Как се регламентират отношенията между производител и дистрибутор? Получава се една странна ситуация, която може да се реши по по-елегантен начин, та търся съвети.
Дистрибутор продава стока, която се произвежда в друга държава. Освен в собствената си страна, успява да продава и в други държави. Има си и уебсайт, отделен от сайта на фирмата-майка. Но в него не може да напише марката на стоката, защото с едно цъкване в Google клиентите може да намерят производителя и да поръчат директно от него. За дистрибутора остава цялата работа по маркетинг, стигане до клиенти, разговори и накрая да не спечели нищо.
Та, как е редно да се действа в случая? По-скоро ме притеснява, че действа пагубно това, че сайтът изглежда непрофесионално, тъй като реално липсва марката. Как да бъде защитен дистрибуторът?