Първа кола

  • 46 246
  • 698
# 390
Еми то и с шампанското и памперсите е така.И много други,но това е друга тема
Ти не четеш. Съгласих се че са здрави - не съм съгласен, че частите са им евтини. Не само на Хонда, а на всички японки коли частите са в пъти по скъпи от европейските(едно е да дойде от Азия-друго от ЕС), с изключение на някои френски, които също са доста скъпи за поддръжка. Казано накратко - Хонда е уникална, но вземеш ли си гледай да не се развали, че жална ти майка. А с кошница дошла на 500 000км. сам си направи изводите.
Виж целия пост
# 391
Имах предвид за "Джип".Аз си употребявам все още шампанско и памперси,вместо пенливо вино и пелени
Виж целия пост
# 392
Който е решил да си купува кола нека разгледа автофорумите на различните марки и да събере мнения. За цени на частите можете да се ориентирате в онлайн магазините за такива, това е. Един съвет: Избягвайте дизелите-ще ги спират скоро и в България, развалят се по често и са по скъпи за поддръжка.
Виж целия пост
# 393
То си зависи и как караш колата. Аз и на колата и на мотора сменям само консумативи. Изключително рядко ми се налага някакъв ремонт. Ама някои карат така, че на година се докарват до основен ремонт, ако мпс-то изобщо оцелее. Лично познавам такива.

Какво значи как караш колата си? Ако редовно влизаш със сто в дупки или пилиш съединител и ръчни съм съгласен, но иначе стила на шофиране има малко отношение към здравината и подръжката на автомобила. Казвам го като човек който пържи автматика напочти всеки светофар, влизам в газ със завоите и яко натискам където мога, тоест според тебе направо трябва да ми се разкаже играта от ремонти Simple Smile
Виж целия пост
# 394
307 са едни от най здравите френски и все пак се развалят. Няколко собственика на такива ми се оплакаха от чести и скъпи ремонти.
Това с приятелите специално за 307 ,Ти загледай се колко 307 има по улиците и пак ще говорим.Хубаво  е преди коментар  поне малко да е запознат  човек. 
Виж целия пост
# 395
Какво значи как караш колата си? Ако редовно влизаш със сто в дупки или пилиш съединител и ръчни съм съгласен, но иначе стила на шофиране има малко отношение към здравината и подръжката на автомобила. Казвам го като човек който пържи автматика напочти всеки светофар, влизам в газ със завоите и яко натискам където мога, тоест според тебе направо трябва да ми се разкаже играта от ремонти Simple Smile

Какво значи подчертаното?!?  newsm78.....че съм освен жена шофьор, а и блондинка на всичкото отгоре.... Mr. Green
Виж целия пост
# 396
Какво значи как караш колата си? Ако редовно влизаш със сто в дупки или пилиш съединител и ръчни съм съгласен, но иначе стила на шофиране има малко отношение към здравината и подръжката на автомобила. Казвам го като човек който пържи автматика напочти всеки светофар, влизам в газ със завоите и яко натискам където мога, тоест според тебе направо трябва да ми се разкаже играта от ремонти Simple Smile

Какво значи подчертаното?!?  newsm78.....че съм освен жена шофьор, а и блондинка на всичкото отгоре.... Mr. Green
И Аз тва се питам?То автомат може ли да се изпържи?Всички знаем че автомата е по тромав за какво пържене става въпрос.
Виж целия пост
# 397
Какво значи как караш колата си? Ако редовно влизаш със сто в дупки или пилиш съединител и ръчни съм съгласен, но иначе стила на шофиране има малко отношение към здравината и подръжката на автомобила. Казвам го като човек който пържи автматика напочти всеки светофар, влизам в газ със завоите и яко натискам където мога, тоест според тебе направо трябва да ми се разкаже играта от ремонти Simple Smile
Какво значи подчертаното?!?  newsm78.....че съм освен жена шофьор, а и блондинка на всичкото отгоре.... Mr. Green
И Аз тва се питам?То автомат може ли да се изпържи?Всички знаем че автомата е по тромав за какво пържене става въпрос.
Колегата иска да каже, че на светофарите тръгва с пълна газ. Вярно е, че автоматика е малко по-тромав от ръчката, но не е за подценяване, особено ако двигателя е голям.
Виж целия пост
# 398
Какво значи как караш колата си? Ако редовно влизаш със сто в дупки или пилиш съединител и ръчни съм съгласен, но иначе стила на шофиране има малко отношение към здравината и подръжката на автомобила. Казвам го като човек който пържи автматика напочти всеки светофар, влизам в газ със завоите и яко натискам където мога, тоест според тебе направо трябва да ми се разкаже играта от ремонти Simple Smile
Какво значи подчертаното?!?  newsm78.....че съм освен жена шофьор, а и блондинка на всичкото отгоре.... Mr. Green
И Аз тва се питам?То автомат може ли да се изпържи?Всички знаем че автомата е по тромав за какво пържене става въпрос.
Колегата иска да каже, че на светофарите тръгва с пълна газ. Вярно е, че автоматика е малко по-тромав от ръчката, но не е за подценяване, особено ако двигателя е голям.

Точно така, 520 нютон метра незнам как й идват на кутията, предвид, че тази държи до 700. Общо взето я чакам да роди, ама до тогава се радвам на живота Simple Smile
Виж целия пост
# 399
Избягвайте дизелите-ще ги спират скоро и в България, развалят се по често и са по скъпи за поддръжка.

Доста крайно изказване.
Виж целия пост
# 400
cia_maritima-Най бързите автомобили които се произвеждат,са с автоматична трансмисия,незнам на кое казваш тромави.
Виж целия пост
# 401
cia_maritima-Най бързите автомобили които се произвеждат,са с автоматична трансмисия,незнам на кое казваш тромави.
Е на автомата  казвам ,може би е така но говорим конкретно.Факт е че автомата  е по тромав.
Виж целия пост
# 402
Абсолютно не е вярно
Виж целия пост
# 403
Пробвай един модел с CVT и с ръчни, да видим. Има бързи автомати с двоен съединител, но не са тези, които масово се купуват.
Виж целия пост
# 404
По- малките "дамски" колички мисля не са точно автомат, а някаква роботизирана кутия, те наистина са по- тромави, но обичайно са и по- малки двигатели
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия