Некоректен търговец – ТЕХНОМИКС

  • 20 991
  • 26
Здравейте

Не съм сигурен дали темата е за този раздел, ако не моля да ме извините.
Искам да ви споделя опита си от онлайн пазаруването в Техномикс БГ ЕООД
Поръчах си артикул през техният онлайн магазин.
Първоначално закъсняха няколко дни с доставката, а когато куриера дойде беше доставил грешния артикул.
След още няколко дни пристигна и това което бях поръчал.
С голям кеф го разопаковах, но се оказа ,че описанието му в сайта не отговаря на това което е в действителност.
Последваха няколко дни обаждания, посещения в магазина и кореспонденция по пощата които кулминираха в последното посещение в магазина при което успях да върна продукта.
На кратко първоначално искаха да ми удържат 15% защото прдукта бил разопакован, след което намалиха сумата на 20лв. Пари които нямат право да удържат при положение ,че аз лични връщам стоката.
При едно от предните посещение в магазина  ( бул. Европа )  когато говорих с управителя и му казах ,че нямат право да ми налагат такива такси той ми заяни " Ми тогава няма да ти я върнем и няма да ти я сменим" .
След жалби и консултаций с адвокат излиза ,че нищо не може да се направи.
КЗП: Търсете си правата в съда, за нас вие сте измамен.
Адвокат: Минимална сума за иск е 50лв. Не можем да ви помогнем.
Надявам се да съм бил полезен бъдещите им клиенти.

Поздрави

П.С.
Около месец след като върнах моя продукт на познат по същия начим му одържаха пари за друг продукт който беше само разопакован. Сумата - пак под 50 лв.
Виж целия пост
# 1
Това чета от общите им условия:
Скрит текст:
Върнатият продукт трябва да бъде в същото състояние, в което е бил доставен (в оригиналната опаковка с всички аксесоари, с етикети, които са непокътнати и документите, които го придружават). Разходите за върнатите продукти се поемат от Потребителя, а възстановяване на стойността на продукта се извършва до 30 дни от връщането. Ако поръчката /продукта е заплатен, чрез карта онлайн, то сумата ще  бъде върната/ възстановена до 30 дни на същата карта с която е заплатена.

Ако продуктът бъде върнат в състояние, в което не може да бъде продаден като нов, си запазваме правото да изискаме такса от Потребителя за привеждането му в началния му вид (ако е възможно) или за да покрием разликата в цената, получила се при продажбата на продукта втора ръка, или, по избор на клиента, можем му доставим продукта обратно, за негова сметка.

Подчертаваме, че когато връщането на продукти, чиято опаковка е повредена или непълна, показват следи от ползване, износване, драскотини, охлузвания, токов удар, без аксесоари, без гаранция, ние си запазваме правото да решим дали да приемем връщането или да задържим част от стойността на продукта – сума която ще бъде съобщена на Потребителя след оценка на щетите.
http://www.tehnomix.bg/obshti-uslovia-za-polzvane

Имаше ли нещо скъсано или др. нарушено по опаковката или само го бяхте отворили?
Виж целия пост
# 2
Само отворено. Премерено и затворено отново.
Нямаха забележки за външния вид на опаковката или продукта.
Според тях тази такса била защото е отворен.
След което го карах 3-4 пъти до магазина. Връщаха ме по различни причини.
Касага за онлайн магазина вече е затворена, в събота ги няма колегите от магазина и т.н.

Поздрави
Виж целия пост
# 3
В такъв случай карате служителят да ви се подпише, че няма никакви наранявания или нарушаване на опаковката и продукта, след това пишете официална жалба до магазина с входящ номер, цитирате общите им условия и прилагате копие от бележката с подписа на служителя. Длъжни са да ви дадат официален писмен отговор, в който да посочат причина, а тя няма как да противоречи на общите им условия.

С този магазин не съм имала проблем, но с много други да. Така съм го решавала винаги в моя полза.
Виж целия пост
# 4
Отворен продукт не е ли нарушена цялост на опаковката?
Виж целия пост
# 5
Не. Нарушена е, когато има срязано, скъсано, смачкано и т.н.
Виж целия пост
# 6
В закона е предвидено да се отвори продукта за да може клента да го разгледа и да прецени дали да го задържи или да го върне.

Иначе това е отговор на емайл от тях

Здравейте,
Можете да върнете продукта на бул.Европа 148, както са Ви обяснили колегите по телефона ще си удържим 20 лв. за транпорт и логистика.


Поздрави
Виж целия пост
# 7
Аз питах от следната гледна точка : Когато продавам скъпи стоки, те са опаковани в кутии, които за да се отворят трябва да се дръпне една лента, която къса кутията. И стоката вече става автоматично в нетърговски вид.
Но пък клиента има право да види какво купува. Тоест той е редно да знае какво е купил.
Виж целия пост
# 8
Иначе това е отговор на емайл от тях
Здравейте,
Можете да върнете продукта на бул.Европа 148, както са Ви обяснили колегите по телефона ще си удържим 20 лв. за транпорт и логистика.
Е, това е съвсем друго нещо. Пише си в общите им условия, че възстановяват стойността на продукта. Транспортът е отделен въпрос и си го поема купувачът по принцип. Ето, вчера върнах едни обувки на H&M, нищо им нямаше, просто не ми харесаха, транспортните разходи ще ми бъдат удържани. Това си е стандартно при онлайн пазаруването, поемат се от търговеца само ако грешката е тяхна - т.е. са ти пратили грешен продукт или е счупен.


...трябва да се дръпне една лента, която къса кутията. И стоката вече става автоматично в нетърговски вид...
Тези са кофти, да, нямам представа как стои въпроса с тях  Confused
Виж целия пост
# 9
Да, да, аз и за това питах как точно стои въпроса с опаковката  Simple Smile
Дано автора бързо си оправи нещата  Simple Smile
Виж целия пост
# 10
Да, наистина в закона е упоменато ,че клиента покрива разходите за транспорт, но само за връщането на стоката. А аз лично съм я предал в магазина. При това положение разходите така или иначе съм ги платил аз.
Виж целия пост
# 11
В такъв случай не се отказвайте, пуснете пак жалба, напишете, че лично е предадена, цитирайте им общите условия и попитайте по коя точка от тях са ви удържани тези 20 лв.
Малко нахалство трябва в такива случаи, това че веднъж са ви отговорили, не значи, че нещата са приключили.
Ако се отказваме и само се оплакваме нищо няма да се промени Peace

Скрит текст:
Имам случай, в който ме компенсираха, когато написах отзив на формата на сайта им, като приложих снимки, цитати и т.н. Трябва да използваме всички възможности.
Виж целия пост
# 12
Взели са си парите за доставката.
Виж целия пост
# 13
Взели са си парите за доставката.
Те нали вече са били платени? При самата доставка  newsm78
Виж целия пост
# 14
Мен ме обезкуражи отговора на управителя на магазина.
Ако той не си гледа работата и не прави така ,че клиентите да са доволни от редивия работник който изпълнява нарежданията му какво може да се очаква ?

Неприятното е ,че в България това е начина за правене на бизнес , а и няма как да се търсиш правата.

Поздрави
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия