На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 84 711
  • 2 174
# 540
Бърз въпрос, на договора, който сключих вчера не се подписах да влезе в сила веднага, съответно очаквах както е описано да влезе в сила след седмица, ако през това време не го откажа. Бях планирала нещата, така че през тази седмица дъщеря ми да си ползва старата карта, предплатена със старият номер. Да но от днес вече не е активна. Не трябва ли към момента да няма никакви промени и старата карта да се деактивира и новата карта да може да се ползва едва след седмица? Ако сложа новата сим карта, тя дали ще е активна?
Виж целия пост
# 541
https://www.crc.bg/files/_bg/Portabl_FAQ_fixed.pdf

Има някакъв прозорец на преносимост, който е около 8 чАса, чета.
Също уговорена дата, на която да стане това пренасяне - при теб има ли договорена такава дата.

 2. Ако няма причини за отказ за пренасяне, приемащият доставчик уведомява абоната/потребителя, че
номерът ще бъде пренесен, както и за датата, на която ще бъде извършено техническото прехвърляне на
номера.
 3. Пренасянето на номера се осъществява в рамките на 7 (седем) работни дни за единични номера и до
10 (десет) работни дни за групи от номера, считано от датата на подаване на заявлението и включва
„прозорец на преносимост” не по-голям от 8 часа. „Прозорецът на преносимост” е времето, през което
номерът се деактивира от старата мрежа, активира се в новата мрежа и се актуализират базите данни на
всички оператори. „Прозорецът на преносимост” е от 09.00 часа до 17.00 часа всеки работен ден.
 4. Операторът, при който се пренася номера, уведомява абоната/потребителя, че номерът му е
пренесен.
Виж целия пост
# 542
Тя си остава в а1 просто минава от предплатена към договор. Нищо, че на мястото, където избираш дали да влезе в сила веднага пишело, че услугите са активни след 7 дни, това ставало веднага.

Можело да откажа в 14 дневен срок. Иначе в офис ми предлагат пак с неограничени варианта за 20 лв, с 1 лв по-малко. Уж нямало разлика, но от вкъщи ще гледам отново. В сайта е само за първите 3 месеца, а не за 24. Другото измрънка, че мога да пиша Н къстъмър сървиса да ми се възстановят някак парите в предплатена та карта. На тази на която е пренесен няма пари, защото ги използвах 10 лв за пакет Интернет в оставащите според мен 7 дни. Другите имат обаче по 30 лв.
По-късно ще ровя пак да чета явно.

Още един въпрос, ако реша да се откажа, има някаква активационна такса, нея ще я заплатя ли? Тоест както вчера подписах договора и вече е в сила, макар да не очаквах, ако утре отида и го прекратя, освен че предплатената карта не работи вече, какви ще са останалите разходи от тези действия?

Допълнение след разговор с оператор.
Ако договорът се подписва в офис на Спиди, тази опция по-горе не важи. Той винаги влиза в сила веднага, но въпреки това може в срок от 14 дни да се откаже. Тази опция да не се подпишеш и да влезе в сила след 7 дни важала само при подписване в офис на А1.
Другото, което ме интересуваше е какво се случва със сумата натрупана в предплатената карта, отговора е че тя се запазва към абонамента вече и можело да се ползва, тук така и не разбрах за какво ще се ползва, но това е отделен въпрос.
Виж целия пост
# 543
При А1 има ли я още опцията за удължаване на договора с анекс? Не искаме нов план.
Виж целия пост
# 544
При А1 има ли я още опцията за удължаване на договора с анекс? Не искаме нов план.
Да
Виж целия пост
# 545
Благодаря, трябва да преподпишем този месец. Все пак проучвам какви планове се предлагат, ако не успея да си издействам анекс. Unlimited Special на А1 изглежда повече от добре, дали няма уловка някъде
Виж целия пост
# 546
Благодаря, трябва да преподпишем този месец. Все пак проучвам какви планове се предлагат, ако не успея да си издействам анекс. Unlimited Special на А1 изглежда повече от добре, дали няма уловка някъде
Няма уловка.

Плюс имаш 2лв. отстъпка от таксата при плащане през някой от онлайн каналите на A1(сайта или приложението). Уви, това го няма черно на бяло в договора и съответно могат да го спрат, когато си поискат. Отстъпката се начислява  след първата платена фактура.  Моят план е друг, но също има такава отстъпка и дори съм си запаметил картата в приложението и автоматично A1 ми плащат фактурата без да го мисля.

Цитат
Отстъпка 2 лв от месечната цена и бонус 1000 МВ на максимална скорост при онлайн плащане с регистрация в
Моят А 1 или без регистрация през www.a1.bg


Всеки абонат на новите тарифни планове ONE Special и Unlimited Special валидни след 1.6.2021г., заплатил месечната си фактура за тях онлайн през: a) мобилното приложение или уеб портала Моят А1, с регистрация; б) без регистрация през www.a1.bg с банкова карта; в) или през уеб портала Моят А1 (с регистрация) и на www.a1.bg (без регистрация) с избор на плащане с QR код ползвайки A1 Wallet ; г), както и през линк от SMS за издадена фактура, отстъпка в размер на 2,00 лв. от месечната цена за своя ONE Special или Unlimited Special план , която се отразява в следващата фактура и еднократен бонус 1000 МВ мобилен интернет на максимална скорост към този тарифен план .
Виж целия пост
# 547
Благодаря, трябва да преподпишем този месец. Все пак проучвам какви планове се предлагат, ако не успея да си издействам анекс. Unlimited Special на А1 изглежда повече от добре, дали няма уловка някъде
Моите и трите ми дъщери са на този план, вече от почти месец и засега нямаме забележки. Първата сметка е малко по-висока покрай активационните такси, но по-нататък няма откъде да плащам повече от отбелязаното. Намалих им и лимита за всеки случай на децата.
Виж целия пост
# 548
Дъщеря ми (12г) от юни е на Виваком, преминахме от предплатена карта на план - 18,50 на месец без ограничения в минутите и 6000 МВ интернет за две години + 6000 МВ още за първата година. За сега без забележки и без надписани сметки, за разлика от А1, които редовно ни цакаха вместо с 15 с 30-40 лева сметка и без логично обяснение откъде са сумите. Детето е с родителски контрол и без опция за покупки, така че тази версия отпада автоматично.
Виж целия пост
# 549
Дъщеря ми (12г) от юни е на Виваком, преминахме от предплатена карта на план - 18,50 на месец без ограничения в минутите и 6000 МВ интернет за две години + 6000 МВ още за първата година. За сега без забележки и без надписани сметки, за разлика от А1, които редовно ни цакаха вместо с 15 с 30-40 лева сметка и без логично обяснение откъде са сумите. Детето е с родителски контрол и без опция за покупки, така че тази версия отпада автоматично.
Кой е този план? Дали го предлагат още?
Виж целия пост
# 550
Дъщеря ми (12г) от юни е на Виваком, преминахме от предплатена карта на план - 18,50 на месец без ограничения в минутите и 6000 МВ интернет за две години + 6000 МВ още за първата година. За сега без забележки и без надписани сметки, за разлика от А1, които редовно ни цакаха вместо с 15 с 30-40 лева сметка и без логично обяснение откъде са сумите. Детето е с родителски контрол и без опция за покупки, така че тази версия отпада автоматично.
Кой е този план? Дали го предлагат още?
Няма такъв план вече, защото Vivacom махнаха старите и добавиха нови.

Надписаните сметки са ммм.... Във всяка платена фактура пише ясно за какво и къде са таксували. Такива истории с редовно надписани сметки съм чел, ама все се оказва, че клиентите знайно или не знайно сами са си ги направили особено в ръцете на дете.
Виж целия пост
# 551
От последните дни на юни е. Исках да взема телефон и от предплатена карта минахме на този план. Не знам дали го предлагат още. Телефона го платихме в брой на пазарна цена, но тогава така ми беше по-лесно.
Телефон в ръцете на дете, но с фемили линк. Който е ползвал знае, че няма как да мине без родителско одобрение нищо, дори  сваляне на игра. Нещо повече, исках да платя на брат й игра, но не ми дава. Няма как, освен ако не е цъкнала на някоя реклама, детето твърди, че не отваря рекламите, а от както сме на Виваком няма проблем със сметката.
Между другото, понеже аз съм още на А1 периодично получавам текстово съобщение за подновен  абонамент за някакъв УИЗЗ. А аз не съм се абонирала за нищо! Накрая ми писна и пратих съобщение "СТОП" да видим сега какво пак ще измислят.
Сметките плащам през телефона онлайн или в изипей, като питам в офис за фактурата и да кажат откъде точно са парите почват да мънкат.
Виж целия пост
# 552
...детето твърди...
Сметките плащам през телефона онлайн или в изипей, като питам в офис за фактурата и да кажат откъде точно са парите почват да мънкат.
Децата лъжат. Не е нещо ново.
В приложението/сайта на A1 ги има фактурите. Допълнително има и още един файл с разбивка на всички обаждания(изходящи + името на оператора), SMS-и, както и количеството ползван мобилен интернет(по дни) и съответно колко е платено за тях.
Виж целия пост
# 553
Ако детето е отворило реклама ще си каже, не се страхува от наказания. А и не е нормално месеци наред, след като отказах да преподпиша на по-висока план да идват такива оферти. А и ме излъгаха при отказ на оферта по телефона, че и на другото дете планът не е актуален и цената е увеличена. Отидох да спра телефона и изненадаааа, няма такова нещо. Та защитавайте ги колкото си искате, А 1 не бяха коректните. Откакто прехвърлих на Виваком няма проблем. Случайно? А на мен дето съм на план 11,99 на месец като ми идват фактури, на които пише 20-25 лева план?
Виж целия пост
# 554
А на мен дето съм на план 11,99 на месец като ми идват фактури, на които пише 20-25 лева план?
Сега се оказва, че и твоята надписват... Ясно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия