Какво повече НЯМА да купя - тема 12

  • 161 283
  • 725
# 375
Този Ровус дали не е скапан като Пест Рипелър-а?Доволни?
Виж целия пост
# 376
В рекламата за духалката 150 пъти повтарят ключовото "да затопли ЛИЧНОТО ТИ ПРОСТРАНСТВО", което явно им е измъкването за тая безсмислена джуфка. Много скапан уред изглежда, може би един от най-глупавите им, то със сешоар ще се стоплиш повече сигурно.

Аз от Топшоп откакто купих един топ-матрак не ме оставят на мира. Молих ги и любезно, и заплашително, и всякак да спрат да ми звънят с оферти, но не спират. Дори и да съм дала съгласие някак си някога да ми звънят (не си спомням да съм го правила, но да кажем, че е в "общите условия"), то при категоричен отказ, би трябвало да се съобразят, а те настояват, че и един чак ми се караше, че съм била в лошо настроение... Ако още веднъж ми звъннат с оферти, ще пиша до КЗП и докъдето се сетя. Не стига, че скапани продукти, ами и телефонен тормоз.
Сваляш си безплатно приложение за телефона Blacklist и си решаваш проблема веднага. Аз така се справих. При мен не помогнаха нито молби, нито заплахи, нито жалби къде ли не и т.н., само това помогна - вкарах  всички номера, от които ме тормозеха в списъка и готово, тормозът спря. Ако се обадят от друг, случаен телефон, то ще е само еднократно -  слагам и него в списъка и така.
Виж целия пост
# 377
Кашкавалът на Маджаров си е страхотен. Не знам какво не ви харесва. Другите марки са много по-зле.

Беше! Развалиха го и него, има толкова пластмасов вкус, на всичкото отгоре е и мек.
Виж целия пост
# 378
При покупка от разстояние, стоката може да бъде върната в 14-дневен срок, без да е нужно да се обяснява защо. В интернет има и примерни формуляри, аз 2-3 пъти съм връщала стоки от различни търговци, без никакъв проблем.
Виж целия пост
# 379
В рекламата за духалката 150 пъти повтарят ключовото "да затопли ЛИЧНОТО ТИ ПРОСТРАНСТВО", което явно им е измъкването за тая безсмислена джуфка. Много скапан уред изглежда, може би един от най-глупавите им, то със сешоар ще се стоплиш повече сигурно.

Аз от Топшоп откакто купих един топ-матрак не ме оставят на мира. Молих ги и любезно, и заплашително, и всякак да спрат да ми звънят с оферти, но не спират. Дори и да съм дала съгласие някак си някога да ми звънят (не си спомням да съм го правила, но да кажем, че е в "общите условия"), то при категоричен отказ, би трябвало да се съобразят, а те настояват, че и един чак ми се караше, че съм била в лошо настроение... Ако още веднъж ми звъннат с оферти, ще пиша до КЗП и докъдето се сетя. Не стига, че скапани продукти, ами и телефонен тормоз.

Веднъж, след една покупка от тях, ми бяха звъняли. Обаче, за късмет, ме случиха в прекрасно настроение. Приказвахме си дружески с девойката най-малко 30-тина минути. Тя се скъса да предлага продукти и да дава подробни обяснения за тях. Накрая, все така дружески, й обясних, че в момента нямам нужда от нищо. hahaha
Познайте дали са ми звъняли втори път.  Mr. Green
Виж целия пост
# 380
НИКОГА повече нарязани колбаси от витрината на Кауфланд. Е, няма такава гадост просто. Днес исках да си купя нарязано филе Елена. Застанах до щанда, една продавачка сглобяваше някакви етикети и си приказваше весело с колежката си. Когато за трети път и казах "Добър ден" ми се сопна да я оставя да си прави етикетите. В това време отнякъде се появи нейна колежка и ме обслужи, с ръце в ръкавици ми премери филето. Взех си аз филето и тръгнах нататък, за да си купя месо. И какво е учудването ми, когато  същото момиче, със същите ръкавици мери суровото месо, като отвреме навреме претичва и обслужва и колбасите без да си смени ръкавиците. Ядосах се много, отидох при нея и и дадох плика с филето като и казах, че се отказвам от него, защото съм я видяла да мери и месо и колбаси с едни и същи ръкавици. Е, взе си го и отиде да го изсипе и подреди, без да смени ръкавиците, естествено
Виж целия пост
# 381
Poni69, не е само там. Обслужването е под всякаква критика в почти всички вериги. В Билла е същата работа - разни лелки ти се сопват и те карат да се чувстваш като най-големия натрапник.
Виж целия пост
# 382
На мен ми се скараха в един Лайф на щанда с тортите (защо не съм искала определена торта, която ми изглежда стара, а искам същата, но такава, която очевидно е по-прясна и й е малко по-неудобна за достигане). По-късно се оплаках на управител и жената беше махната - не знам дали са я уволнили, но не съм я виждала повече в този магазин от веригата (който посещавах често, защото беше до дома ми).
Виж целия пост
# 383
Честно казано, това че са нелюбезни в случая ми е най-малкият проблем. Просто не ми се мисли с тия кървави ръкавици от месото какви гадости пренася върху нарязаните колбаси и какви отравяния могат да станат. Ако не я бях видяла случайно и аз щях да си занеса филето в къщи
Виж целия пост
# 384
Честно казано, това че са нелюбезни в случая ми е най-малкият проблем. Просто не ми се мисли с тия кървави ръкавици от месото какви гадости пренася върху нарязаните колбаси и какви отравяния могат да станат. Ако не я бях видяла случайно и аз щях да си занеса филето в къщи

Сигнал подаде ли при управителя? Едно време на касите питаха дали сте доволни от пазаруването, един път се оплаках точно там че чаках на витрината много време с бебе и че ме прередиха баби.
Виж целия пост
# 385
Сега не питат на касите. А и много бързах, нямах време да се разправям с управител. Като гледам, там не можеш дори да срещнеш работещ, който да ти даде информация за нещо, а какво ли остава да тръгнеш да се оплакваш на управител, предполагам че ще имаш куп пречки
Виж целия пост
# 386
Аз съм се оплаквала в Кауфланд в Овча Купел. Чаках с бебе на 20 дни за месо и след като ми дойде реда се появиха циганин с жена си и ме прередиха. Оплаках се на управителката и към днешна дата не виждам продавачката. На информация казах че искам да говоря с управителя и след 2-3 минути дойде заместник управителя Simple Smile
Виж целия пост
# 387
Poni69, не е само там. Обслужването е под всякаква критика в почти всички вериги. В Билла е същата работа - разни лелки ти се сопват и те карат да се чувстваш като най-големия натрапник.

Дам,спор няма,обаче на мен ми е жал за хората,които работят там,чукам на дърво да не ми се налага да работя в такъв тип верига в Бг. На такива разкази и историйки съм се наслушала,че и на най-големия ентусиаст горящ от желание да бачка в Кауфланд му се изпарява желанието след първия няма и месец ....
Виж целия пост
# 388
Purple Heart
А някой да е имал злощастен опит със суши, закупено готово?
Виж целия пост
# 389
Purple Heart
А някой да е имал злощастен опит със суши, закупено готово?
Злощастен чак не, но беше гадно.
Аз принципно харесвам много това суши на Хепи.
Веднъж поръчах за вкъщи от HIT Младост, еми просто си е гадно. Сори. Няма шанс да повторя.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия