Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 268
  • 1 356
# 750
Нашия прави доставките до обед, а следобед събира пратки. Така по принцип процедират. Идва в 7 сутринта редовно, защото знае, че има човек в офиса.
Виж целия пост
# 751
Зависи от фирмата. От стор бг и Декатлон получавам с куриер на M&BM Express. Току що приех една пратка от стор и в самата им форма имаше опция предпочитам час на доставка. Не съм доплащала.
Виж целия пост
# 752
Да, но на мен точно тази фирма също ми е създавала ситуации "кво прайм ся", редовно нямаха ресто, нямаха дори химикалка, а искат да се подпиша... Това ме накара да спра да пазарувам онлайн от декатлон след 5 поръчки с разправии всяка една. Сега смених квартала, може пак да ги пробвам.

Моят казус с ИнТайм приключи безславно за тях. Следващият опит отново нямаше ресто, казаха ми по-късно ще минем - никой не мина. Звъни ми се на следващия ден и отново нямал ресто (имал само 10 лв лични пари) и аз я отказах, при това съвсем любезно.
Написах оплакване на емаг, които бяха официално изпращач... и в резултат получих извинение от ИнТайм. Пак е нещо. А чаканата стока си купих от друго място. Офлайн. Май ще се преориентирам от любимото ми онлайн пазаруване.
Виж целия пост
# 753
Постът ми не беше за хвалене, че са безпроблемни, само отговорих на поста, че се заплаща допълнително - уточних, че не при всички е така.

За сумата - плащам основно с карта, затова нямам проблем с ресто. Преди да го има като опция единствено със Спиди имах проблеми. Всички други като пуснат СМС пише колко дължа, единствено те пишеха само сумата на наложения платеж, но никъде не е уточнено, че освен него дължа и куриерски разходи. А като съм поръчала няколко пратки, не помня точно коя колко е. Съответно приготвям си съвестно точна сума, за да им е удобно, излизам - не било толкова. Даже един отказа да изчака дъщеря ми да се качи, за да вземе още пари. Вече го няма, прекалено много му бяха нарушенията и след няколко жалби го изгониха, така че като имате такива случаи - драснете в сайта им.
Виж целия пост
# 754
Предишната куриер/ка, която отговаряще за моя район на Спиди беше същата като този на НСЧ.

Единият път ме навика да съм слизала долу, щото нямала къде да спре, и спряла отсреща, на една пряка от адреса (Говорим за баш центъра на София). Отговорих и, че няма как да стане, и да си изпълнява работните задължения, за които получава заплата. Отделно, че трябваше да бъде доставен пакета на предишния ден. Та с пуфкане и физиономии идва тя, аз съответно вече нямах точната сума (все пак пратката беше за вчера), та подавам аз- тя: "Искам точно", и се врътна, и си тръгна. Обадих се на централата им, оплаках се от нея, и как не е доставила на време, а после се е врътнала.
На следващият ден звъни, но аз и бях приготвила част от сумата на стотинки по 1,2,10,20. 
Няма добър ден, няма нищо, пита- "Къде са парите?".
Аз- "Дайте шепа", и ги изсипах, после я попитах няма ли да си ги преброи, при което ме изгледа кръвнишки, и си тръгна.

3 дена ми загуби, лошо обслужване, и затова да си брои стотинките!

Повече не съм я виждала, вече идва един супер любезен възрастен господин, който звъни предварително да пита дали има някой на адреса, или кога да мине по-късно.
Виж целия пост
# 755
katiABV, a начисляват ли ви сума за фиксиран час за доставка?


Имат фиксирана цена за доставка (сайта това) и отказват да изпратят с еконт. Не знам какво начисляват и не ме интересува - аз не исках този куриер. Съответно е грижа на изпращача да отбележи където и каквото си иска (или да откаже поръчката, понеже не е в състояние да изпрати по начин, по който стоката да бъде доставена реално).
Виж целия пост
# 756
Цените, които обявяват в сайтовете обикновено са за най-обикновени услуги - доставка до офис или до дома, без предварителни уговорки, фиксиран час и др.
Ако такава услуга страва 5лв, с определен час ще бъде 6 примерно. За това те попитах дали са те таксували за такава услуга и не са я изпълнили.
В случая задължение на продавача е да договорите начина на доставка и той би трябвало да потвърди, че изпраща пратката по искания от теб начин с определени указания.
Не смятам, че Спиди имат вина в случая.
Виж целия пост
# 757

Продавача казва, че ще отбележи това ми изискване. Дали го е направил не зная - не ме и интересува. Щом не е в състояние да достави с моя куриер, негова работа е как ще се договори със своя. Ще доплаща ли или какво ще прави. Аз исках доставка с еконт, офис-офис, и да платя каквото и да ми начислят от еконт за това изпращане. Продавачът не се съгласи, но и не отмени поръчката - т.е. съгласен е да достави със своя куриер, за цената, която е обявил, по начин, който да направи за мен доставката възможна.

В случая, обаче, дамата от спиди ми каза по телефона, че ще достави на другия ден в 14-16 - а вместо това получих на другия ден смс гласящ, че пратката ми е някъде в някакъв офис. Т.е. уговорката ми беше с куриера, макар и само гласна. По същия начин, тази дама можеше да ми каже, че не е в състояние да го достави и тогава щях да й кажа директно да го върне.
Виж целия пост
# 758
Аз от днес вече прекратявам всякакви взаимоотношения с нещастниците от Спиди. След като ме вързха да ги чакам 2 дни (пратката ми трябваше да бъде доставена вчера до 18 ч.), преди малко получавам смс, че не е доставена, защото било "затворено"! Не са ме търсили по телефона. Нямам намерения да си търся пратката по складове и офиси. Писах и на изпращача, че преставам да съм му клиент докато не си смени доставчика. В известен смисъл изпитвам облекчение, че повече няма да ме разиграват.
Виж целия пост
# 759
Да се оплача за пореден път - аман. Спирам да поръчвам от места на които Спиди е доставчик.
Виж целия пост
# 760
===

Повече не съм я виждала, вече идва един супер любезен възрастен господин, който звъни предварително да пита дали има някой на адреса, или кога да мине по-късно.

При мен обслужването от Спиди е било винаги такова. Когато аз ходя да си взема пратка в офиса им до поискване или да изпратя такава са също много любезни. Не са ми губили пратки, пристигат си навреме, според заявеното, винаги имам телефонно обаждане, че на еди коя си дата ще дойде куриер или че имам пратка в еди кой си офис, отделно куриерът ми звъни винаги в деня, когато има посещение за доставка.

Да ме обслужват не на голяма висота и да ми търсят "точно пари" ми се е случвало в друга фирма - M&BM Express, когато съм поръчвала книги.
Виж целия пост
# 761
Случвало се е да върна продукт в 14 дневен срок от някакъв онлайн магазин и заявката за връщане си я пускат от магазина, не я заявявам аз и така си минават 3-4 работни дни и все така няма куриер. Тогава след чакане на централата им и прехвърляне през 7 човека, операторката ми се тросва, че товарителницата била заявена в неделя и те тогава не работели - да, бе, ясно ми е, че не работят, но не е ли логично да е приета заявката, пък да се изпълнява в рамките на следващите 1-2 работни дни. И като не могат да обслужат дадена товарителница да я откажат, да сигнализират по някакакъв начин, така че да могат хората да си плануват времето.

Самите куриери в отделните райони са много различни и си е на късмет на какъв ще попаднеш. На домашния адрес идва страшен нахалник. Все не му се качва, все бърза, все закръгля сумите, обичайните тъпотии. Преди него беше един дядка, още по-зле беше. В работата обаче и двамата куриери са страшно готини, усмихнати и разбрани.
Виж целия пост
# 762
Днес пак ново 20 със Спиди. Получавам смс, че днес ще имам доставка. Чакам, чакам, чакам... Накрая се обаждам - ами пратката не е в куриер, няма да бъде доставена днес. Точка... Тези наистина за нищо не стават.
Виж целия пост
# 763
При мен това чакане на пратки след известие стана вече практика. Не могат да си оправят адресите и офисите, пратката ходи в един съседен офис, после си я препредават куриерите и аз я получавам на следващия ден. Хубу, това ще го преживея. Но сега ново 20, не можело да се отлага пратка, защото щели да глобяват куриерите. Ако не си на адреса, не може да се уговориш за нов ден, а пратката отивала в офис. Това ми го каза куриера на спиди в новия ми квартал, не знам вярно ли е, ама за какво да ме лъже като мога да звънна в централата и да питам. Тия съвсем се бъгнаха, честно.
Виж целия пост
# 764
Привет! Как или къде мога да пусна жалба от куриерите на Спиди, ако знаете ще ви бъда благодарна? Сагата няма да я описвам,  но пратка  която трябваше да ми я доставят вчера ( естествено няма никого на адрес, в което не е вярно), ще ми я доставят в понеделник, защото... Хм, хм не знаят.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия