Гледах! Хареса ми! Препоръчвам го! Искам да споделя... LII

  • 152 282
  • 752
# 135
Да, обърках го...Извинявам се, но пак ми хареса Simple Smile


Аз пък четох много негативни отзиви и се отказах... За испански филми - препоръчвам и " Тялото", ако някой не го е гледал.
Виж целия пост
# 136
''Елена " ми е фаворит и на мен,писах по-напред.Обаче аз съм голяма фенка на Кидман,отделно се кефя на психо-трилъри...На останалите няма да се хареса подобен род филми !!
Виж целия пост
# 137
И на мен Еленът много, много ми хареса.
Както също Билбордите и Формата на водата.
Виж целия пост
# 138
Знам, че сега повече се обсъждат новите филми и тече треската около Оскарите за 2017 година, но може някой като мен да не е гледал тези . Затова горещо препоръчвам:

http://www.imdb.com/title/tt0145503/
Обожавам Ралф Файнс, играе блестящо, а й историята си струва.

http://www.imdb.com/title/tt0465551/

И другата ми любимка - Джуди Денч, с изключителна роля.
Виж целия пост
# 139
Страхотни филми, да. Рейф Файнс го обожавам, два от най-любимите ми филми са с него. Този също е много добър.
Виж целия пост
# 140
Suburbicon - http://www.imdb.com/title/tt0491175/ - ами на мен ми хареса. Особено ми хареса идеята, че понякога хората заслепени било от пропаганди, или от расизъм, виждат треската в чуждото око, но не и кола в своето. Ще сложа един  спойлер:
Скрит текст:
Действието се развива в идиличен спокоен квартал на бели. Когато се нанесе чернокожо семейство то разбуни духовете до степен, сходна на гражданска война. И докато всички се пеняваха, колко ще им западне квартала от появата на чернокожи, пропуснаха какво става у съседите... Пък то там стана каквото стана де.
Мисля си, че всички играха добре, на мен Мат Деймън ми хареса, макар че малко дървен го даваше на моменти и преиграваше. Децата във филма играеха много добре, Оскар Исаак направи малка, но запомняща се роля, а Джулиан Мур е прекрасна актриса, която получи екранно време, но не и много материал, с който да работи.
Като цяло оценката ми би била 6,5/7 по скалата на Imdb, но виждам че там е оценен доста по-ниско.
Виж целия пост
# 141
The killing of a sacred deer - ако някой е гледал The Lobster и го е харесал, значи и този ще му хареса.
На мен и двата филма не ми харесаха / не ги разбрах. Първо, започват изключително интересно. Има идея, а бавното действие държи в напрежение. И към средата на филма се изражда в нещо скучно, странно и тотално неразбираемо за мен. Загубвам интерес, но от инат го доглеждам.
Та ако на някой му е харесал филмът, би ли споделил как го е разбрал и кое му е харесало, защото все пак може и аз да не съм разбрала замисъла. Просто ме озадачава защо има такъв висок рейтинг, и си мисля вече в един момент да не съм аз пропуснала нещо.
Thor Ragnarok - не разбрах, защо толкова много го харесаха този филм. Ами да, забавен е, както всички от поредицата за Тор, да има ироничен хумор, но някак историята ми се губеше. Малко по-дълъг от необходимо. Но като цяло приятно неангажиращо филмче.
Виж целия пост
# 142
Пролет, има доста мнения назад из темата за филма.
Виж целия пост
# 143
Пропуснала съм ги, извинявам се. Ще се върна да изчета.За да не е празен пост ще си копирам мнението от темата за Оскарите.
Гледах Three Billboards outside Ebbing, Missouri - много ми хареса. Много тъжен и същевременно топъл филм за хората и отношенията между тях. Заслужава си номинациите за Оскар според мен.
Виж целия пост
# 144
The Post
С който сме си говорили повечко за кино, знае, че ще не съм от почитателите на Стивън Спилбърг, много биха казали и че го хейтя. Нещата обаче са една идея по-сложни. Като режисьор от забавния жанр за мен е почти неповторим. Поредицата за Индиана Джоунс е най-любимата ми приключенска, откак се помня. "Похитителите на изчезналия кивот" е първият игрален филм, който съм гледала на голям екран. "Джурасик парк" е единственият филм с ефекти, който ме е побъркал от кеф (вярно, че бях на 12 тогава, но все пак). Гледала съм "Извънземното" поне пет пъти и всеки път съм плакала.
При 'сериозните' му филми настават драмите между мен и Стивън. В крайна сметка две са задължителните условия, за да бъдеш добър драматичен режисьор- първото е да притежаваш достатъчен интелект; второто да уважаваш интелекта на зрителите си. Това означава да не ги работиш, а ако ги работиш, то поне да си достатъчно хитър да не го правиш нагло и открито. Това последното е свързано пряко и с интелекта на режисьора, а за годините, в които съм мъчила прочутите драматични шедьоври на Спилбърг, съм се убедила, че той далеч не е толкова умен, колкото си мисли. Пропагандни, плакатни, едноизмерни, нравоучителни, вредни за критическата мисъл- такива са и "Спасяването на редник Райън", и 'Амистад", и "Линкълн", и "Мюнхен', да не продължавам в изброяването. Пробутващи великата идея за величието на американската нация, за моралната и правота, за човечността, с която се бори с всяка ннесправедливост по белия свят- от робството през нацистите до руснаците, американците са прави, а когато не са прави, то бързо се поправят, понеже моралният им компас винаги работи. Ако няма американци да величавеят, то ще има негри да се борят с несправедливостта по този свят, жени да превъзмогват оковите на обществото, евреи да се спасяват от геноцид. И всичко е черно-бяло с ясни елегантни граници, няма място за колебания, няма място за зрителя да оформи собствена позиция, всичко му се поднася добре сдъвкано и изплюто с някоя патетично-проповдигната реч и тук таме по някой героизъм да подсили ефекта, ако случайно пък въпросният зрител е толкова упорито муле, че не се подчинява безропотно на режисьорските директиви.
До тази година допусках, че Спилбърг прави такива филми, защото така си представя нещата. Американец все пак, евреин, глезено богаташче цял живот. Как иначе да гледа на света, освен в черно-бяло? Оообаче... преди година и нещо господинът заряза The Kidnapping of Edgardo Mortara, проект, за който твърдеше, че му е мечтан от десетилетие, и го заряза, за да прави днес дискутираното нещо. Виждайки резултата, знам и защо го направи- защото е алчно нагло същество, жадно за награди, власт и най-вече, за мангизи. Направи го, защото сега в Холивуд трябва да скачаш по Тръмп или си низвергнат; ако скачаш по церемонии,  получваш бонус точки, но ако скачаш в нарочен филм, маскиран уж като историческа екранизация, получаваш награди и влияние. И понеже докато снимаш, започват да зреят и нещата по феминистичния фронт, то ако вкараш, натвърдиш с гонг, набиеш с чук и идеята за женския пауър, то и актьорски номинации ще има, че може и наградка за най-добър филм. Нищо, че ти самият цял живот режисираш все едно и също по един и същи начин и вече си писнал даже и на собствените си инвеститори, сиреч личния си Харви. И така- правиш филмче, бъкано от клишета, наемаш си двамата най-клиширани, но за сметка на това лансирани актьори в Холивуд, и чакаш жътвата. Американците, които и без това не обичат да мислят, блеят в телешки възторг, американофилите за пореден път се убеждават колко са прави в прострастията си, а неутралните зрители въртят очи, но все пак гледат, понеже нали си номиниран, може пък и нещо да си направил. Уви...
Том Ханкс милият беше прецакан с много тъпа роля, че и беше използван за боксовата круша на феминизма, един филмов еквивалент на Франко/Афлек/всеки с пишка в Холивуд, като цялото му присъствие във филма имаше за цел да утвърди превъзходството на мерилстрийповия персонаж. Който пък беше същата цвилеща карикатура като всичките и от последните години- от "Джули и Джулия" през "Мамма Миа" та чак досега. Личността Стрийп винаги е била превзета примадона, но преди десетилетия поне гледахме тази личност само по церемонии, докато престорено скромничеше, стискайки с алчни пръсти поредната статуетка, сега обаче същата тази личност прозира във всичките и роли и, честно казано, недоумявам как някой може да упреква Том Круз, че не може да избяга от ореола си на кинозвезда и да бъде актьор, а в същото време превъзнася Мерил като едва ли не амброзията на актьорската професия. Аз лично разлика между двамата не виждам, поне не в последните години. Чудех се дали да го напиша това, знаейки колко много хора я харесват, но, егати, писна ми от идоли на глинени крака!

Стига толкова, твърде много думи за филм, който не е най-слабият от тазгодишните номинирани за Оскар (все пак Get Out също е в списъка), но е определно това, което за мен превърна Спилбърг от скучен драматичен режисьор в режисьор, когото презирам. Жалко, понеже все още обичам "Индиана Джоунс".
Виж целия пост
# 145
Браво, Джой, съгласна съм с теб с всеки един ред , особено за Мерил Стрийп!
Виж целия пост
# 146
100%съм съгласна с всичко казано.
Виж целия пост
# 147
Кой беше режисьор на "Дуелът", "Челюсти" и "Списъкът на Шиндлер"?
Виж целия пост
# 148

http://www.imdb.com/title/tt0465551/

И другата ми любимка - Джуди Денч, с изключителна роля.

Обожавам Кейт Бланшет в този филм. И изобщо - тази жена е от фин порцелан.
Виж целия пост
# 149
Снощи гледах "Посоки". Отдавна не ме беше разочаровал филм толкова много.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия