Искате да Ви оберат - заповядайте във Фантастико Младост3 до бл.317

  • 12 824
  • 119
# 90
Друга тема е че именно у нас вече няма сила, която да ме накара и една карфица да ,си оставя във въпросните касетки!

Не си права! Сега е момента по стара българска традиция да си вземеш с твоето ключе нещо, което ти харесва от съседно шкафче. Да заттвориш кръга, дето се казва.  Laughing
Виж целия пост
# 91
Друга тема е че именно у нас вече няма сила, която да ме накара и една карфица да ,си оставя във въпросните касетки!

Не си права! Сега е момента по стара българска традиция да си вземеш с твоето ключе нещо, което ти харесва от съседно шкафче. Да заттвориш кръга, дето се казва.  Laughing

 Joy Joy Joy
Как не се сетих  Joy Joy Joy.
Абе хубаво ми казваше онзи ***** че това ключе не било от там, ама що не си го прибрах тогаз ooooh! Flutter Crazy ми го оставих там като последна будала, а верно можеше утре да наобиколя магазина и да си "напазарувам" едно хубаво  Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Еййй шегуваме си се ние, ама все се чудя що за човек трябва да си, за да се занимаваш с подобни забавления  newsm78
Виж целия пост
# 92
Ами като всеки друг крадец Close Макар, че това е по-скоро кокошкарска работа.
Виж целия пост
# 93
Да ви опиша пък на мен какво ми се случи миналата година във Фамилия. За тези, които не знаят - това са миниатюрни магазинчета на самообслужване с търговска площ не повече от 50 кв.м., но за сметка на това с по 2-3 и повече охранители, които те бройкат отвсякъде. Купувам си хляб и котешка консерва и заставам на касата. Касиерката любезно ми ги слага в торбичка и ги пуска по лентата зад гърба си. Аз си ровя в портмонето, за да се отърва от излишните стотинки и като си платих и посягам да си взема покупката се оказа, че предишната жена я е взела/може и случайно/. Развиках се, повиках и управител, но без резултат. Охранителите били само за охрана на стоките от магазина, а не на вече платените неща, които са след касата  Shocked. Зад гърба на касиерката е след касова зона. Реших, че за 2 лева не си заслужава да си хабя нервите, но повече не влизам в техен магазин.

Колкото за описаните случки в предишните 6-7 страници - нищо не ме учудава. От всичко съм "опитала" с изключение на кражба от заключено шкафче  Laughing / дано не ми се случва, че съм от тези, които много често ги използват/. Но задължително си разглеждам касовите бележки и почти винаги любезно си оправят сбърканото.

И накрая за разсмиване - в Метро ми беше "изчезнало" прясно мляко в плик. След 2-3 дни ми се обадиха, че са проследили записа и се оказало, че лентата го "погълнала". Под нея било страшно - един литър вече развалено разсипано мляко. На следващо пазаруване ми го възстановиха  Laughing

Виж целия пост
# 94
Каква "наша" действителност ви гони! Да не мислите, че в някоя друга държава някой ще се посвени да отвори въпросните касетки? Купувачът първо трябва да си опича акъла какво къде оставя!

В другите държави това просто не се налага!
Влиза се съвсем свободно с торбите от другите магазини
и никой не си завира носа в покупките ти или дамската чанта.
И тук се краде, но не се гледа на всеки клиент като на потенциален престъпник.
Да не говорим, че ако случайно просвириш на изхода,
защото не се е деактивирал бар кода, ти се извиняват за притеснението..

И тук са ми маркирали 50 вместо 5 кивита и веднъж някакво грозде го изкараха с половин кило повече.
Освен че ми върнаха парите за горните, ми дадоха и ваучър като компенсация...
Виж целия пост
# 95

И накрая за разсмиване - в Метро ми беше "изчезнало" прясно мляко в плик. След 2-3 дни ми се обадиха, че са проследили записа и се оказало, че лентата го "погълнала". Под нея било страшно - един литър вече развалено разсипано мляко. На следващо пазаруване ми го възстановиха  Laughing

Това за БГ действителност си е направо невероятно.
Виж целия пост
# 96
Каква "наша" действителност ви гони! Да не мислите, че в някоя друга държава някой ще се посвени да отвори въпросните касетки?

В другите държави това просто не се налага!
Влиза се съвсем свободно с торбите от другите магазини
и никой не си завира носа в покупките ти или дамската чанта.
И тук се краде, но не се гледа на всеки клиент като на потенциален престъпник.
Да не говорим, че ако случайно просвириш на изхода,
защото не се е деактивирал бар кода, ти се извиняват за притеснението..

И тук са ми маркирали 50 вместо 5 кивита и веднъж някакво грозде го изкараха с половин кило повече.
Освен че ми върнаха парите за горните, ми дадоха и ваучър като компенсация...

Абсолютно  Peace Peace Peace
Миналата година пазарувайки в един магазин за детски стоки в Атина дълго се колебах с едни панталони - кой размер, пък кой цвят, оглеждах, разглеждах. Най-накрая отидох и с двата на касата \ но исках да взема единия\ докато касиерката маркираше  другите продукти - продължавах да ги оглеждам \ цената беше еднаква\. Накрая тя маркира този който и дадох и е махнала алармата. Но аз все пак реших да взема другия. Попитах момичето нали няма проблем защото цената е еднаква - тя усмихнато каза че няма и върна панталона за маркиране отново, но понеже още нещо я питах явно е забравила да свали маркера на истинската ми покупка. Платих и тръгнах с пликчетата да си ходя, на вратата естествено се разсвири алармата - аз в първия момент се втрещих, но момичето веднага дотича явно беше се сетила къде е проблема.
Извинява ми се, върна се да махне маркера после пак ми се извинява чак ми стана неудобно - всеки може да сбърка, а тя беше супер любезна. В този момент докато се суетим се появи някаква друга дама с едно по-малко пликче вътре с тениска и чорапки от размера на панталона който бях купила - това било за компенсация  #Crazy, надявали се че съм доволна от магазина и че ще дойда пак при тях да пазарувам, още веднъж се извиняват за неудобството и т.н. и т.н......
Вярвате ли ми, че ги гледах като извънземна  Flutter
Колегите после ме бъзикаха да ги водя и тях  Mr. Green

Така че за тези неща става дума - за жестовете!
От миналата година пазаруваме традиционно в един магазин дрехи пак задгранично. Първо са доста по-евтини от същата марка тук, второ там собственика на магазина през цялото време те съветва, прави нужните корекции по дрехите и от всеки вид костюм примерно има панталони с три вида подгъв - с маншет, без маншет, с басти, без басти. Сакото от един и същ модел може да е с един или с два шлица .... изобщоооо.....
Мъжът ми отиде по тениска, извадиха му риза, колан, обувки!!! за да може да пробва костюм!
Виж целия пост
# 97
Мацки, стига с тези описания, изпаднах в депресия, честно Tired
Виж целия пост
# 98
Мацки, стига с тези описания, изпаднах в депресия, честно Tired

 Hug Hug Hug
Недей миличка, но сега нали разбираш защо пък някои от нас реагираме така остро. Защото искам и тук да стане така!

И ще направя каквото мога, за да подпомогна процеса  Mr. Green
Виж целия пост
# 99

И ще направя каквото мога, за да подпомогна процеса  Mr. Green

Не знам дали е възможно, защото трябва да се промени мисленето на мноооооого хора.
Пазарувам в България само в краен случай. Чувството е отвратително, защото нямаш никакви права и търговците не осъзнават, че клиентите са царе.
Виж целия пост
# 100
Така че за тези неща става дума - за жестовете!
У нас, в България, само на едно място ми се случи след оплакване, да ни поемат цялата сметка за консумираните неща. Бях приятно изненадана, но ние не сме свикнали, а всъщност така си е редно.
Виж целия пост
# 101
У нас, в България, само на едно място ми се случи след оплакване, да ни поемат цялата сметка за консумираните неща. Бях приятно изненадана, но ние не сме свикнали, а всъщност така си е редно.

Не съм присъствала на такова чудо, но е факт че в последните 3-4 години съзирам тук таме макар и бледи признаци, на осъзнаването на факта, че клиента е този който поръчва музиката.
Тук таме ми се е случвало в някой магазин да са толкова любезни, че чак ставам подозрителна.
Днес направих един непредвиден подарък на мъжът ми и да ви кажа покупката ми поне 50% се дължеше на продавачките в магазина - просто ги биваше момичетата и усетиха нещата, бяха супер любезни, но не  натрапчиви. Направиха един два комплимента, казаха една -две думи за продукта и .....
Не се иска много - иска се някой да ти го покаже, ако сам не си го виждал и малко повече желание.
Все си мисля, че ще тръгнат натам нещата, но наистина трябва да започнем да мислим в тази посока и най-вече да си търсим правата като клиенти!
Виж целия пост
# 102
Не знам дали е възможно, защото трябва да се промени мисленето на мноооооого хора.

Включително и на клиентите..

Описаният от Lennyh случай е безумна политика от страна на търговската верига.

но че


не съм съгласна. Просто трябва да има правила на респект и уважение и от двете страни.

Аз смятам, че в БГ има и много клиенти, които се държат ненужно високомерно и грубо с обслужващия персонал.

Да, тук е удоволствие да се пазарува. Ходиш, гледаш, пробваш, връщаш-забавление си е.
Но и в много магази има тебели - ние не толерираме грубото отношение към нашия персонал.
А каквото и да си говорим, един обгрижен от към работодателя си персонал, се грижи добре и за клиентите.
И пак се връщаме до политиката на търговските вериги отгоре...
Виж целия пост
# 103
......
Просто трябва да има правила на респект и уважение и от двете страни.

...........
И пак се връщаме до политиката на търговските вериги отгоре...

Точно така е.
Аз затова казвам, че съзирам макар и бледи признаци на подобрение в тази насока.
Като пример мога да посоча да речем веригата Хепи. Очевидно е че персонала е обучен по някакви сценарии, но като цяло резултата е приятен. Посрещат те както трябва, обслужването е на ниво, винаги те питат накрая доволен ли си и т.н.
Стараят се определено.
На предишното ни сядане там на малкия ми син му направи впечатление и дори зададе въпроса "Мамо те защо винаги питат дали ни е харесало!"
Отговорих му, че така е редно и че също така е възпитано да благодариш когато си останал доволен. Опитахме се да му обясним и защо да речем оставяме бакшиш на едни места, а на други не. Все още не успяваме да го убедим, че парите няма да са на по-сигурно и подходящо място в касичката му  Laughing, но се надявам и това да стане с времето.
Учтивостта и коректността трябва да бъдат посрещани със същото, виж на простотията и наглостта още не мога да намеря подходящ отговор. Според настроението си или ги "застрелвам" с още по-учтиви възражения или пък ги отрязвам с леден тон. Но е факт, че са сменяли понякога отношението си след две-три изречения.
 
Виж целия пост
# 104
Не знам дали е възможно, защото трябва да се промени мисленето на мноооооого хора.

Включително и на клиентите..

Описаният от Lennyh случай е безумна политика от страна на търговската верига.

но че


не съм съгласна. Просто трябва да има правила на респект и уважение и от двете страни.

Аз смятам, че в БГ има и много клиенти, които се държат ненужно високомерно и грубо с обслужващия персонал.

Да, тук е удоволствие да се пазарува. Ходиш, гледаш, пробваш, връщаш-забавление си е.
Но и в много магази има тебели - ние не толерираме грубото отношение към нашия персонал.
А каквото и да си говорим, един обгрижен от към работодателя си персонал, се грижи добре и за клиентите.
И пак се връщаме до политиката на търговските вериги отгоре...

Не съм напълно съгласна с теб. Защо? И тук има хора, които се държат отвратително с обслужващият персонал. Много често им се чудя как издържат. До сцени не се стига.
Какво значи обгрижване на персонала, за да се грижи добре за клиентите? В 60% (ако не и повече събота и вечер) работният персонал по магазините (вериги за дрехи, супермаркет : масово) е от ученици и студенти. До 18 годишна възраст заплащането е около 3 евро (знаеш какво е за Западна Европа това). След това става 4-6 евро. Да, но тези деца тичат, ако ти трябва нещо или ако има проблем. Да, политика е на търговските вериги да ти връщат парите (примерно), но е въпрос на мислене по отношение на усмивка и приятелско отношение.

Клиентите са тези, които могат да направят един бизнес успешен или не.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия