С О Н О М А - диета 5 та част

Сега ще го намеря в нета ....Аз припнах в дъжда за яйца, че ми свършили, а нали си правя храна за в работата... та да се разхожда там и някое яйцо.. Laughing Тук започна да си вали ...знам, че си така, ама си мрънкам...не,че нещо ще променя....Много ми е натоварен графика, и трябва малко да се понамести и пак да си тръгвам да спортувам. Имам си нужда , а и добре се чувствам,като се поизпотя, но и си ме мързи.. Blush, а само с ходене , не е същото...
Танче, приятна ваканция !  Hug
Данилу, къде си мисличка?
Чета ви аз, не ви оставям без контрол, не се отпускайте сиреч Hug Нямам време да пиша а и няма какво толкова да пиша де. Аз съм си сонома веге, ям чушки, домати, тофу и разни растителни заместители на протеини. Плодове също, докато им е сезонът.
Танче, да не стане като магарето на Нстрадин ходжа!? Таман се научи да не яде и....Пу,пу...! Hug
Приятна ваканция и да си отпочинеш,а!!!!!
Пинки, не се кахъри! Ти си я поискай ваканцията и Големият Шеф ще ти я даде! Нали знаеш как става?
Аз започнах работа. Имаме нов шеф, шефка, ако трябва да сме прецизни, та има много нови неща,  с които трябва да се напасвам Wink
А и къщата след бояджиите си иска своето. Местене,подреждане... newsm28 newsm75 край няма!!!!
Сивилка, радвам се за твоите домашни сладури. На мен ми остана само Броки и сега е станал един такъв послушен и гальовен.
Гушкиииииииииииииииииииииииииииии
              Бандата,  Hug Hug Hug
      Ура, ура, два почивни дни дойдоха отново,  Laughing. Утре на плаж ще ходим с моята Елени, в неделя - неизвестно още. Топло е тук, другата седмица и до 35-36 ще стигнат градусите, само за плаж. Едни комари имамеееее,  ooooh!. Пръскам се с Аутан, а те повече налитат,  Mr. Green. Във всички стаи има Байгон  в контактите, иначе са на рояци,  Naughty. Противокомарната мрежа не ги спира. Тази сутрин швабов каза 61.7 кила и не ми хареса,  Cry. Тази вечер ще е нещо много леко, не съм решила още какво ще е. Тоя пилаф - ориз ме предаде,  Mr. Green.
     Дани,  Hug, ваксинирайте го Броки, това си е защита от болестите,  Peace. Успешно ти справяне с новото началство. Аз моето девойче съм го предупредила,че от 1-ви януари ще е на 4 часов работен ден и да иде на борсата за още малко помощи.  Други колеги отдавна направиха така с помощниците си,мен ме беше жал. Нещата не са розови тук и не мога да я осигурявам на 8 часов работен ден. Тя каза,че няма нищо против, защото вижда как стоят нещата.
       Пинкич,  Hug  тук капка дъжд не е капнала от много месеци - просто нито дъждо, нито снеговали. Рядко, от време на време, то  няма планини, а са само камъни и чукари, растителността е минимална. Е, не е без хич,де, LaughingС бързо ходене аз се чувствам ок. Всеки ден ходя и си идвам от работата пеша, лошото е,че зяпам по витрините и си забавям темпото,  Laughing
          Танче,   Hug, теб известно време няма да те мисля - сигурна съм,че ще си изкараш прекрасно ваканцията.
           Прекрасна петъчна вечер - ден на всички,   bouquet  bouquet  bouquet
Тук 2 дни валя доста.. застудява и на мен пак ми става студено...е, не съм включила парното още де.... Joy, то аз съм легендарна с това топло ..все да ми е топличко... Laughing
Внмавам какво хапвам, ама все за ядене си мисля.... Утре ще работя, ама поне няма да ставам рано...
Данилу, нищо,че нямало кой знае какво около тебе, да минаваш и да пишеш....и една снимка на  Броки а пуснеш, да му се порадваме!  Hug   О, да, права си, трябва да си поискам ваканция, ама като се сетя преди години бях много натоварена , ама много ... и така все мрънках за ваканция, та  като паднах с ролерите и на ти ваканция....5 дни на легло.... ooooh!  Аз просто трябва да си пусна предварително 1 седмица ваканция, без да му мисля  много , и то  ще си дойде времето....и тогава  няма искам , не искам, сметки и т,н, ами просто излизам ваканция и точка !  Crossing Arms
Танче  вее д*то ваканционно...само така !  Хайде да лягам....утре ще намина  пак !  Hug
    Пинкс, и аз обичам топлото,  от студът ме боли,  Mr. Green.  Днес не ходих на плаж,че беше мъгливо и топло, южнякът отново беше дошъл,  Wink.  На кафе по брегът на Егейско обаче ходих,  Wink. 60.4 бях сутринта, но току-що приключих с пържене на картофки и утре с швабов няма да се харесваме. Въглехидратна вечеря, и фета ще добавя,  Laughing. Щото по всички тукашни канали дават, че :     http://www.grreporter.info/50_ucheni_predrichat_zemetresenie_ot_ … en_v_Grciya/14289
  и казвам си дай да си угодя малко,  Wink.   Че ще ни хакне сеизмото е факт, дано само не е толкова силно и унищожително, че е жалко. Аз живея в блок, строен през 1957 год,  Mr. Green. През 1999 г. при  голямото земетресение в Атина   от 5.9 по Рихтер нямаше нищо на блока,че бил строен върху скала, а не била пръст от долу. Аз не ги разбирам тези неща, слушам какво казват специалистите. Тогава имаше и жертви,  Cry . Все някога ще се мре, зависи от късмета на човекът,  Peace Имам и круша за десерт,липсва ми синьото сирене - страшно ми харесва тази комбинация, ще се задоволя с плодът само,  Laughing
           Приятен уикенд на всички,   bouquet  bouquet  bouquet
Сивилка, много се надявам това да не се случи никога !  Praynig Звучи много страшно...
Днес ме ядоса една кикимора, която за да си реши нейните проблеми, ми натресе на мен същите...а аз все гледах как да направим така с екипа,че да и е Ок.... Така се ядосах, че бях на  нота да тегля една и да си тръгна, което значи да си напусна тази работа .. и дори още го обмислям...Дала съм си една седмица за размисъл...Лощото ,е  че вече ще ходя без желание...Някои хора и 1000 години да живечт навън, пак си остават същите, само дето претенциите им нарастват и самочувствието, да се чудиш на какво отгоре....не искам да продължавам да говоря, че ще изплюя нещо дето не е за тука.....
Ей, страхотни новини от вас!!!!
Аз плаж тази година така и не видях,ама .... събирам дивиденти за следващото лято Sunglasses
Къщата е почти подредена и съм много радостна. Е, ще разместваме още мебели, а и май трябва да закупим нещо, ама засега STOP на всичко.
Аз не мърдам с кантара,ама и не качвам, та засега съм О.К. Peace
Имам снимки и на Броки и на къщата,ама нямам време да ги сваля и да ви покажа резултати. И тая ще стане,само малко да се успокоят водите около нас!
 Hug Hug Hug Hug Hug Hug
П.С. Танче, много да ваканстваш,а! Wink
           Интернационала,  Hug
    Значи Дани се е занимавала с дома си, аз пък мислех,че е зацепила на някъде,  Hug. Има още слънчеви и топли дни по Средиземноморието - не е късно в някой уикенд да си направиш плажа.  Peace.
    Пинокио, я не се връзвай на деянията на който и да е, положителни мисли само.  Без стрес и лоши емоции - да се предпазим от рака уж,  Laughing. Пък и апетита се увеличава ,  Heart Eyes.
      Аз тази сутрин 62 кг. Party , тази вечер ще си правя сирене по шопски , салата гръцка и грозде без семки,  Mr. Green. Още съм на кафе и вода, тоалетната си е моя,   Laughing.
          Танчето не я мисля, тя е най-добре,  Hug
      Хубава вечер- ден,   bouquet  bouquet  bouquet
Аз  слязох от метлата.... Joy,  сега съм добре... Ех,как бързо мим инава времето от след работа, до когато да си лягам....направо лети...нищо не свършвам , а планове -големи.. Кога ли и аз като Данилу ще се похваля с подредена къща ? Не,че е зле, ама не е както ми се иска да бъде..
Кантара не съм го виждала изобщо, ама и той не ме е търсил...Утре мисля малко да поразтоваря ...в смисъл по леки храни, ама да видим...дори и не съм го измислила..Последните дни все закусвам яйца варени с нещо си ,зеленчук+ кафе със сметанка ....но не ми държи много дълго, защото ставам прекалено рано, а не мога да не хапна, защото после чак в 9, мога да ям нещо, което е 5 часа след ставането ми почти...и така- закуската деля на 2...После пък на обяд не ми се яде....ама следобед - нито е обяд,нито е вечеря....На практика часовете ми за ядене са 5,00-9.30-11.30-15,00- 19,или 20,00...а мога и предилягане към 22,30 пак да хапна....И каква ми е равносметката ?- Аз само си ям...като бебетата , така не се отслабва..... newsm78, ще го мисля пак....

Joy                         Joy                            Joy                                Joy

Я поразреди храненията,де,  Laughing. С честото хранене ти се качва  инсулина  и ти провокира повече глад,  Laughing.  Това е  съвет, решението е само твое.  Peace. Прави така,че да се чувстваш добре,   love001
             Аз снощи се поувлякох с фетата и сутринта 62.2кг., подута, отекла  и кръвотечение от носа,  Cry. За първи път кръвното ми беше 136/ 89 , пулсът в норма. Аз съм с ниско кръвно , обикновено е 100 / 70 и  цял ден ми е кофти. Уж не съм се стресирала, не съм имала някакви неприятни ситуации...Тази вечер ще си бланширам броколи и малко Рикота , бейби тиквички също бланширани - това мисля да ми е вечерята. И повечко лимонче / сок,де/. Грозде със сигурност, едно черно е,без семки и е толкова сладкооо... не ти трябва никакъв тестен десерт, нито сладолед,  Heart Eyes .  В същност сладолед не съм хапвала близо месец,  Laughing. Плодове, обаче - всеки ден ям,  bowuu.
            Дани и Танче, много,много ви   love001  love001, Пинкс, свиркай какво решение си взела относно броя на храненията,  Laughing
                Хубава вечер- ден, прекрасни,   bouquet  bouquet  bouquet
Ти се смееш, ама на мен лесно ли ми е, а ?  Joy   Та реших така :
Закуса в 5.15 сутринта....В 9 .00 няма да ям нищо, само малко кайве.....Обад в 11.15.....В 14.30 нещо ще замезя много символично, като идеята е да го откажа по натам... но за сега , да не вземе да ми
 " премалее от глад".... hahaha  и вечерята в 18.30-19.00. Така стават 3 хранения и едната следобедна закуска,дето ще я махна след известно време.....Това измислих , а ти дай акъл, ако имаш някоя идея  мила, не ме оставяй да си тормозя мисълта сама.. Joy   JoyАз откакто съм на бебешкото си хранене заформих тези козунаци , там дето ми беше талията.... hahaha  Нагънала съм се много мераклийската .... ooooh!
          Добро утро , сономките,  Hug
      Днес  няма ходя в офисът, евентуално след обед  ще намина, ако се обади девойчето. Кръвното не ще да спада,тази сутрин даже беше по-високо,  Cry. Ще изключа солта и няколко дни ще карам на зеленчуково-плодово и малко протеиново хранене,  Wink. Снощи говорих с ендокринологът ми, така ме посъветва. 62.1 кг. бях сутринта, но чувствам тежест, сякаш задържам течности.
       Пинки, попадна ми тая статия сутринта до като си пиех кафето.    http://www.dieti-otslabvane.com/%D0%97%D0%B0_%D0%BE%D1%82%D1%81% … D0%B0%D0%BD%D0%B0
       Те, учените си променят мнението редовно, както преди години отричаха яйцата, кафето и тн...всичко е въпрос на бизнес и личен интерес, ясно е,  Peace. Моето основно хранене е едно - вечер, плодове ям пак тогава. Денем карам на кафе и вода, но не изпитвам глад, така ми е приучен организмът. Нали знаеш,че е важно колко е общото количество храна,изядена за денонощието / аз вярвам в тази теория/ . Ти си преценяваш и нагаждаш храненията според  твоето усещане.
         Данчето и Танчето,  Hug
      Спокоен ден, красавици,   bouquet  bouquet  bouquet
Да, наистина по малко хранения , е по добре, а как преди все ни разказваха от разни статии и интервюта : често и по малко ... 3 хранеийа + 2 междинни закуски и късен снакс...протеинов, като малко извара....А сега: обратното....луда работа .... ooooh!
Днес имах страхотен ден: на работа, на ресторант с Пикла, на кино, после пак за вечеря навън....страхотен ден....Гледахме :" Ние сме Милърс",  може би всички са го гледали вече , на мен ми беше смешно и инетерсно, аз обичам леки филмчета...разтоварващи, Дай Боже все такива дни  всеки му !   Hug
 Joy Joy"..късен снакс.." го чета акто- късен секс newsm78 и си викам бря Embarassed... после се втренчвам и ето че разчитам правилно... Joy Joy Joy Пинки, разсмиваш ме дори без да го искаш Hug
Ами, то море, плаж, кой не го иска, ама като не е много добре половинката, къде да ходим. През час, се чувства зле. Сега май открихме причината, дано да е така и .... Peace Стискайте палци. Може да се окаже, че се чувства така от страничните ефекти на едно лекарство #Cussing out
Аз не свалям #2gunfire Уф! Хем не ям толкова пъти, дори не ям много. Явно ЕГН_то се намесва много мощно, ама ние не му се сърдим Hug Наше си е !
На Танче задочни мляски, а на вас ей ви ги на   love001  love001
П.С. сономски си хапвам-домати, чушки, малко боб и т.н.
               Здрастите,  Hug
     Днес окъснях от бача, имах да довършвам спешно на някакви заблудени оФци,  Mr. Green. Сутринта не си мерих кръвното ,че да не се притеснявам, килограмите ги измерих обаче - 62.2 бяха,  Wink. Много горещо при нас днес и утре по 36 градуса и един южен полъх...  Whistling . Не ми харесва южнякът,  Mr. Green. Ще си пекна телешки кюфтета и салата айсберг с чери доматчета, грозде безсемково за десерт,  Wink
     Дани, имаш палцестиск от мен за мъжОт ти, дано е от илача проблемът му,  fingerscrossed Аз пак се зачудих защо не пишеш,  Hug
     Пинки, не съм го гледала тоя филм, добре  и приятно си се разтоварила с щерка ти,  Hug. Ти не се панирай толкова с твоето тегло - добре си, гледай да не напълнееш обаче,  Peace
       Отивам да хвърлям мършата на грил-тигана,че съм бая гладна,  Mr. Green.