Пейпал - помощ - 13-та тема

  • 61 915
  • 738
# 285
След уреждане на спор в пей пал получавали  сте такъв мейл --
PayPal needs your feedback  ?
Виж целия пост
# 286
Предполагам, че искат да попълниш анкета, доколко си доволна от съдействието им. Поне в eBay е така, когато отсъдят в моя полза. До PayPal не ми се е налагало да стигам.
Виж целия пост
# 287
Днес платих поръчка от ebay, но не ми излезе екранът с избор на курс и вероятно е използван високият им курс. Мога ли сега да сменя курса?
Виж целия пост
# 288
Днес платих поръчка от ebay, но не ми излезе екранът с избор на курс и вероятно е използван високият им курс. Мога ли сега да сменя курса?

За инструкции как да смениш неизгодния курс на PP, виж на първа страница.

Винаги можеш да разбереш по кой курс е заплатена дадена поръчка. Ако влезеш в потвърдителния e-mail, който си получила след плащането, и там присъства левовата равностойност на сумата, то значи са ползвали кофти курса. Peace
Виж целия пост
# 289
Здравейте, имам питане. Досега не съм подготвяла фактура за плащане през ПП, но винаги има първи път. Обаче - при подготвяне на фактурата и финализирането крайната сума е в евро, а клиентката плаща в долари. Как ще плати клиентката? И дали не трябва да обърна сумата за плащане в евровата равностойност на доларите? Моля, не ми се смейте много, абсолютен новобранец съм!
Виж целия пост
# 290
Здравейте,
някой може ли да ми помогне за прехвърляне на пари от Пейпал към карта.
Прехвърлени са ми пари в Пейпал, не е продажба. Искам да ги прехвърля към банкова сметка или карта.
Като натисна

Нищо не ми зарежда.
Профила ми не е бизнес.
Имам регистрирана и потвърдена карта Виза от ЦКБ.
Какъв може да е проблема?
Виж целия пост
# 291
да нямаш някоя приставка в браузъра за блокиране на реклами? По принцип те правят проблеми в някои сайтове. Може да пробваш с друг браузър.
Виж целия пост
# 292
Здравейте,

Имам драма с адването на карта в Пей Пал. Подновиха ми старата КК поради изтичане на срока. Номера е същия, срока и трицифрения код са различни.
Първо не ми позволи да променя срока на старата. Изтрих я. След, което не ми дава да добавя карта изобщо. Съобщението е :тази операция не може да бъде извършена в момента.
Пробвам и през телефон, и през компютър.
Та се чудя какъв може да е казуса. Акаунта ми е на доста години вече.
Виж целия пост
# 293
Здравейте,

Имам драма с адването на карта в Пей Пал. Подновиха ми старата КК поради изтичане на срока. Номера е същия, срока и трицифрения код са различни.
Първо не ми позволи да променя срока на старата. Изтрих я. След, което не ми дава да добавя карта изобщо. Съобщението е :тази операция не може да бъде извършена в момента.
Пробвам и през телефон, и през компютър.
Та се чудя какъв може да е казуса. Акаунта ми е на доста години вече.
Здравейте! Аз имам същия проблем. За 10 години никакъв проблем и сега ужас. Писах им и ми казват да се обадя по телефона или няма да ми помогнат. 
Имам втора карта на сметката и я добавих без проблем, но новата няма шанс. Другия месец изтича втората и направо се плаша. Картата е Visa payWare
Виж целия пост
# 294
Щом предлагат помощ по телефона, защо направо не им се обадите, вместо да се "плашите" излишно? Rolling Eyes
Виж целия пост
# 295
Имам това като съобщение в акаунта:



Наистина ли се изисква?

Виж целия пост
# 296
Да, сканираш си ЛК и една битова сметка, но адрестите на ЛК, сметката и акаунта трябва да съвпадат.
Виж целия пост
# 297
Здравейте. Какво трябва да се направи, за да може автоматично да се плаща фактура, издадена от eBay чрез PayPal? Искам да добавя друга карта в PayPal и там да си превеждам пари от продажби в eBay.
Виж целия пост
# 298
Здравейте!
   Имах проблем с пейпал и не можах да ескалирам claim,защото :
  Нямах посочените опции ,че не съм получила стоката или съм получила грешна стока ,а други на които не помня формулировката ,но единият беше неауторизирано плащане.
 Нямах бутон claim нялолко дена след като пуснах диспут.
  Не получих съдействие от пейпал,след многократните ми молби да ескалират случая от мое име и че не мога да го направя защото нямам такава опция.
Съответно явно няма да си получа стоката от iherb и няма да получа рефунд за неполучената стока.След този случай нямам доверие повече на пейпал като медиатор.Някой знае ли къде да се оплача?
Виж целия пост
# 299
Освен да пуснеш оспорване на транзакцията към твоята банка, не виждам какво друго може да се направи, щом не ти съдействат от ПейПал..
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия