Мебелна борса Никеа - внимавайте!

  • 31 366
  • 62
# 15
Дайте да се вземем в ръце и да викнем господари на ефира.ако можем да се спре дова безобразие.аз съм ефна от пострадалите от тази фирма.нито поръчка нито върнато капаро от 23.11.2016 до3.02.2017
Виж целия пост
# 16
Аз мога да се похваля , че с 2 ходене до там и с 10 емейла  и не знам колко обаждания от наша страна , мебелите дойдоха . Все още не са на частиците и не знам дали състоянието им е нормално Simple Smile . Какво да Ви кажа обаждайте се и пишете емейли  така не могат да отрекат че сте пинали и сте тръсили Simple Smile
Виж целия пост
# 17
Аз нямам думи , за тези . Моля ви кажете  ми къде да подам жалба. След 3 месеца чакане Ви бях писала че дойдоха . Баща ми започна да злобява и познайте  няма елементи за секцията и не може да се зглоби  и сега ще ходя пак Sad Sad Sad
Виж целия пост
# 18
и аз изгорях,от тази борса Никеа.Порачах си топ матрак,пратиха ми ми по-голям матрак.Звънях по цял ден докато кам 17,30 ти отговарят.Измислят какви ли не глупости само и само да се измъкнат от положение
Виж целия пост
# 19
       Няма такава фирма, кошмар! Поръчваш си продукт, консултантите седят и ти се мръщят и зъбят, все едно не си изкарват заплатите от продажбите! Дават ти срок на доставка, уж де! На 22 ноември съм направила поръчка, днес е 8 февруари, неколкократно се обаждах и питах какво става с поръчката ми! Отговорите бяха, че все още се води в процес на изработка. Днес отидох на място да видя за какво става въпрос и въобще ще имам ли съответната мебел, която съм поръчала. Беше ми обявено, че стоката била пристигнала, но не била отговаряла на изискванията и я били върнали. Питам кога се е случило това, обясниха ми че било миналата седмица, а аз лично точно тогава говорих тъкмо 3 пъти по телефона. Попитах момичето защо лъже, при положение че съм звъняла, не знаеше какво да ми каже! На това отгоре и карат персонала да лъже клиентите!
        Съответно си гоня и интересите, при неспазване на договор от тяхна страна са длъжни по закон да ти платят обезщетение!                                  
       Обезщетението, което евентуално ми предлагат е ваучер за следваща покупка, който няма да използвам и им го казах директно в очите, че повече като клиент няма да ме видят!
      Евентуално като дойдела стоката, а това щяло да стане евентуално пак в края на месеца, сме щяли да се пазарим!
      Съответно пък мен не са ме хванали в гората, така че от утре ще бъдат предадени на Комисията за защита на потребителите! Не съм първата, която им се е вързала, така че ако имате излишни нерви за лекуване може и да се пробвате.

Виж целия пост
# 20
Здравейте хора, организирам група, която желае да участва в Господари на ефира по повод неспазване на договорите и некоректното изпълнение на поръчките! Изпратих сигнал, нека се организираме всички пострадали от тази мутренска фирма!
Виж целия пост
# 21
внимаваите,не пазаруваите от мебелна борса никеа,толкова селско поведение няма,не порачваите нищо
Виж целия пост
# 22
Здравейте хора, организирам група, която желае да участва в Господари на ефира по повод неспазване на договорите и некоректното изпълнение на поръчките! Изпратих сигнал, нека се организираме всички пострадали от тази мутренска фирма!
Виж целия пост
# 23
Здравейте, прочетох ви и малко със страх поръчах,но само там имаше скрина, който търсих на добра цена.
нямах проблем . Дойде сравнително бързо, горе долу когато ми и казаха. В същия град съм и от място си го взех,обадиха ми се ,ако искам да отида . Отидох, защото се бях настроила покрай коментарите,че ще сгреша с тази поръчка и исках да видя реално какво получавам. Всичко беше така както искам. Аз съм от доволните.
  Peace

Виж целия пост
# 24
браво,явно сте от малкото доволни клиенти но за мен са некоректни,аз не им исках парите просто да подменят матрака,но не стана
Виж целия пост
# 25
Какво стана,обърнахте ли се към '' Господари на ефира'' ? Доста често съм се заглеждала в мебелите им,но откакто прочетох темата се отказах да пазарувам от там.Съмнявам се да са подобрили качеството на обслужване и въпреки , че харесах много един бар стол няма да го поръчам.
Виж целия пост
# 26
браво,явно сте от малкото доволни клиенти но за мен са некоректни,аз не им исках парите просто да подменят матрака,но не стана

Абе не знам. Не мисля,че съм представителна извадка за доволни  клиенти или пък клиенти с късмет. Както и вие не сте такава извадка за недоволни.
Предполагам,че е като навсякъде-има и доволни има и недоволни. Peace нормално. Според мен.

П.с.пишете иначе какво се случва с Господарите Peace
Виж целия пост
# 27
Точно им писах на тия .. да не ми карат поръчката. От 28 януари е, дали я имам...
Преди 2 седмици, след като ни вопъл ни стон, аз ги търсих ми каза една, че още била в производителя, имали проблем с транспорта?! Питам- а някой да каже на клиентите ви ала бала- мънка, че се стараели. Реших да изчакам, а оназ пое ангажемент миналия понеделник да ми се обади.  След като никой не звънна, аз след работа звъннах и оназ същата, явно се беше подсетила вече ми се обади и рече, че миналата сряда ще предават на куриер и че ще ми се обади да ми каже товарителница.  Дали се обади. Ни тя, ни куриер, ни дяволи. Директно няма да им я платя.
Виж целия пост
# 28
тея измамници още  ли работят дано по скоро фалират
Виж целия пост
# 29
Да споделя и моя опит с Мебелна борса Никея-.
Първата поръчка - холна маса - пристигна в грешен цвят. Наложи се да ходим в Пловдив в магазина да си избираме правилния цвят, и обслужващите даже не знаеха за коя маса става вообще въпрос. В крайна сметка нещата се получиха....
Втора поръчка - 2 нощни шкафчета. Поръчах ги декември - февруари ми се обадиха, че са ги пуснали на моя адрес , но аз не съм ги била приела и съм ги върнала, което вообще не е вярно. След няколко обаждания и уговорки в крайна сметка си поръчах шкафчета от другаде, а шкафчетата от Никея и до ден днешен след 5 месеца ги няма....Не че вече ще ги взема де... Но вече знам.... Гола вода са тия Никея... Не се захващайте с тях...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия