SportsDirect-71

  • 93 383
  • 736
# 120
Мисля, че няма за какво да се притеснявате. И на моята предпоследна пратка и отне много време да влезе в България (когато се появява на сайта на Еконт) и изглеждаше, че не се движи изобщо.
Виж целия пост
# 121
Изберете where is my order от менюто за контактната форма
Виж целия пост
# 122
Да и аз от там им писах, но ми отговориха, че пратката ми е събрана и е с куриер и ми пратиха линк с който да си я гледам къде е, но за жалост този линк е същият с когото разполагам.
Виж целия пост
# 123
Аха, изчакай още 1 седмица и пак по същия начин .. както писахпо-нагоре и аз им писах няколто пъти за изгубената ми пратка
Виж целия пост
# 124
Така и мисля да направя. В сайта пише, че пратката пристига от 4 до 5 дни, а това, че стои от една седмица на транзита ме притесни , но и Емел имала същият проблем като мен и това малко ме успокои! Благодаря за бързите отговори!
Виж целия пост
# 125
Така и мисля да направя. В сайта пише, че пратката пристига от 4 до 5 дни, а това, че стои от една седмица на транзита ме притесни , но и Емел имала същият проблем като мен и това малко ме успокои! Благодаря за бързите отговори!

4-5 дни е за пратки до англ.адрес.
Притеснения може да имате след 10 дни за ДЛЧ и 15 дни за Еконт .
Виж целия пост
# 126
Като стана дума за еконт .. изгубената ми пратка беше пратена чрез тях , сега имам една за 200 лв пак с еконт ми е пратена .. и ако и третата ми я пратят с нея ще се самообеся .. с днл не съм имала никога проблем преди
Виж целия пост
# 127
Е значи да очаквам загубена пратка, че са ми я изпратили с Еконт... Grinning
Виж целия пост
# 128
Аз само с Еконт получавам на последък.
Някой изобщо получава ли още с ДЧЛ?
Виж целия пост
# 129
Искам да попитам дали маратонките детски и дамски на Лойнсдейл са умалени. Преди няколко години си купих едни размер 6 (41) и ми бяха малки, а по принцип носих 39 номер. Сега гледам номерата са 7(41), но пък крака ми порасна от бременността и нося 40. Какъв номер да си взема.
За малкият пък търся стелка 15,5, но се притеснявам, ако са умаленни.
Виж целия пост
# 130
Вчера пуснах поръчка с 20% от мобилното приложение до БГ. Днес е канселирана. Да не би кода да важи само за английски адрес?
Виж целия пост
# 131
Вчера пуснах поръчка с 20% от мобилното приложение до БГ. Днес е канселирана. Да не би кода да важи само за английски адрес?

Преди да пуснеш поръчката ли инсталира приложението или по-рано беше инсталирано? Чета в условията и не виждам да е указано, че е само до английски адрес
Виж целия пост
# 132
Вчера пуснах поръчка с 20% от мобилното приложение до БГ. Днес е канселирана. Да не би кода да важи само за английски адрес?

Да, дайте подробности, за да преценим какъв може да проблема? Според мен би трябвало кода да е за всички- нови и стари клиенти, ползвали или не до момента приложението. Единственото условие е стойността на поръчката да не надвишава 1000 паунда.
Виж целия пост
# 133
Eх, съжалявам, късно видях. Поръчах и от двата ни акаунта и вече няма как да ви поръчам, дори доставката щеше да ви е безплатна ....

Ехх как ме хвана яд..Толкива ги исках😟
Виж целия пост
# 134
Удължили са намалението до 12- ти 23:59ч
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия