СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 10

  • 128 204
  • 749
# 120
Ежко, Какъв ти е проблема на теб?
Виж целия пост
# 121
Ежко, Какъв ти е проблема на теб?
А какво е РЕШЕНИЕТО на вашия проблем?
Моя проблем е, че чета как всеки се оплаква от проблеми, но не си мърда пръста да направи нещо за решаването​ им, а изисква от някой ДРУГ майка си и баща си.
Виж целия пост
# 122
Ми не чети и ще си решиш проблема.
Виж целия пост
# 123
Ежко, Какъв ти е проблема на теб?
А какво е РЕШЕНИЕТО на вашия проблем?
Решението е много просто - опитните колеги помагат на младите, а не всяка коза,  за своят крак.
Ти като си толкова навътре в нещата, знаеш ли, че в АК всеки нов ( не млад) учител си има ментор?!
Менторът работи в един випуск с новоназначеният колега и следи плътно всичко - план на урока, упражнение, тест, финален изпит.
Виж целия пост
# 124
Ежко, Какъв ти е проблема на теб?
А какво е РЕШЕНИЕТО на вашия проблем?
Решението е много просто - опитните колеги помагат на младите, а не всяка коза,  за своят крак.
Ти като си толкова навътре в нещата, знаеш ли, че в АК всеки нов ( не млад) учител си има ментор?!
Менторът работи в един випуск с новоназначеният колега и следи плътно всичко - план на урока, упражнение, тест, финален изпит.
...при доста по-добри заплащане и двойно по-малко съотношение учители/ученици. И съответно повече време и по-добра мотивация. Минус 80% от глупостите​ на МОН.
Пак някой ДРУГ да даде...
Виж целия пост
# 125
Задължение на главните учители е да помагат на младите. Питайте ги дали го правят.
Виж целия пост
# 126
Прекрасно познаване на собствените си права и ЧУЖДИТЕ задължения...
Ми изгонете Киселова, щото не си върши работата? Това силно ще вдигне нивото на СМГ и много ще помогне на новите учители.

ПС И как точно пък Киселова намерихте да дадете за отрицателен пример?
Виж целия пост
# 127
Ежко, Абе ти добре ли си?
Киселова не е главен учител и никой няма претенции към нея.
Това е учителя с най- големи успехи напоследък.
Интрига ли се опитваш да направиш?
Виж целия пост
# 128
Прекрасно познаване на собствените си права и ЧУЖДИТЕ задължения...
Ми изгонете Киселова, щото не си върши работата? Това силно ще вдигне нивото на СМГ и много ще помогне на новите учители.

ПС И как точно пък Киселова намерихте да дадете за отрицателен пример?


Хайде оставете на мира жената. Учител, който си върши перфектно работата, учениците я обичат, постига успехи....
Не мога да разбера какъв е тоя интерес да я намесвате за щяло и нещяло.
Виж целия пост
# 129
Ежко, Абе ти добре ли си?
Киселова не е главен учител и никой няма претенции към нея.
Това е учителя с най- големи успехи напоследък.
Интрига ли се опитваш да направиш?
Какво пречи г-жа Киселова например, да помогне на младите си колеги?!

ПС Киселова е една от двете учителки, които безкрайно уважавам. Не че останалите (с едно-две изключения) не са достойни за уважение. Просто нямам толкова близки впечатления.
Виж целия пост
# 130
Ежко, Абе ти добре ли си?
Киселова не е главен учител и никой няма претенции към нея.
Това е учителя с най- големи успехи напоследък.
Интрига ли се опитваш да направиш?
Какво пречи г-жа Киселова например, да помогне на младите си колеги?!
Без коментар.


Има и продължение:
Дори след математиците има много какво да се желае.

От математиците получавате толкова много повече, отколкото заслужавате, че не е за вярване! Пазете ги като писани яйца, особено младите. Такива като тях други скоро няма да видите. А те са последното останало нещо в СМГ, заради което си струва да пращате децата си там.

В случая говорим за едно и също у-ще обаче. Какво пречи г-жа Киселова например, да помогне на младите си колеги?! Всички сме били млади и неопитни, в това няма нищо срамно, но когато с просто око се вижда, че тези хора не се развиват, а тъпчат на едно място, вече става притеснително.
Математици от други гимназии има във всяка една комисия и това не е проблем, ако децата са добре подготвени.

Аз разбирам, че има "хора не се развиват, а тъпчат на едно място".
Името Киселова е дадено като пример.
Още повече, че тя не е главен учител и не и е работата да обучава младите. Главните учители получават повече пари не само защото са много велики и могат да командват парада според техните си интереси, а защото имат и задължения и едно от тях го споменахме вече.
Виж целия пост
# 131
Прекрасно познаване на собствените си права и ЧУЖДИТЕ задължения...
Ми изгонете Киселова, щото не си върши работата? Това силно ще вдигне нивото на СМГ и много ще помогне на новите учители.

ПС И как точно пък Киселова намерихте да дадете за отрицателен пример?
Ежко, ти май наистина не четеш, а просто държиш да се изкажеш последен?!
Как отрицателен пример?! Прекрасен учител, прекрасни резултати. Просто казах, че има преподаватели, от които младите могат да почерпят опит и се чудя, защо не го правят?!
Виж целия пост
# 132
Ежко, ти май наистина не четеш, а просто държиш да се изкажеш последен?!
Как отрицателен пример?! Прекрасен учител, прекрасни резултати. Просто казах, че има преподаватели, от които младите могат да почерпят опит и се чудя, защо не го правят?!
"Какво пречи на Киселова да помогне" не е същото, като "Какво пречи на младите да почерпят опит".

Главните учители получават повече пари не само защото са много велики и могат да командват парада според техните си интереси, а защото имат и задължения и едно от тях го споменахме вече.
И смятате, че парите "в повече" са достойно заплащане за вменените допълнителни задължения?
Виж целия пост
# 133
И смятате, че парите "в повече" са достойно заплащане за вменените допълнителни задължения?

Кое е вменено? Това е задължение върви заедно с окичването на титлата "главен".

Като не знаеш питай, поинтересувай се малко, и спри с интригите.

Не ти харесва училището, махна си детето. ок.
Явно намесата ти в темата не е от носталгия по СМГ.  Дори една логическа последователност няма в твоите писания. Само напъни да покажеш уж колко си запознат. Да, всички разбрахме, че имаш впечатления от 5-7 клас и то май само от вашия клас.
Виж целия пост
# 134
Когато се сравнява работата на учители по математика, трябва да се стъпи на някакви критерии вътре в СМГ.
За мен такива критерии са:
- какво и как се преподава в час (това може да се разбере само от разговори между децата при различните учители);
- как работи школата на различните учители - колко често се провежда, за кого е предазначена, какво се преподава и какви задачи се решават, имат ли домашни (отново основен източник са разговори между децата).

Когато се прави оценка на училището е ясно, че тя е и субективна - лични очаквания, конкретни обстоятелства, цели на ученика и на родителите му.
Почти на всекиго от нас образованието в България налага компромиси.


Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия