Американски колеж - десета тема

  • 112 633
  • 779
# 180
Весела Коледа на всички пишещи, четящи и/или коментиращи в тази тема! Бъдете здрави и успешни! Здраве, късмет, успех и спокойствие и на децата ни!
Виж целия пост
# 181
Някой знае ли какъв е възможно най-големият броя часове по математика на седмица в колежа, включително и от допълнителните им занимания/школи.
Виж целия пост
# 182
Пиша по спомени от казаното от от моя колежанин: по математика можело да се ходи всеки ден от 3:30, без предвариелно записване. По български - веднъж седмично и записване седмици/месеци по-рано...
Виж целия пост
# 183
http://www.government.bg/cgi-bin/e-cms/vis/vis.pl?s=001&p=02 … amp;n=9906&g=


www.government.bg.

Стенограмите и пълния текст на решенията може да намерите в системата за правна информация на Министерски Съвет (PRIS)

government.bg
.
Виж целия пост
# 184
Здравейте,
Някой от получаващите финансова помощ може ли да припомни как искат справката за доходи и т.н. (8кл.)- за година назад или за предходната календарна година (януари-декември). Благодаря.
Виж целия пост
# 185
Искат справка на доходите за предходната година от януари до декември, плюс справка за първото шестмесечие на настоящата година - от януари до юни.
Виж целия пост
# 186
За новоприети: предходната календарна година + януари - март включително за текущата.
За всяка следваща година: предходна календарна година + януари - юни включително за текущата.
Същите периоди са и за други "нетно получени суми", издръжка за дете например...
Виж целия пост
# 187
Понеже в момента активно текат пробни изпити за АК на различни места, искам да попитам родителите на приетите през годините деца- доколко смятате, че е показателно представянето на пробния изпит? Подобни резултати ли постигаха децата ви на тези тествания, сравнено с истинския изпит? Разбирам, че стреса е голям на самия изпит и би следвало да има някаква разлика, но все пак. Какво е мнението ви? Освен за тренировка, можем ли да използваме пробните изпити и като индикатор за успеваемост?
Виж целия пост
# 188
Моят син на пробните изпити се представяше малко по-зле, отколкото накрая на истинския изпит. Но малко. Имаше съученичка, която беше с отчайващо нисък резултат на пробен изпит (иначе 3 години частни уроци за подготовка за АК преди това), записаха я в Магнет за 20 дена март месец с откъсване от учебни занятия и в крайна сметка беше приета в Колежа, между първите 30 момичета. Не мисля, че е редно да не се ходи на училище, но резултат имаше.
Виж целия пост
# 189
Зависи от доста други неща. Според мен гледайте на пробните изпити като ориентир, но не и като гарант, че ще получат същите точки, ако говорим за висок резултат.
Виж целия пост
# 190
Peruanka, да, за поне 80% - 90% от децата би следвало относителното място (чело, среда, опашка) на база на всички от пробния изпит, да остане приблизително същото на реалния. Стресът и изненадващите задачи са еднакви за всички. индивидуални особености на конкретния изпит - трудна логика, да кажем, биха повлияли значително само на единици, като не и от челото до драматично изпадане и обратно, а по-скоро в рамките на 30-40 позиции.
Виж целия пост
# 191
Както всяко нещо и това зависи до голяма степен от детето. За моя Дивак пробните в Лого-3 бяха полезни. Свиква с формата. Вижда как се справя. Не на последно място и майка му получава няк'ъв ориентир Smiling Imp Но това за моя син и за пробните изпити по български. Математиката не ме притесняваше толкова, да не кажа почти никак, понеже се справяше отлично в СМГ в седми клас. Докато българският беше "майка плаче", най-вече в частта с есето и изразяването писмено. Т.е. при хлапе със сходен профил бих препоръчала пробните изпити там.
Виж целия пост
# 192
Дъщеря ми ходи на пробни изпити при Кортезов, Хасъмска и в Лого 3 и относителното й място навсякъде е приблизително същото /+- 3-4 позиции/, поради което съм склонна да ги приема като добър ориентир.
Виж целия пост
# 193
Моето дете ходи на 1 пробен изпит и резултата и беше близък (малко по нисък) до този, който изкара в Колежа. Резултатите по математика и логика на изпита и на пробния бяха достатъчно високи, за да и осигурят прием. На пробния Есето и беше с много нисък процент. Не зная дали това я притесни и тя се стегна, но на самия изпит % на есето беше значително по-висок.
Коментара на детето след изпита беше, че задачите, които са дали на изпита в частта математиката и логиката са били напълно различни от тези на пробния.
Виж целия пост
# 194
Понеже в момента активно текат пробни изпити за АК на различни места, искам да попитам родителите на приетите през годините деца- доколко смятате, че е показателно представянето на пробния изпит? Подобни резултати ли постигаха децата ви на тези тествания, сравнено с истинския изпит? Разбирам, че стреса е голям на самия изпит и би следвало да има някаква разлика, но все пак. Какво е мнението ви? Освен за тренировка, можем ли да използваме пробните изпити и като индикатор за успеваемост?

Зависи. При нас резултатите от един момент нататък се закотвиха на едно ниво. Беше колебливо, не ми даваше сигурност. Изчислявайки стигах до извода, че успеха е възможен стига да няма издънки, но  се осланях на идеята, че е възможно да е в последните 20 приети деца.(тоест резервите) Ако се беше поддала на стрес това щеше да промени везните и по-скоро да не успее. От друга страна децата, които винаги са водещи на пробните биха могли да дишат спокойно, защото определено показват, че са със стабилна позиция в уменията си. Не е изненада, че всички от първата петица на пробните влязоха.
За щастие моето дете някак си не знам в какво състояние на увереност и спокойствие се вкара за изпита, но успя да се справи по-добре от очакванията ми и влезе в доста по-предна позиция от очакваното. Нейна приятелка от уроците, която показваше по-добри резултати на пробните, не успя.
Правилно някой по-горе каза- като ориентир да, като гаранция не.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия