Пазаруване от Aliexpress.com 53

  • 92 994
  • 740
# 645
Здравейте, доживях и аз да се разправям с тия маймуни за съжаление. Пазарувам от години от АЛи експрес и никога до сега съм нямала проблем нито с доставки, нито с връщане на пари. Но никога не казвайте никога. Последно си купих електрическа пила за крака (пети). Дойде в указания срок, но работи веднъж и спря. Отидох да отварям диспут, но се оказа, че времето ми било минало. Свързах се с представителя на магазина или собственика, щял да ми върне половината пари. Питам го от къде на къде ще ми връща половината пари, след като не е моя вината, че ми е продал дефектна стока. Първо не си искаше продукта обратно, после пък реши че си го иска. Но на мои разноски. А предполгам, доставката към него ще е най-малко двойно цената на това което ми е пратил. Търся начин да се оплача някъде в сайта им, но всичко е дезактивирано. Търсих из нета някакви инструкции, но като се опитвам да ги намеря в моя акаунт, просто тези стъпки не съществуват повече. Има ли някой по-запознат, да ми каже къде мога да се оплача или поне да предупредя някъде друго хора да не се излъжат с тоя мошеник. Влизах в някакъв чат, но имам съмнение, че си писах с робот. Така че помощ от там не чака. Има ли телефон, емейл някъде, където да се обърна за помощ? Благодаря.

Аз изгорях с 20$. И до сега покупките ми са били около 20$. Но като гледам повечето от вас как пазарят за по 200-300, направо не знам в една подобна ситуация как могат да си върнат парите. Уж си под защита, но къде е тази защита и как да я намериш не се знае. Просто се чудя какво да направя...
Виж целия пост
# 646
Може ли друг човек да вземе пратката вместо мен от пощата? Или задължително трябва да е лично?
Виж целия пост
# 647
Може ли друг човек да вземе пратката вместо мен от пощата? Или задължително трябва да е лично?
Може, но трябва да попълни пълномощното на задната част на известието. Отделно се доплаща някаква такса - 30-40 стотинки.
Виж целия пост
# 648
Може ли друг човек да вземе пратката вместо мен от пощата? Или задължително трябва да е лично?
Може и без пълномощно, ако живеете на един адрес.
Виж целия пост
# 649
Здравейте!
Бих искала да чуя мнението на тези от вас, които успешно са си поръчвали мобилни телефони от сайта. Този въпрос със сигурност е бил обсъждан и преди, но смятам, че е почти невъзможно да намеря каквото ме интересува, предвид огромния брой теми Grinning А и ми се ще информацията да е скорошна.

Та, конкретните въпроси:
Телефоните задължително ли минават през митница, или действа номера с различна цена на пакета? И когато прибавим тази такса плюс ДДС-то, реално заслужава ли се да се поръчва телефон през сайта? Имали ли сте проблеми с връзката, например да не поддържа определен оператор? Или пък някакви други проблеми, свързани с факта, че телефона е поръчан от Китай? И като цяло какви са най-големите рискове при поръчка на телефон през Aliexpress?

Спряла съм се на китайска марка така или иначе, затова смятам, че не би трябвало да е фатално да го поръчам от родната му страна (става въпрос за Honor 9). Благодаря на тези, които отделят време да ми отговорят Simple Smile
Виж целия пост
# 650
Цитат
И като цяло какви са най-големите рискове при поръчка на телефон през Aliexpress?

Като цяло най-много да изгориш с парите за телефона, да ти пратят дефектна стока, да не ти я пратят, да не ти я заменят с нова и др. Пълно било из нета с подобни случаи, жалко че никога не съм обръщала внимание. След това окрадат ли те, не можеш да се свържеш с никой да си търсиш правата. Всичката тази информация за защита на потребителя в сайта е фалшива. И да се свържеш с някой е по чат някакъв, а таме робот. Така че поръчвай, но имай едно на ум.

За другото не мога да ти отговоря.
Виж целия пост
# 651
И аз не знам с кой акъл поръчах телефон за близо 300 долара. Но дойде и работи и е прекрасен между другото.
Но после поръчах gps часовник за детето, който работи е дни. Продавачът рече да му го пратя за моя сметка. Отказах се, реших да огранича щетите и пих студена вода за 25 долара. Но няма да повторя.
Иначе имаше възможност в чата да отбележиш, че искаш да общуваш с консултант, а не с бот. Но в момента не мога да открия къде е и да посоча.
Предполагам, че все някой ще се включи.

По въпроса за поръчката на телефон - ако се изпращат от Китай, а не от европейски склад, телефоните винаги отиват на митница, независимо какво са написали като стойност. Разбира се, някои пратки, пътуващи по пощата, а не с куриер, може и да се изплъзнат, но не бих се осланяла. С куриер 100 процента отива на митница. Освен ДДС, има разноски по самото освобождаване. На мен удоволствието ми струва 50 лв. попълване на митническа декларация и 4-5 ходения до летището, за нервите и загубата на време няма да отварям дума.... В общи линии ще знам дали упражнението си е струвало, когато пуснат въпросния тел на нашия пазар и му видя цената. Няма да учудя, ако цената е приблизително същата.
Виж целия пост
# 652
Аз поръчах два телефона. Бяха по 100 лв. Не минаха митница. Но аз се бях настроила, че ще ги "хванат" и очаквах да платя допълнително. Критерият ми беше да са максимално евтини, но смарт - за интернет, фейсбук, скайп и инстаграм (все пак и пенсионерите ползват социални мрежи Wink   ). Ако се търси скъп - може би не си струва да се рискува с евентуални дефекти. Ако се търси евтино и удобно.... според мен си заслужаваха покупките, даже сега съжалявам, че продадох втория, не беше лош, но със слаба камера  Simple Smile   
Избирах телефоните по рецензии и покупки. Единият помня, че имаше над 500 рецензии, основно положителни.
Виж целия пост
# 653
Аз до тук имам поръчани 4 телефона.  Всички дойдоха в пощата с декларирана  стойност 8-9 долара. Последните два,  учудващо пристигнаха за около 20 дни. Ползваме си ги вече няколко месеца и нямаме проблеми.
Виж целия пост
# 654
и аз съм на мнение, че съм там заради цена, но не рискувам със скъпи стоки
Виж целия пост
# 655
Аз също май наброявам 5 поръчани телефона до момента...не съм имала никога проблеми с тях. Не са ходили на митница никога.
Виж целия пост
# 656
Благодаря много за информацията! Не съм сигурна ще събера ли смелост, но със определено ми помогнахте Simple Smile
Виж целия пост
# 657
Щом всичко поръчано ви е дошло и работи, няма проблем. И аз поръчвам от тях над 10 години може би. Никога до сега не съм имала проблем. И да не е идвало нещо са ми връщали пари, и да не е работило сме се разбирали с продавача, а колко обувки съм си накупувала от там не е истина. Ей сега за първи път патя, като тоя от който купих е с 1500 отлични ревюта. Даже и не съм предполагала, че ще ми се наложи да се боря с некоректен човек....Еле пък, че всичката тая информация за защита на потребителя е фалшива. Никой не можеш да хванеш никъде за помощ. И с робот се разправях и  уж лично с човек. Вятър и мъгла цялата работа. Тръгнах да търся из нета къде да се оплача извън сайта, да предупредя други хора поне от тоя да не купуват. Абсурд. Никъде не можеш да го постваш, но за сметка на това се натъкнах на хора изгорели със от 100- 1000$. Ужас, ужас...Не е за говорене. Дано на никой не му се случва. Да минавате между капките, но не купувайте за големи суми. МНого е рисковано.
Виж целия пост
# 658
Щом всичко поръчано ви е дошло и работи, няма проблем. И аз поръчвам от тях над 10 години може би. Никога до сега не съм имала проблем. И да не е идвало нещо са ми връщали пари, и да не е работило сме се разбирали с продавача, а колко обувки съм си накупувала от там не е истина. Ей сега за първи път патя, като тоя от който купих е с 1500 отлични ревюта. Даже и не съм предполагала, че ще ми се наложи да се боря с некоректен човек....Еле пък, че всичката тая информация за защита на потребителя е фалшива. Никой не можеш да хванеш никъде за помощ. И с робот се разправях и  уж лично с човек. Вятър и мъгла цялата работа. Тръгнах да търся из нета къде да се оплача извън сайта, да предупредя други хора поне от тоя да не купуват. Абсурд. Никъде не можеш да го постваш, но за сметка на това се натъкнах на хора изгорели със от 100- 1000$. Ужас, ужас...Не е за говорене. Дано на никой не му се случва. Да минавате между капките, но не купувайте за големи суми. МНого е рисковано.

Аз затова,повече купувам от сайтове като Gearbest,където няма много продавачи,а собственика е един.
Виж целия пост
# 659
Аз затова,повече купувам от сайтове като Gearbest,където няма много продавачи,а собственика е един.
Упппс не създавайте грешно впечатление у хората. Собственика на алибаба/алиекспрес/таобао същое един Джак нам си кой. Wink Същите заводи снабдяват и тези сайтове. Друг е въпроса дали съпорта им е на по-дбро ниво. Отговорт е не. Същото е нивото като в али, защото и те са се напарили от много мошеници и се чудят дали и вие не сте мошеник. Последно на Gearbest им пратих едни снимки на лошо работещи магнитни кабели и едвам тогава къндисаха да ми върнат половината пари. За BuyInCons се бяха налапали с едни мемори карти от тези дето ги продават за 16гб а са 2. Явно на алито не са успели да продадат всичко. DX, TinyDeal и т.н. всчко е изпробвано и положението е като при али.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия