам да ми висят на главата, но като искам да питам нещо, да има някой все пак.
В последно време забелязвам, че касиерките са станали учудващо любезни, за разлика от работещите в самите хипермаркети. Онзи ден не можех да намеря нещо и попитах една жена, която редеше неща по рафтовете - обясни ми къде е това, което търсех, така че да се почувствам изключително тъпа, как не съм си го намерила сама. Tired
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия