Кауфланд - тема 27

  • 74 687
  • 730
# 195
Някой има ли впечатления от мопа с резервоар за препарат?
Виж целия пост
# 196
И аз питах за него-някой сподели отрицателно мнение.В понеделник го видях на живо и за втори път се отказах от покупка.
Виж целия пост
# 197
Благодаря ти; ще спестя 12 лв. 😁
Виж целия пост
# 198
Аз пък съм доволна.Моят мъж понякога се включва в почистването,също дава положителен коментар!
Виж целия пост
# 199
Мики ти в кой К пазаруваш? Аз забелязах че на мол Варна са дезориентирани, но Възраждане са по в час...в смисъл поне не казват "не знам". hahaha
Виж целия пост
# 200
Мики ти в кой К пазаруваш? Аз забелязах че на мол Варна са дезориентирани, но Възраждане са по в час...в смисъл поне не казват "не знам". hahaha
Най-често в новия в Бриз. Той ми е най-близо. Но често ходя и до този до Мол-а и във Възраждане. Но след новата им подредба във всички е хаос според мен и се лутам повече от преди.
Виж целия пост
# 201
Аз днес издирвах юфка. Обиколих поне 3 пъти района, където беше преди и където е логично да бъде. Е, не успях да открия. Преди имаше поне 3 вида по спомен.
Виж целия пост
# 202
И аз търсих юфка,от тази домашната,на люспи-няма никаква.Май са я спрели,има само от онзи тип като макарони.
Виж целия пост
# 203
При макароните и пастата търсете.
Виж целия пост
# 204
При макароните и пастата търсете.
Там огледах поне по два пъти всеки кашон - няма.
Виж целия пост
# 205
Там някъде е. Но може и да няма при вас.
Виж целия пост
# 206
Юфка на люспи имаше 2 вида- пълнозърнеста и обикновена при захарта  Peace
Аз правя баница с нея и купих.
Виж целия пост
# 207
Благодарим Ви за Вашето съобщение от 14.03.2018.

Съжаляваме, че не сте успели да закупите търсената от Вас стока.

Kaufland е компания, поставяща клиента на първо място и всяко мнение е важно за нас.

Поради тази причина предадохме Вашето оплакване на Ръководството на Kaufland България, за да бъде взето под внимание.

Принципно се стремим да осигуряваме достатъчни количества от промоционалните ни стоки, но за съжаление понякога интересът на клиентите надминава нашите първоначални очаквания.

Тъй като често повтаряме нашите промоционални предложения, бихте могли също така да следите брошурата на Kaufland, за да сте своевременно информирани.

Във връзка с Вашия сигнал бихме искали да Ви изпратим малък жест на внимание. За целта са необходими адрес и телефон за доставката, за да се предадат на куриерската фирма.

Надяваме се, че това ще бъде единственото Ви неприятно впечатление от пазаруването Ви в Kaufland.

Желаем Ви хубав ден.


С уважение,

Михаел Митрев

Обслужване на клиенти

Kaufland България
http://www.kaufland.bg

KAUFLAND BULGARIA EOOD & Co.KD
1A Skopie blvd.
BG-1233 Sofia
Bulgaria


Това са ми отговорили от Кауфланд  ooooh! Така и не разбрах какъв е жеста им
Виж целия пост
# 208
Ще очакваш пратка от тях?
Чаровници такива...
Виж целия пост
# 209
Брошурата
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия