Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да проследя пратка, доставена с DHL, след като е минал 14-дневен период от поръчката?
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
Колко дълго мога да чакам за доставка на поръчка или анулиране на поръчка?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да проследя пратка, доставена с DHL, след като е минал 14-дневен период от поръчката?
За да проследите пратка, доставена с DHL, можете да използвате информацията от фактурата като например номер на поръчка (Bestell-Nr.), клиентски номер (Kunden-Nr.) или номер на фактура (Rechnungs-Nr.). Тези данни обикновено се използват за проследяване на пратката през уебсайта на DHL или чрез контакт с тяхната клиентска поддръжка.
-
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Колко дълго мога да чакам за доставка на поръчка или анулиране на поръчка?
-
Как мога да използвам ваучер за Amazon в Германия?
-
Как да избера детски велосипед с оптимална цена и качество?