Добре, че направих снимка на пакета преди да го отворя. На етикета не е отбелязано точното количество и какво трябва да съдържа. Грамажът ми се струва много съмнителен, ако го изтегля получените неща, дори с липсите със сигурност ще е по-голям.
За причина може би трябва да отбележа следното?
Причина за искане за възстановяване на средства: количествен недостиг-липсват някои стоки.
От Алиекспрес искат и някакво писмо от пощата, но пакетът беше цял и непокътнат, не могат никакво писмо да ми издадат от пощата, защото при получаването пратката е била в нормално състояние и те не отговарят за явно непоставени от продавача стоки.
Много неприятно, има сега да се разправям и с продавача и със сайта, просто трябва да разчитам на добро чувство и коректност от тяхна страна.
Но винаги отварям с видео. Започвам от затворения пакет, въртя го да се види от всички страни и отварям пред камерата. Нареждам дреболиите и ако има липси, пускам диспут.
Писмо от пощата не са ми искали, но в твоя случай вече е друга ситуацията- нямаш видео и остава твоето твърдение срещу това на продавача. Без други доказателства.
Даже сега имам случай с изтрит магазин и фалшив проследяващ код. Винаги плащам за проследяващ номер, в случая за три неща от 7$, 3$ за тракинг. Дали ще пристигне пакет и колко ще са нещата вътре е много интересно .
С една дума, гаранции няма за нищо, винаги правя видео, ако има пристигнал пакет.