Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 507
  • 1 356
# 735
Аз също съм пренасочвала към офис и не са ми взимали допълнително пари за това. Но са доста по-бавни от други, безспорно.
Виж целия пост
# 736
Напоследък (смених квартала и съответно обслужващия офис на Спиди, от който бях много доволна...) много ме дразни практиката да ми изпращат съобщение, че ще ми доставят нещо еди кога си до еди колко си часа и след това то да дойде след 1-2 дни без никакви обаждания, обяснения или нещо. И аз си седя и си чакаааам...

Писах им - мълчат. Ама пак им писах, и пак ще им пиша, не ме болят пръстите.

Иначе самият куриер, който идва тук е ок (не е някакъв олигофрен, че какви неща съм чела), но нещо с организацията, ама хич ги няма. А аз бях един от малкото доволни хора в темата, хаха.
Виж целия пост
# 737
Не се отказвай, пиши пак и пак, и пак.
При мен имаше ефект - след няколко години разправии и няколко жалби, влизам да ги похваля. Не знам дали поредната голяма издънка вече ги убеди, но факт, сениха куриера. Новият е много възпитан и точен.
Също смениха и служителката в офиса. Сегашната работи професионално, идва навреме и даже се случи да ми звънне да ме покани за пратка, защото се забавих един ден и искаше да ме подсети, ако съм забравила.
Истинско чудо! Може би като са загубили доста клиенти са решили да вземат мерки.
Виж целия пост
# 738
Днес получих пратка от Спиди (доставчикът работи само с тях и нямаше опция доставка до офис). В коментар към поръчката бях написала куриерът да ми позвъни поне половин час по-рано, все пак е работен ден.
Звъни ми се и ми се казва - у вас ли сте, аз пристигнах. Питам - ами ако не бях на адреса? Ами вече имали друга политика за снижаване на разходите - отиват на адрес, звънят един път и ако го няма получателят, оставят пратката в офис, да ходи да си я търси оттам.
Това да пуснат съобщение поне в колко часа да очакваш пратката - няма, руска рулетка.
Виж целия пост
# 739
Това да пуснат съобщение поне в колко часа да очакваш пратката - няма, руска рулетка.
Това е допълнителна услуга при всички куриери, т.е. може, ама трябва да си платиш.
https://www.speedy.bg/bg/fixed-time-of-delivery

За другото - пусни едно запитване през сайта им, за да ти отговорят официално, вече нищо не може да ме учуди...
Виж целия пост
# 740
Ето, точно тези неща много зависят от човека, който обслужва даден район. Как с някои можеш да се разбереш, а на други все им вали и духа. Момчето, което ни обслужва нас, е много готин. Никога не сме имали проблеми с него, но понякога идват нови, които се обучават, е, реве ми се тогава.
Виж целия пост
# 741
От какато започнах да работя служебно с куриери започнах малко да им влизам в положение, но това не оправдава и половината глупости, които Спиди сътворяват. Няма да е лошо да се знае примерно дали доставката ще е до 13.00 ч или след това примерно, г.д. да има някакъв ориентир. Ето например идват при нас куриерите, носят ни документи, но трябва за изчакат да им дадем номер, ако обаче в този момент при нас има граждани, куриерът трябва да изчака да приключим и като стане това няколко пъти на ден и се натрупва голямо забавяне. НЕ ОДОБРЯВАМ ОБАЧЕ, че при невъзможност за доставка изобщо не те и информират.
Виж целия пост
# 742
Днес си взимам пратка от куриера и той ми казва, че имам късмет, че получавам пратката си, защото всички куриери от района напускали утре (7 човека). Каза, че не се траело в тази фирма.
Виж целия пост
# 743
Не е за Спиди, но нормално ли е куриерът да ми се цупи, че на сметка 32 лв му подавам 50 лв и предлагам и 2 лв, ако му е по-удобно, за да ми върне 20, а той сърдит, че не съм си приготвила точни и нямам точно 32 лв, нямал да върне и се фръцна и сега не знам кога ще си получа пратката, на косъм съм да я откажа.
Виж целия пост
# 744
Не, не е нормално. Как така си е тръгнал без да ти даде пратката?!
Аз при такова нещо веднага още на място бих звъннала на национален телефон на фирмата за обяснение.
Виж целия пост
# 745
Измънка, че щял да мине по-късно, но не мина.
Тая седмица ми се събраха множество разправии с кой ли не, та тези ще ги оставя да дишат. Но ако не дойде и утре, ще я откажа.
Виж целия пост
# 746

Последно отпреди... не знам, може би 2 седмици - след като ИЗРИЧНО съм казала да ми се обаждат предварително и да не ми носят преди 14 часа (не съм ги избирала) виждам неприето повикване, обаждам се - били спиди. В 13 и нещо. Ясно, не съм била на разположение, добре, ще го донесат на другия ден - на другия ден получавам смс че било някъде си в някакъв си офис... определено не хукнах да си търся пакета, просто поръчах друго, от другаде, където доставят с избран от мен куриер.  Mr. Green
Виж целия пост
# 747
katiABV, a начисляват ли ви сума за фиксиран час за доставка?
Виж целия пост
# 748
Да се каже на подателя пратката да се достави след определен час няма много смисъл, той може да го отбележи за куриера, но същият не е длъжен да се съобрази.
Трябва да се отбележи в товарителницата фиксиран час за доставка и да се заплати съответната сума. Peace

Виж целия пост
# 749
Аз затова попитах дали е заплатена такава услуга или е просто договорка между подател/куриер/получател, което официално няма никаква тежест и е въпрос на добра воля от куриера.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия