За джендър-обучението: да чуем какво мислят родителите

  • 31 545
  • 632
# 60
Ами против съм тази идея да се прокарва специално образование. Виждали или сте анкетата, спусната в училище до учителите? Цитирам по памет:
- Има ли равнопоставеност на половете в Училищното настоятелство?
- Има ли равно участие на бащи и майки на родителските срещи и мероприятията на класа?
- в кои часове и теми се обяснява на децата за равния достъп на половете до всички професии
- навлиза се и в семейните отношения - дали има равно участие на мама и татко в домакинската работа
И все в този дух.
Примерни теми дали са засегнати и по кои предмети и колко часа седмично във всички степени на образование
И това е за някаква класация на училищата от джендър обществото. Което ще посети на място да се убеди, че училището е наистина такова...
А в ДГ на тригодишните да говорят за мастурбация и техники???? Хей, хора, слезте на земята!!! Как може четилигодишно дете да знае какво е и какво иска? Моят син сега е на тази възраст. Като гледа как си понякога дърпа шаренките й фибички и ластичета. Напшега съм му слагала да се види. Дъщеря ми си играе с момченца с колички и с куклите у дома. Нормално е да си играят заедно. Но когато играят на семейство тя е майката, а той - бащата. Така като трябва да бъде. Другото би било да вървят срещу природата.
Ако това се случи официално и се позволи такова "ограмотяване" на децата ми в посока, че полът няма значение, че е само биология и прочие ще емигрирам с децата. В РУСИЯ!!!
Имам момиче и момче и ще продължа да ги уча, че момичето е принцеса, а момчето - кавалер.
Виж целия пост
# 61
Против.
Първо, защото не се сещам за традиции, обичаи и т.н., които принизяват който и да е пол.Преди два века може и да е имало, например, унизителна за жените традиция, като, да кажем, развяване на чаршафа на младоженката.Но ето, че тази традиция е останала там, някъде, в първите глави на "Железния светилник", до степен, че днес децата трудно биха разбрали какво точно се случва, когато бабите отиват на гости на младоженката Султана.Т.е. Неприемливите традиции отпадат и без специално " джендър обучение"



Какви други традиции, обичаи, практики, поставящи жената в неравностойно положение трябва да се изкоренят, ама че дума, " да се изкоренят " все едно е бурен,
Второто ми съображение- Като гледам по уж безспорни въпроси какви нескопосани учебници се пишат, вкл. И от чужди автори/ визирам всичките учебници по Ае на детето то първи клас насам/, представям си " джендър учебниците" и учебните програми.

Виж целия пост
# 62
Ами против съм тази идея да се прокарва специално образование. Виждали или сте анкетата, спусната в училище до учителите? Цитирам по памет:
- Има ли равнопоставеност на половете в Училищното настоятелство?
- Има ли равно участие на бащи и майки на родителските срещи и мероприятията на класа?
- в кои часове и теми се обяснява на децата за равния достъп на половете до всички професии
- навлиза се и в семейните отношения - дали има равно участие на мама и татко в домакинската работа
И все в този дух.

Едва ли учителите са питани за домакинската работа у дома.

Въпросите за участието на родителите са съвсем уместни. И на мен ми прави впечатление, че всичко свързано с децата и училището, се обявява автоматично за женска работа.

И някой все пак трябва да им каже някога на децата, че могат да станат всякакви? Или е ок джендър-обучението да е само у дома с "каква си ми красивичка, ще ми станеш балеринка" или "той гледа строго, само за директор е".
Виж целия пост
# 63
Част от толерантността е да не си навираш нагло предпочитанията (сексуални, полови, музикални и т.н.) в очите и съзнанието на останалите хора, ама на това като гледам джста деца не са научени, дори и идея си нямат.

Стереотипи и традиции не се изграждат и изкореняват в училищата и градините, а в семействата. ИК посяга пряко на семейството, което уж е личен живот и като такъв е неприкосновен. Но безспорно, най-лесно е да налазиш невръстните, на които им липсва социален опит и критично мислене, и да им пробуташ концепцията за половата флуидност между урока за Слънчевата система и чехълчето.
Виж целия пост
# 64
Преди да решите категорично ЗА или ПРОТИВ сте, прочетохте ли дума по дума Истанбулската конвенция, параграф по параграф, с разбиране?
Тези с категоричното мнение питам.
Виж целия пост
# 65
Не ми се пренасят постове от съседната тема. Там се изписаха
над 200 страници по Конвенцията.
От тези, дето са НЕ за джендър-обучението съм, благодаря.
И конкретно на въпроса за четенето на ИК - да, прочела съм я.
С това започнах участието си по темата. Частично и обснител-
ния доклад към нея.
Виж целия пост
# 66
Не разбирам за какво се тюхкате. От години преподавам на деветокласниците за половата идентичност и им разяснявам какво представлява транссексуалността.
Виж целия пост
# 67
Между другото, едно небрежно търсене в Гугъл показва, че в училищата има джендър проекти от 10 години. Добро утро.
Виж целия пост
# 68
Предвид кашата в главата на авторката - вкл. и по т.н. джендър-обучение, анкетата спокойно може да се казва:

Харесвате ли леви джинджипляктори?

В качеството на каква се изказваш за главата на авторката, ако мога да попитам? Изобщо не става въпрос за това кого харесваме или не, а:

- от къде на къде ще се налага силово промиване на мозъците на децата с джендър-обучение във
Цитат
всички образователни нива
?[/b]

- от къде на къде българската държава ще плаща (при това с нашите пари, за сметка на пенсии, клинични пътеки, социални помощи и т.н.) на ръководени от чужди интереси емисари да подриват устоите на обществото ни?

- каква работа има държавата да наднича в кухните и под завивките на хората и не е ли това точно обратното на толерантност?


- защо се отказваме от национален суверенитет с приемането на външен контролен орган - GREVIO - който е без българска квота, но с неограничени права, дипломатически имунитет и скъпо финансиране (отново за наша сметка, да не се объркате, че някой друг ще плаща) да си вре носа навсякъде с право да ни глобява, ако не сме достатъчно старателни в изпълнението на предписанията им?

- и защо МОН, вместо да си оправи хаоса в учебните програми, се занимава така активно с подготовката за имплементиране на въпросното джендър-обучение, със съдействието на пряко заинтересовани НПО и ЛГБТ-активисти, но удобно избягвайки родителския контрол?

Това питам и не ми излизай със спекулативни тълкования на думите ми и несъстоятелни обвинения в хомофобия. Не съм против "левите джинджипляктори", както ти ги наричаш, а против изявите им в училищата и детските градини, защото считам, че са неуместни и вредни за децата. Да не говорим, че са и скъпи, а бюджетът не е разтеглив. Аз предпочитам времето, което искате да ни отнемете за задължително джендър-обучение (да, времето също е ресурс), да бъде използвано за повече часове по езици и математика, например, а парите, които НЯМА да дадем на НПО-тата, да отидат за увеличение на учителските заплати и пенсиите, например. Какво от гореизложеното не разбра?
Виж целия пост
# 69
Само един умствен джуджендър би измислил такава манипулация и после би бил против.

Стереотипите са ясни и няма нужда от обучеие, но всяко едно такова би дало по- добро осмисляне дали ролята на жената е зад печката или има тя почва и в други полета...

Сега като се замисля, Джамбазки е един абсолютен джуджендър...

А сега като се загледах и автора е миньон
Виж целия пост
# 70
Така като гледам нещата вървят към Гатака.Май не е много далеч времето, когато мъж няма да смее да погледне жена.Свобода не е равно на свободия.От днешна гледна точка всичко изглежда неправилно.Дори идеята да е добра, начина по който се прави е противоестествен.Ако едно малцинство иска да се наложи над мнозинството, то това малцинство ще направи всичко за да стане мнозинство, което обяснява налагането на този стереотип от години, но малко по-косвено.Сега просто ще се легализира и ще набере сила.

Виж целия пост
# 71
Между другото, едно небрежно търсене в Гугъл показва, че в училищата има джендър проекти от 10 години. Добро утро.

В чуждите училища - да. Вече почват да се виждат и резултатите от изпълнението на тези проекти:
USA: Момиченце се прибира от училище със страх да не се превърне в момче
UK: 50 деца седмично насочвани към клиники за смяна на пола
За Швеция и Норвегия по-добре да не споменавам, че ще стане дълго и страшно...

В българското училище опитите са сравнително отскоро, някои от тях са били пресечени по-шумно, както в този случай Каракачанов предотвратил джендър обучение в детските градини или съвсем дискретно, чрез игнориране на спусканите от МОН анкети и конкурси от страна на училищните ръководства. Ако, обаче, въпросното джендър-обучение се институционализира, което сега се опитват да направят, включвайки го в програмата на МОН, училищните ръководства няма да имат избор и ще бъдат ПРИНУДЕНИ да допуснат тези хора до децата ни. Ще позволим ли това безумие да стане реалност? Гласувайте, пък дано има кой да чуе гласа на родителите...
Виж целия пост
# 72
Като го въведе, ще видя програмата на сайта на МОН или другаде и ще кажа дали съм съгласна.

Дотогава с подобни анкети се целят само реакции тип: "ауу, джендърите искат да ни погейчат и заличат".

Колкото до избора на децата, аз определено не искам дъщеря ми да избира дали е момче, момиче или нещо средно, но искам да може да избере, ако я влече, да стане трактористка, тираджийка или инженер по хладилна техника примерно, да практикува риболов, футбол, бойни изкуства или скално катерене, без да усеща непрекъснато убеждението на околните, че това не е за жена или че жените, които се занимават с това, са малко нещо - или повечко - мъжкарани.

Когато на 25-годишна възраст си купих първото след някогашните Балканчета от детските години колело и тръгнах да го карам по не чак толкова натоварените в онзи период пловдивски улици и околопловдивски шосета, баща ми съвсем сериозно изтърси: "Вместо да седнеш като момиче с ръкоделие...". Същото за тира, трактора и стереотипите.

Както стана ясно, дори желанието на жените да придобият избирателни и други чисто граждански права навремето се е схващало като мъжкаранщина и първа стъпка към... ъъъъ... нашествие на джендърите. Пък може и да е първа стъпка, кой знае. Wink Дори ако питаш моя мъж, той не съвсем на майтап ще ти отговори, че е точно така. Но все пак не е забранил на дъщерята да кара детски камион, нито на мен - да ставам трактористка, ако реша; какво да се прави, времето и обществото, в което живеем, ни влияе.
Виж целия пост
# 73
Скрит текст:
Дебатите около ратифицирането на Истанбулската конвенция осветлиха част от задълженията, произтичащи от приемането на този спорен документ, между които е и задължението ни да променим учебните си програми
Цитат
... с цел изкореняване на предразсъдъци, обичаи, традиции и всякакви други практики, основани на идеята за стереотипни роли за жените и мъжете.
Скрит текст:
(из чл. 12 - Общи задължения. Пълният текст на конвенцията на български можете да прочетете тук, а на английски, заедно с обяснителния доклад - тук)

Междувременно стана ясно, че в МОН вече са стартирали подготовка за въвеждане на задължително джендър-обучение в българските училища съвместно с неправителствени организации, пряко заинтересoвани от усвояване на финансирането по това обучение. Мнението на родителите по въпроса не е потърсено и отчетено, затова нека да си направим импровизиран референдум тук.
Моля, гласувайте дали сте съгласни Вашите деца да бъдат индоктринирани по въпросите на джендър-разнообразието в детските градини и училищата, като за това не се изисква Вашето съгласие, а само финансиране чрез данъците, които плащате.
В коментарите по темата можете да изложите аргументите в подкрепа на вота си. Благодаря!
Ако целта е тази, едно голямо "ДА" от мен.
Виж целия пост
# 74
За да не пиша наново, направо си цитирам мнението за тази джендърска история в училищата и градините тук. Връщам се да чета началото на темата.

А аз като я слушах пак онази от инспектората ли беше, откъде, като обясняваше пак за анкетата, стигнах до категоричното решение, че не искам никакви джендърски и неджендърски организации да щъкат из училищата и да пускат анкети. Кой, как и откъде има право да пита и разпитва децата за щяло и нещяло? Между другото, аз бях казала на моите деца още от първи клас, да не попълват никакви анкети за нищо, независимо какво казва учителката или който там им дава листчето. Защото това е нарушаване на правата на децата и семействата им. Включително училищния психолог няма право да им дава анкети.

Лили, това за църквите са големи митове и легенди. В моя роден град никога не са обикаляли покрай църквата, баба ми си ходеше на всички празници, а на всичко отгоре беше учителка и партиен член. Никой не я е дебнал.
Колкото повече научавам за тази история с джендърските организации, толкова по-неприятни, да не кажа гнусни, ми стават. Бяха дебати за майчиния език навремето и за вероучението, а тези през задния вход са се вмъкнали. Добре, че се разсмърдя работата с конванцията, за да се разсмърди и тяхната дейност.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия