Booking.com /Тема 2/

  • 55 183
  • 764
# 720
Ами нищо не знам, ама ако е шашма, много по-вероятно е да е от хотела.
И всъщност спокойно може да мине в половината свят, а точно където ти трябва да не мине, затова е удобно извинение.
И точно резервации, които се обработват от хотела са най-уязвими на такова нещо.
Аз така и не разбрах как се разбира предварително букинг или хотела обработва плащането.
Виж целия пост
# 721
Миналата седмица правих резервация за 1 нощувка в Скопие в апартамент. Пишеше, че се плаща на място. Резервирах с виртуална празна карта. По-късно дойде съобщение, че картата ми е невалидна. Прехвърлих пари и въведох отново данните. На другия ден ми бяха блокирали сумата по резервацията. На място нищо не платихме в крайна сметка. Дръпнаха ми парите онзи ден.
И аз се учудих защо ми блокират пари - може би защото срока за безплатно анулиране вероятно беше изтекъл ли? Добре, че не анулираха резервацията.
Виж целия пост
# 722
Ами нищо не знам, ама ако е шашма, много по-вероятно е да е от хотела.
И всъщност спокойно може да мине в половината свят, а точно където ти трябва да не мине, затова е удобно извинение.
И точно резервации, които се обработват от хотела са най-уязвими на такова нещо.
Аз така и не разбрах как се разбира предварително букинг или хотела обработва плащането.
Днес си писах със собственичката на втория апартамент относно плащането и тя каза, че от букинг са блокирали парите и после ще ѝ ги платят на нея, като мине резервацията. Но никъде не съм видяла и аз да пише предварително.А на мен на потвърждението си ми пише -платено. Т.е. искам-не искам, не може кеш и не просто са блокирани, ами реално удържани(то и в банкирането ми така излиза).
Веднъж преди много години една виртуална дебитна на дск ми излезе на минус- нямаше пари в нея, пък от хотела дръпнали. Смислено обяснение от банката не получих тогава.
Виж целия пост
# 723
Миналата седмица правих резервация за 1 нощувка в Скопие в апартамент. Пишеше, че се плаща на място. Резервирах с виртуална празна карта. По-късно дойде съобщение, че картата ми е невалидна. Прехвърлих пари и въведох отново данните. На другия ден ми бяха блокирали сумата по резервацията. На място нищо не платихме в крайна сметка. Дръпнаха ми парите онзи ден.
И аз се учудих защо ми блокират пари - може би защото срока за безплатно анулиране вероятно беше изтекъл ли? Добре, че не анулираха резервацията.

като гаранция, че ще отидеш
плащане на място и безплатно анулиране не е едно и също, пише си ги в условията
а може и просто така да правят, без значение какво пишат
Виж целия пост
# 724
Ясно, че не е едно и също.
Миналия месец на два пъти пак с тази карта, пак оферти с плащане на място. Единия път нищо - потвърдиха ми резервацията и платихме на място. За другата изпратиха съобщение, че има проблем с картата, прехвърлих пари и дотам. Нито са блокирали сума, нито нищо. Пак платихме на място.
Миналия уикенд в Скопие пък трети вариант.....Rolling Eyes
Виж целия пост
# 725
Анулираха ми резервация под предтекст, че не са успели да изтеглят пари от картата. Веднага след това апартаментът се появи на двойна цена за моите дати. Много ме хвана яд, защото резервацията е направена отдавна и е за след 2 седмици, много ми е важна, локацията също. Сега посред нощ търсих цял час, докато открия нещо на сносна цена и добро местоположение. Май не мога да се оплача на никой друг, освен на вас, ама ако мислите, че има смисъл, ще ги накова.

Същата работа се случи и с мен миналия месец. Писах в темата. Абсолютно аналогично и при мене - цяла нощ не спах, за да проверявам, да се уверявам, а и притеснението, че картата ми нямала покритие, беше доста стресиращо. В 8 сутринта бях в банката, за да ми потвърдят, че картата си работи и всичко е точно от тяхна страна.

Цената на хотела и при мене се беше вдигнала. Аз бях платила половината пари, за което те ме информираха, че няма да ми ги върнат. Губя ги, понеже не съм платила навреме цялата сума.

Пиши им мейл. Ще се свържат с  тебе до ден-два, а ако имаш късмет, може и веднага. Обясни им, че проблемът е някъде в тях. На мен ми предложиха да направя банков превод с останалата част от парите. Свързах се с хотела. Пращах им документите от превода. Пращах ги и на букинг, за да видят, че съм извършила плащането. Беше дълго, тромаво, изнервящо, но в крайна семтка бях в този хотел на цената, за която вече бях предплатила. Ползвах линк за 10% отстъпка, но не ги получих, защото съм платила на хотела по банков път, а не през букинг. За 50-те процента предплата, не получих никакъв бонус. Но вече нямах нерви и с това да се занимавам.
Виж целия пост
# 726
Аз добре че нямах нищо предплатено. Вече си запазих и платих друго място. Още снощи писах по уатсап на собственика с молба за съдействие. Той ми отговори да съм запазела отново, бил коригирал цената. Не съм проверявала, не ми се занимава. Не знам в кого е проблема- букинг, собственици...
Виж целия пост
# 727
Здравейте, за първи път резервирам през booking. Без да искам натиснах ще резервирай, но не съм попълвала данни. Да ли има някаква опция да се откажа от резервацията?
Виж целия пост
# 728
Само с едно цъкване едва ли е направена резервация. Има няколко стъпки. От профила си идете на резервации и ще видите дали имате, там има опция анулирай и условията за анулиране. Също така при направена резервация трябва да има потвърдителен мейл.
Виж целия пост
# 729
Аз нямах профил. Сега си направих. Предполагам, че не е направена. Изчезна ми съобщението, което излизаше постоянно да си довърша резервацията.
Виж целия пост
# 730
Щом не си попълвала никакви данни на практика ти не си завършила резервацията, т.е. резервация нямаш. Известно време ще ти напомнят да завършиш резервацията но нямаш задължение.
Виж целия пост
# 731
Здравейте! Как мога да изпратя линк за 10%  бонус при препоръка на приятел? В профила ми в booking  не излиза тази опция.
Виж целия пост
# 732
На мен ми дава такава възможност след като съм приключила с резервация
Виж целия пост
# 733
Здравейте! Как мога да изпратя линк за 10%  бонус при препоръка на приятел? В профила ми в booking  не излиза тази опция.
На мен също ми беше изчезнала и като направих резервация, пак се появи.
Виж целия пост
# 734
Анулираха ми резервация под предтекст, че не са успели да изтеглят пари от картата. Веднага след това апартаментът се появи на двойна цена за моите дати. Много ме хвана яд, защото резервацията е направена отдавна и е за след 2 седмици, много ми е важна, локацията също. Сега посред нощ търсих цял час, докато открия нещо на сносна цена и добро местоположение. Май не мога да се оплача на никой друг, освен на вас, ама ако мислите, че има смисъл, ще ги накова.
Има гратисен период между обявяване на картата за невалидна и анулирането на резервацията. Преди да анулират трябва да  са ти изпратили съобщение за проблема и ти не си въвела нови данни или свързала с хотела в указания срок.

Много е странно как с една и съща карта веднъж минава, а друг път не минава плащането?!?
Не е странно, зависи с кои банки работят хотелиерите. Особено в Италия често има проблеми при ползването на някои карти.
Миналата седмица правих резервация за 1 нощувка в Скопие в апартамент. Пишеше, че се плаща на място. Резервирах с виртуална празна карта. По-късно дойде съобщение, че картата ми е невалидна. Прехвърлих пари и въведох отново данните. На другия ден ми бяха блокирали сумата по резервацията. На място нищо не платихме в крайна сметка. Дръпнаха ми парите онзи ден.
И аз се учудих защо ми блокират пари - може би защото срока за безплатно анулиране вероятно беше изтекъл ли? Добре, че не анулираха резервацията.
Парите се блокират за гаранция. Ако бяхте платили на място, щяха да ви ги освободят. Понякога хотелите не блокират нищо, ако имат много свободни стаи оставят резервациите активни дори и да нямат гаранции за тях.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия