AVON - Само за представители - 2017 & 2018 & 2019

  • 75 546
  • 763
# 690
Информацията е по мейл. Както и в кашона имах флаер за новото тримесечие. Друга позната, която е от мин.година представител и е в ниво 1,не я е получила, защото още не е достигнала сумата. Най-вероятно вие не сте постигнали определената сума, за да ви информират. Затова имате мениджър, който трябеа да ви информира какво да постигате и какви са програмите
Виж целия пост
# 691
Здравейте, нова съм като представител.  Blush
Имах от миналия каталог 2 продукта, които върнах и сега получих кредитно известие, т.е. че са фактурирани. Въпросът ми е какво следва сега - какво трябва да направя и приспада ли се тази сума някъде, връща ли се?  newsm78 newsm78 newsm78 Thinking Thinking Thinking
Много ще съм благодарна ако някой има повече информация!  Hug Hug Praynig Peace
Виж целия пост
# 692
Здравейте, нова съм като представител.  Blush
Имах от миналия каталог 2 продукта, които върнах и сега получих кредитно известие, т.е. че са фактурирани. Въпросът ми е какво следва сега - какво трябва да направя и приспада ли се тази сума някъде, връща ли се?  newsm78 newsm78 newsm78 Thinking Thinking Thinking
Много ще съм благодарна ако някой има повече информация!  Hug Hug Praynig Peace
Зависи какво сте посочили, че искате да направят.Замяна- със следващата поръчка ще ви изпратят нови продукти,или сторниране на парите- няма да ви изпратят продукти и ще приспаднат сумата от следващата ви фактура.
Виж целия пост
# 693
Какви са ви отзивите за новия Атракшън ? Поръчах го, но ми е любопитно много, а ще дойде след няколко дена чак...
Виж целия пост
# 694
Информацията е по мейл. Както и в кашона имах флаер за новото тримесечие. Друга позната, която е от мин.година представител и е в ниво 1,не я е получила, защото още не е достигнала сумата. Най-вероятно вие не сте постигнали определената сума, за да ви информират. Затова имате мениджър, който трябеа да ви информира какво да постигате и какви са програмите
Напротив, минах сумата и дори си получих и подаръците с поръчката за постигнатото, но флайер не. Явно ще трябва да си търся координаторката или да почакам да актуализират информацията в сайта на 27 юли...

ПП Ако няма да Ви затрудня, да помоля да ми снимате и пуснете на ЛС.
Виж целия пост
# 695
Ще ти снимам. 😂Невероятни са офертите.
Виж целия пост
# 696
Доволни ли сте от този  спрей
Виж целия пост
# 697
Доволни ли сте от този  спрей
Този отдясно, в металната опаковка, е много хубав.
Виж целия пост
# 698
Аз и двата харесвам и не съм се замисляла дали имат различия- пръскам без замисляне в обувки и на кожа,  хубаво се охлаждам.
Виж целия пост
# 699
Металния ползваме за обувки маратонки. Всички в семейството освен мен са с потливи крака и независимо от кожените стелки с въглен пръскат и с това. Имаше нещо абсорбиращо влагата в състава му.
Виж целия пост
# 700
Здравейте! Пуснах поръчка по десета кампания. Кодът на Чериш-а от мотивационната е сгрешен във флара. Не знам дали е умесно да го напоша тук?
Виж целия пост
# 701
Здравейте! Пуснах поръчка по десета кампания. Кодът на Чериш-а от мотивационната е сгрешен във флара. Не знам дали е умесно да го напоша тук?

Да , разбира се !
Виж целия пост
# 702
Кодът  на Чериш е 6162 4.
Виж целия пост
# 703
Пробвах, но при мен системата на Ейвън ми дава като код за Чериш  61614. Въведох го и стана, само дето не ми се поръчват продукти, имам си всичко. Simple Smile
Виж целия пост
# 704
Отзиви за новия Perceive Sunshine?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия