Пазаруване от Aliexpress.com 54

  • 110 223
  • 751
# 585
Скрит текст:
Да, от един продавач е поръчката, с един ордер и плащане.
Добре, че направих снимка на пакета преди да го отворя. На етикета не е отбелязано точното количество и какво трябва да съдържа. Грамажът ми се струва много съмнителен, ако го изтегля получените неща, дори с липсите със сигурност ще е по-голям.
За причина може би трябва да отбележа следното?
Причина за искане за възстановяване на средства: количествен недостиг-липсват някои стоки.
От Алиекспрес искат и някакво писмо от пощата, но пакетът беше цял и непокътнат, не могат никакво писмо да ми издадат от пощата, защото при получаването пратката е била в нормално състояние  и те не отговарят за явно непоставени от продавача стоки.
Много неприятно, има сега да се разправям и с продавача и със сайта, просто трябва да разчитам на добро чувство и коректност от тяхна страна.
Имал ли  е някой подобн случай?
Да, имам такива пратки.
Но винаги отварям с видео. Започвам от затворения пакет, въртя го да се види от всички страни и отварям пред камерата. Нареждам дреболиите и ако има липси, пускам диспут.
Писмо от пощата не са ми искали, но в твоя случай вече е друга ситуацията- нямаш видео и остава твоето твърдение срещу това на продавача. Без други доказателства.
   Даже сега имам случай с изтрит магазин и фалшив проследяващ код. Винаги плащам за проследяващ номер, в случая за три неща от 7$, 3$ за тракинг. Дали ще пристигне пакет и колко ще са нещата вътре е много интересно  Confused.
  С една дума, гаранции няма за нищо, винаги правя видео, ако има пристигнал пакет.
Виж целия пост
# 586
Здравейте отново.Гледам днес портфейли и нищо не ме грабва.Вие да сте си поръчвали? Споделете линкове.
Виж целия пост
# 587
Много благодаря, МоарейнД! Вече ще знам какво да правя в бъдеще, а в моя случай сега ще разчитам само на късмета си Simple Smile
Виж целия пост
# 588
Началото на август направих няколко поръчки. Всичко пристигна и остана само още едно нещо. За него само излезе, че се подготвя пратка и тракинг номер, но проследяването не работи, продавачът не отговаря, артикулът вече не е наличен и липсва вече на сайта, а сега забелязах, че и този магазин вече липсва. Видях също, че последните мнения са негативни - непристигнали пратки, изпратени грешни артикули и т.н.
Жалко, че мненията са написани след като си пуснах поръчката и аз се прецаках. Та въпросът ми е има ли смисъл сега да пусна диспут или да изчакам до края?  Реално имам още 1 месец за доставка, но аз не мисля, че ще пристигне така или иначе...
Виж целия пост
# 589
Здравейте! Ако някой скоро е поръчвал магически гъби, ще съм благодарна за линк.
Виж целия пост
# 590
За последните месеци имам доста направени поръчки от Aliexpress. До сега всичко е пристигало в срок и точно това, което съм поръчала. Имам една поръчка, срокът за доставка на която изтича след 2 дни. Писах на продавача кога мога да очаквам пратката. Той ми отговори, че е удължил срока на доставка с още 1 месец и да си чакам търпеливо Simple Smile Имам ли основание да се притеснявам? И ако трябва да отварям диспут ( досега никога не съм го правила), кога трябва да го направя - преди крайния срок за доставка или след него? Моля за вашите съвети! Предварително благодаря!
Виж целия пост
# 591
Здравейте! Ако някой скоро е поръчвал магически гъби, ще съм благодарна за линк.
Предпочитания бели/сиви 50/100 да знам кой линк ...

За последните месеци имам доста направени поръчки от Aliexpress. До сега всичко е пристигало в срок и точно това, което съм поръчала. Имам една поръчка, срокът за доставка на която изтича след 2 дни. Писах на продавача кога мога да очаквам пратката. Той ми отговори, че е удължил срока на доставка с още 1 месец и да си чакам търпеливо Simple Smile Имам ли основание да се притеснявам? И ако трябва да отварям диспут ( досега никога не съм го правила), кога трябва да го направя - преди крайния срок за доставка или след него? Моля за вашите съвети! Предварително благодаря!
Четете тук https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/ и питайте в Aliexpress Bulgaria Диспути(https://www.facebook.com/groups/304337666357362/)
Виж целия пост
# 592
За последните месеци имам доста направени поръчки от Aliexpress. До сега всичко е пристигало в срок и точно това, което съм поръчала. Имам една поръчка, срокът за доставка на която изтича след 2 дни. Писах на продавача кога мога да очаквам пратката. Той ми отговори, че е удължил срока на доставка с още 1 месец и да си чакам търпеливо Simple Smile Имам ли основание да се притеснявам? И ако трябва да отварям диспут ( досега никога не съм го правила), кога трябва да го направя - преди крайния срок за доставка или след него? Моля за вашите съвети! Предварително благодаря!
Според мен няма основания за безпокойство. Изчакай си времето за доставка. Диспут може да се отвори 2-3 дни преди да изтече крайния срок, само следи внимателно да не изтече времето за доставка.
При много поръчки все някога ще дойде време за диспут. Хубавото е, че не е никак сложно, стъпките вървят една след друга и са елементарни.
Виж целия пост
# 593
Благодаря Кети В ! Надявам се да не стигам до диспут, че изобщо не знам какво всъщност се постига с него. Връщане на парите или...?
Виж целия пост
# 594
Ако пратката изобщо не пристигне, искаш връщане на цялата сума. Ако някоя стока не отговаря на описанието, може да искаш частично възстановяване.
Виж целия пост
# 595
Здравейте! Ако някой скоро е поръчвал магически гъби, ще съм благодарна за линк.
https://www.aliexpress.com/item/AKKOKI-100pcs-melamine-sponge-Ma … .0.27424c4dbpOhrG
Виж целия пост
# 596
Получих това клинче - ми не е лошо предвид цената си.
https://www.aliexpress.com/item/2017-Women-New-Fashion-Classic-S … .0.72854c4dFkADsn
Виж целия пост
# 597
Здравейте, случвало ли се е на някой след като поръча и потвърдят плащането,  да му пишат, че се налага да доплати още пари за доставка? И как бихте постъпили вие, не е толкова проблема в парите, но се чудя до колко е коректно!?!
Виж целия пост
# 598
Здравейте, случвало ли се е на някой след като поръча и потвърдят плащането,  да му пишат, че се налага да доплати още пари за доставка? И как бихте постъпили вие, не е толкова проблема в парите, но се чудя до колко е коректно!?!
Редовно се случва от няколко месеца. Китайски пощи смениха политиката към България защото им писна от неуредици и вдигнаха тарифите. Искането е нарушение на правилата на сайта и може да докладвате продавача. Може да откажете да му платите. Той ще пусне с какъвто транспорт намери за добре ...
Виж целия пост
# 599
Благодаря много.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия