На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 84 625
  • 2 174
# 330
Отпадна ли Колелото при плащане на сметка в https://www.a1.bg/ - че МБ-те ми са на червено
Може ли през профила да си разгледаш условията на плана ти?
Вече не излиза и при мен... но получавам 500 МВ след он-лайн плащане...
Виж целия пост
# 331
Отпадна ли Колелото при плащане на сметка в https://www.a1.bg/ - че МБ-те ми са на червено
Може ли през профила да си разгледаш условията на плана ти?
Вече не излиза и при мен... но получавам 500 МВ след он-лайн плащане...
по кой канал плащаш...защото аз не получих през сайта им..след Вход.
Виж целия пост
# 332
След ден някъде ги начисляват, получавам смс.
Виж целия пост
# 333
Здравейте, наистина ли при Виваком не може да минеш на по-нисък план след като сегашният договор изтича до месец? Днес звънях на оператор и казаха, че можело единствено да се преподпише на сегашната сума или по-висока. Странно при Теленор и А1 няма такива ограничения. Разбирам договора да не е изтекъл, но той изтича до месец, бизнес план е.

Работят те. Това е тяхна интерпретация.
Успяхме с големи мъки да минем на по-нисък план - значи можело, но зависи на какъв служител ще попаднеш.
Виж целия пост
# 334
Може, може....две седмици се борих за преподписването на майка, успяхме и ние. първи, втори, трети офис, писане, обаждане на централа-два пъти едно и също не казват там, пак писане...и те така.

Отвратителна политика имат. Вместо да целят доволни клиенти, те целят единствено печалба. Лошо няма да печелят, но не и с цената на това долно отношение, манипулация, открита измама, лъжи и прочее нелицеприятни дейности, които всъщност дават и обликът им.
Виж целия пост
# 335
Може, може....две седмици се борих за преподписването на майка, успяхме и ние. първи, втори, трети офис, писане, обаждане на централа-два пъти едно и също не казват там, пак писане...и те така.

Отвратителна политика имат. Вместо да целят доволни клиенти, те целят единствено печалба. Лошо няма да печелят, но не и с цената на това долно отношение, манипулация, открита измама, лъжи и прочее нелицеприятни дейности, които всъщност дават и обликът им.
Абсолютно търсят единствено печалба. След борба да получим оферта на по нисък план неразбориите продължиха. Мотаеха ни няколко дни, за да се активира новия план. Подписвам договорът на 28.9, а ми обясняват, че на 1ви ще е в сила новия план под предтекст, че при фирмите ставало по-бавно отколкото при физическите лица. Звънях на 123 и там дори не виждаха, че има заявка за смяна на плана. Стана ми странно и отидох пак в офиса, в който подписах договора. Оказа, че служителят не завършил договора и седи в системата им като незавършен. Пак ме увериха, че на първи октомври ще сме вече с новия план. От позната работила в същия оператор разбрах после, че при минаваме на по-нисък план или прекратяване на договор е в ущърб на служителите. Ако те са миналия допустимия лимит за месеца ги удря в таргетна им, а заплатите зависели от това. Затова те са оставили  в случая нашето прехвърляне на по-нисък план за другия месец, защото явно са минали лимита за текущия месец.
Виж целия пост
# 336
Да, това го знам отдавна. Мъмрят ги, ако клиент подпише на по-ниска такса от досегашната. Режат премии, пишели обяснения защо са го допуснали. Що за объркана политика?!? Да мамиш и лъжеш клиента - към това подтикват служителите си...грозна работа, много грозна, много сбъркана.
Виж целия пост
# 337
Да, това го знам отдавна. Мъмрят ги, ако клиент подпише на по-ниска такса от досегашната. Режат премии, пишели обяснения защо са го допуснали. Що за объркана политика?!? Да мамиш и лъжеш клиента - към това подтикват служителите си...грозна работа, много грозна, много сбъркана.
Точно така. Ако примерно отидеш в 5 различни офиса и ще ти кажат 5 различни неща. На 123 пък често говорят различни неща, от тези казани в офис.  Така вместо да се изясняват нещата, все по-объркано става. Служителка ми казва, че мога да мина на по-нисък план и да отида еди кога си. Връщам се да подпиша и нейн колега от същия офис ме пита кой ми в казал, че може на по-ниска тарифа да се мине. Показах листа с предложението, казах име на другата служителка, с която съм говорила и чак тогава кандиса въпросния. Общо взето всичко е до служител, на който ще попаднеш.
Виж целия пост
# 338
А защо не си пренесете номера - нямат ли и за това антибонус - прекратяване на договор?
Виж целия пост
# 339
Защото и трите оператора въртят все едни и същи номера.
Виж целия пост
# 340
Защото и трите оператора въртят все едни и същи номера.
Точно така и трите са едни и същи и ползват тези номера. В Теленор като преподписах на частен номер тази година и ме убеждаваха 20 минути и повече да не минавам на по-нисък план. Даже управител дойде и той да ме увещава.
Виж целия пост
# 341
Някой знае ли има ли мобилни тарифни планове за пенсионери с по ниски цени без значение от оператора?
Виж целия пост
# 342
Родителите ми са на стари планове на БОБ (2,90 лв. месечна такса)... от А1 ме тормозят да ги прехвърля на друг тарифен план по-скъп (5,99 лв. на месец), иначе ако аз не го направя автоматично щели да ги прехвърлят на още по-скъп такъв (10 лв. и нещо си)... Такава била политиката им... едностранно щели да променят условията, тъй като вече не предлагали такива услуги... Някой да има опит по този въпрос?!?
Виж целия пост
# 343
Някой знае ли има ли мобилни тарифни планове за пенсионери с по ниски цени без значение от оператора?
В Теленор предлагат по-ниски планове за хора с ТЕЛК. Поне последният път ме питаха дали имам познати с ТЕЛК решение, за да им се предложи по-ниска оферта за мобилен план.
Виж целия пост
# 344
В А1 също има намаление за ТЕЛК над 70 % но когато проверявах преди година най-евтиният излизаше 12 лв.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия