Щори, некоректно отношение на фирма - какво &

  • 3 038
  • 17
# 15
Напълно разбирам раздразнението ти. Но аз лично предпочитам вещите в къщи ако не с любов, поне на спокойствие да са изработени, доколкото може разбира се. Иначе няма да се чувствам добре сред тях.  Crazy
...

За това съм съгласна, ама поне наистина да ги правеха на спокойствие - аз не съм ги притискала за сроковете, а те доброволно си ги поемат като задължение, че и в договор ги оформят. А и проблемът е, че от 5 поръчани неща - 2 не отговарят на поръчката, а 1 не е както трябва (т.е. само 2 от 5 са "изпипани").

...
Кажи поне коя е фирмата.....да имаме едно на ум
пък аз може да им пратя линк към темата, че да се замислят за напред Wink
...

Предпочитам да не казвам засега коя е фирмата, защото не знам тепърва как ще ни се развиват отношенията.
Всичко, което написах, съм го казала по телефона на госпожицата в магазина и те знаят мнението ми (жалко, че у нас фирмите не са задължени да записват разговорите с клиентите, както е в някои "нормални" държави, защото не се трогнаха особено).
Като се изясни всичко, сама ще им препратя линк - дано някой "биг бос" вземе нещата в ръце.


Просто имах нужда от подкрепа, за която благодаря.

Ерика, по-скоро бих говорила със шефа на фирмата, която представляват, за да се изяснят помежду си - лично мен, ако някой ме представлява и ме злепоставя (с действие или бездействие), бих взела мерки.
Благодаря ти за разбирането. Точно това е - големите неща някак по-лесно се преглъщат, ама понякога някоя дреболия така може да ти влезе под кожата, че да ти се иска да  #Cussing out.
  bouquet
Виж целия пост
# 16
Уф, най-ужасно е, когато не работиш директно с производителя, а с негов дистрибутор  Confused Понякога са големи дебили, с извинение. Или са пратили някой нов да взима мерки, или някъде по трасето са объркали поръчката ти и са дали грешни данни, или пък производителя е сбъркал, което е по-малко вероятно, но се случва.

Един съвет  Simple Smile Когати решите да слагате сенник, се обърнете директно към производители, които и ще ви го монтират. Така ще избегнете затормозяването с още една фирма във веригата. За София най-добрите са Камаx и Боряна.
Виж целия пост
# 17
Кейси, просто не го съобразих това - откъде да знам, че за нещо толкова елементарно трябва да правя чак проучване на пазара.
Този, който взе мерките, просто се държеше много нахакано и не изглеждаше да е нов - проблемът е точно в него и в една запетайка, с която е изкарал 2 от прозорците с 5 см. по-големи (вместо с 0,5 см.) а 3-тия сгрешен го е измерил с 0,5 см. по-къс, ама се надявах поне на едно извинение, а не да се държат все едно аз нещо съм виновна.

Просто за другите неща, които ще правим, ще търся направо моята позната. Поръчвала съм и преди от нея и нямахме проблеми (е, беше забравила един комарник на детската, ама после ми го монтираха на следващия ден и ми подариха подарък за притеснението Wink). Лошото е, че нямат голям асортимент, но са коректни.

Направо ме хваща яд, че една от най-големите фирми за подобни изделия са ми братовчеди, но не работят за София, а само за Югоизточна България и няма как да поръчам на тях.

Понеже ми писна да ги чакам, сутринта накарах мъжа ми да свали по-късата щора (за нея трябваше да дойдат в петък да отпуснат кордата и да закачат държача) и да я оправи. Може и да съм сгрешила с това, ама ми омръзна да се ядосвам, а щората да стърчи и да ми закача пердето (поне да не сменям и него, ако се скъса).

Последното инфо от баща ми (той сутринта пак е говорил по телефона с тях) е, че още нямат доставка и ще се обадят, когато пристигне да се уговорим (уговорката пак важи за след 2 дни, за да ни включат в прословутия график). Просто вече не вярвам, че ще стане тази седмица.

Ще ви държа в течение.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия