Mercari - магазини, мнения, намаления

  • 24 505
  • 38
# 30
Повдигам темата, тази епидемия свърши и едно добро дело - онлайн магазина им ще работи от утре- 02.04.

Дано не е първоаприлска работа Stuck Out Tongue Winking Eye


Виж целия пост
# 31
Напоследък предлагат продажба със снимки във фб, но цените са доста високи, ще го видим тоя онлайн магазин.
Виж целия пост
# 32
Разгледах сайта. Освен, че цените са високи, част от информацията са ни я спестили.
Например размера на чантите, явно имат още да се доизкусуряват.

Има промо код - START20
Виж целия пост
# 33
Поръчах от тях мъжки часовник Armani.  Днес го получих, още при сверяването на часа, коронката му започна да прескача и накрая излезе цялата. Попълних формуляр за рекламация, ще видим какво ще се случи.
Виж целия пост
# 34
Здравейте,

Споделям с вас пълното ми разочарование от направена онлайн поръчка.
За доставката платих 5.50 лв.
Поръчаният артикул не отговаряше на размера и реших да го върна.
За обратната доставка до Пловдив със Спиди платих 7.70 лв.
Днес е 14-тия ден (т.е. последния ден, в който трябва да ми възстановят сумата) и виждам, че сумата, която са ми възстановили е точно с 4.50 лв. по-малко от сумата по касов бон на самия артикул.
Изпратила съм им имейл, в който ги питам защо са възстановени по-малко пари, но каквото и да ми отговорят фактите са налице:

Доставка - 5.50лв.
Връщане - 7.70 лв.
По-малък размер на възстановената сума - 4.50 лв.

"Удоволствието", което  ми струваше да "пазарувам"  в Mercari за едно единствено суичърче е точно 17.70 лв.

17.70 лв. дадени за НИЩО....

Времето за получаване и изпращане на пратката, писането на няколко имейла до тях (във връзка с това дали са получили обратно артикула) не го коментирам....то, както и 17.70 лв. са си за моя сметка...
Виж целия пост
# 35
Ами вие защо плащате куриер 7.70лв. за да върнете пратка, която струва 5.50? Сега че са ви възстановили по-малко от платеното сте права. Можеше да пробвате да го продадете на някой, вместо да плащате куриер. Че не са длъжни да ви поемат куриера при връщне, се чете предварително, ако ще от алиекспрес да поръчвате. Не е че защитавам мгазина, това е за всички доставки онлайн. И аз така бях поръчала обувки онлайн, които ми бяха малки. Накрая уж с отстъпка, а транспорта скъп да ги върна. Бързата кучка слепи ги ражда. Аз от мерак, накрая повече се набутах. Да сме живи и здрави.
Виж целия пост
# 36
Споделям с вас пълното ми разочарование от направена онлайн поръчка.
За доставката платих 5.50 лв.
Поръчаният артикул не отговаряше на размера и реших да го върна.
За обратната доставка до Пловдив със Спиди платих 7.70 лв.
Днес е 14-тия ден (т.е. последния ден, в който трябва да ми възстановят сумата) и виждам, че сумата, която са ми възстановили е точно с 4.50 лв. по-малко от сумата по касов бон на самия артикул.

Аз нямах толкова финансови загуби - доставката ми беше безплатна и не помня сумата за връщане (явно не е била фрапираща), но се включвам в отбора на разочарованите. Туристически обувки поръчах - дойдоха две различни (цвета се отличаваше и една беше с половин номер надолу). Но пък бързо приключихме с рекламацията, но може би понеже беше при онлайн старта им.

Съжалявам, Galiakm!
Виж целия пост
# 37
Здравейте за връщане на стоки от сайта, търсих секция Връщане, за да попълня формуляра, но не я открих. Къде се намира?
Виж целия пост
# 38
Здравейте за връщане на стоки от сайта, търсих секция Връщане, за да попълня формуляра, но не я открих. Къде се намира?



Здравейте, аз съм връщала. Няма проблем с възстановяването на сумата. Секция връщане ще я видите в профила от ляво , ако е през телефон на самата поръчка можете да изберете опция-връщане
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия