Пазаруване от Aliexpress.com 53

  • 93 013
  • 740
# 465
ми да отворят, да видят дали е кокаин, да затворят, и да си го получа в пощата. никой не спирам да търси дрога в пратките ми.
Пак не разбра какво иска да ти каже Nazgul
1. Нямат право да отворят пратката, без твое присъствие и съгласие!
2. Ти решаваш какво ще декларираш!
Виж целия пост
# 466
защо някои неща идват до дома ни (пощенски клон по-точно), а някои стоят на Митница и чакат да си поговорим с митничари и да плащаме мито и защо въобще съществува този лимит от 30 лв. ако ВСИЧКО трябва да се спре на Митница и от там да си го взимаме (със или без доплащане).
Виж целия пост
# 467
А как се разбира дали е на митницата? Чакам вече повече от месец една пратка, и няма данни от 7 януари къде се намира. В пощата също не им излиза, китаеца казва , че незнае , защото и на него не му показвало.. Над 30лв е пратката.
Звънят ли от митницата?
Виж целия пост
# 468
А как се разбира дали е на митницата? Чакам вече повече от месец една пратка, и няма данни от 7 януари къде се намира. В пощата също не им излиза, китаеца казва , че незнае , защото и на него не му показвало.. Над 30лв е пратката.
Звънят ли от митницата?
Нямаш ли номер за проследяване?
Виж целия пост
# 469
Имам, но последните данни са от 7 януари.
Виж целия пост
# 470
Имам, но последните данни са от 7 януари.
[/quote
Значи още пътува. Ако е на митница, ще си пише. А може и просто да не се сменя статуса и да си получите пратката.
Виж целия пост
# 471
Маги, ако пратката отиде на митница, то това ще се отрази в проследяването. От пощата трябва да ти пратят покана за митницата. От митницата не звънят по телефоните!
Пратката ти пътува още някъде. За момента нямаш повод за притеснение. Само следи, да не изпуснеш срокове, ако много се забави.
Виж целия пост
# 472
В такъв случай да отварям ли диспут?

Кой го е канселирал?

Продавачът. Отворих дипсут и след 2 минути получих отговор от алиекспрес, че ще ми върнат парите и го спечелих.
Друг въпрос: По-назад бях писала за един проблем с гъби за грим. Отворих диспут и преди 3 дена алиекспрес се намесиха и аз спечелих диспута и ще ми върнат парите. Днес обаче дойдоха. Какво да правя в такава ситуация?
Виж целия пост
# 473

В такъв случай да отварям ли диспут?


Имам абсолютно същия случай - пратката подготвена за изпращане, има си номер и после канцелирана. И аз не знам какво се прави - първа поръчка ми е от сайта.

Засега само писах на продавача да го питам какво се случва.
Виж целия пост
# 474

В такъв случай да отварям ли диспут?


Имам абсолютно същия случай - пратката подготвена за изпращане, има си номер и после канцелирана. И аз не знам какво се прави - първа поръчка ми е от сайта.

Засега само писах на продавача да го питам какво се случва.
Аз писах, но не получих отговор затова отворих диспут. Скрийншотваш страницата за проследяване като доказателство. Отваряш диспут, избираш refund only, отмяташ, че не си получила пратката. Причина за диспут - logistics tracking problem, а после package was returned to the seller. На обясненито пишеш, че пратката е била пусната за пращане, но в последствие отказана. Прикачваш снимката, пишеш сумата, която искаш да се върне и отваряш диспут. Моя беше решен от али за 2 минути буквално.
Виж целия пост
# 475

Скрит текст:
В такъв случай да отварям ли диспут?

Имам абсолютно същия случай - пратката подготвена за изпращане, има си номер и после канцелирана. И аз не знам какво се прави - първа поръчка ми е от сайта.

Засега само писах на продавача да го питам какво се случва.
Аз писах, но не получих отговор затова отворих диспут. Скрийншотваш страницата за проследяване като доказателство. Отваряш диспут, избираш refund only, отмяташ, че не си получила пратката. Причина за диспут - logistics tracking problem, а после package was returned to the seller. На обясненито пишеш, че пратката е била пусната за пращане, но в последствие отказана. Прикачваш снимката, пишеш сумата, която искаш да се върне и отваряш диспут. Моя беше решен от али за 2 минути буквално.

Благодаря ти за обяснението! Ще изчакам още малко за отговор и ще отварям диспут.

А така ми се искаше да си получа дизайнерските закачалки!:laughing:
Виж целия пост
# 476
Здравейте, на 29. 11. 2017година поръчах едни гоблени. Допреди няколко дни не бяха пристигнали все още и отворих диспут, тъй като продавачът не ми продължи срокът на защита, а същият изтичаше. Продавачът ми дава номер, който е непроследяем и ме моли да затворя диспута, като ако до 20 дни не си получа стоката, обещава да ми изпрати нова. Не съм потвърдила пратката и съм отворила диспута за неполучена такава. Сега въпросът ми е ако затворя диспута, ще мога ли да отворя нов по същият случай. Имам и други забавени поръчки, но продавачите ми удължиха сроковете и си ги чакам
Благодаря предварително  Simple Smile
Виж целия пост
# 477
Получих първата си поръчка от алиекспрес. Ваденки за нокти. Поръчах черни котки и днес получих розови цветя. Чак ми е смешно. Съжалявам, че направих и втора поръчка вместо да си купя от амазон стоката, малко по-скъпа но с бърза доставка и 2 години гаранция.
Даже не знам дали да уведомявам продавача за случката. Нито ще си правя труда да му ги връщам, нито ми се чака още 2 месеца за евентуално правилните ваденки. Сумата е смешна.
С две думи - разочарована съм. Толкова години се пазих от тази платформа, що ми трябваше да се занимавам.
Виж целия пост
# 478
Понеже срока ми за доставка е до 12Февруари, мога ли да напиша на продавача, че ако до тогава не дойде ще отворя диспут?
Виж целия пост
# 479
12pcs Rollers Curlers Strawberry Balls Hair Care Soft Sponge Lovely DIY Hair Curler Tool Free Shipping
 http://s.aliexpress.com/viiyUzie?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)
Получих тези ролки във формата на ягоди, много са симпатични . Все още не са изпробвани
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия