Имам кола. Имам книжка. А сега?

  • 122 746
  • 2 544
# 1 485
В кой период от време е било това за придружителя?
Виж целия пост
# 1 486
Преди няколко месеца се обсъждаше да приемат закон новак зад волана да кара 6 месеца с придружител. Не го приеха.
Виж целия пост
# 1 487
Това го знам, но назад се писа, че вече е отпаднало. А нямам спомен изобщо да е имало подобно нещо.
В Испания май има нещо такова, не съм сигурна. Имат едни букви на задното стъкло, по което се познават "новаците", но точно колко дълго трае това и дали се кара в началото с придружител, не съм проучвала.
Виж целия пост
# 1 488
То и тук има лепенки за задното стъкло, но не са задължителни и никой не слага.
Аз пък преди време съм чувала, че на магистрала не е разрешено за новаците.
Виж целия пост
# 1 489
Закона Не го приеха. Зо моя радост, че аз няма иначе с кого да карам. А и за магистрата сега чувам, че не е разрешено.
Колата ми на моменти не пали. След консултация със сервиз ми казаха да отида на автоключар... там не намериха проблем. Един приятел я пали и я кара, и пак пали... проблем нямаше. От ключаря много деликатно ми обясниха, че проблема е в мен...  А аз като не разбирам и не съм сигурна си мисля, че полудявам. Та случвало ли ви се е колата да ви прави разни проблеми Само на вас?
Виж целия пост
# 1 490
Това за магистралите  не казвам, че е така. Казвам преди години какво съм чула. Simple Smile В закона не съм го срещала...
Виж целия пост
# 1 491
Закона Не го приеха. Зо моя радост, че аз няма иначе с кого да карам. А и за магистрата сега чувам, че не е разрешено.
Колата ми на моменти не пали. След консултация със сервиз ми казаха да отида на автоключар... там не намериха проблем. Един приятел я пали и я кара, и пак пали... проблем нямаше. От ключаря много деликатно ми обясниха, че проблема е в мен...  А аз като не разбирам и не съм сигурна си мисля, че полудявам. Та случвало ли ви се е колата да ви прави разни проблеми Само на вас?

Аз не съм шофьор и не разбирам. Но дъщеря ми имаше такъв проблем преди няколко  дни, не можеше да завърти ключа и да запали. Звънна на баща си и той я посъветва дистанционно да "раздвижи" волана(то не че той много мръдна), не знам с каква цел. Стана обаче. Simple Smile
Виж целия пост
# 1 492
Нашата кола така я заключваме при паркиране! Загасям, вадя ключа и завъртам волана, докато се заключи. Тоест спира да може да се върти. При палене- обратната процедура - леко завъртам ключа и натискам здраво да завъртя волана с другата ръка, за да се отключи. После паля. Според ММ със заключване на волана по този начин малко по-трудно ще откраднат колата. Simple Smile
Виж целия пост
# 1 493
Да, това с волана и аз го правя и аз не знаех и звънях на баща ми. Понякога обаче въртя ключа паля и светват само лампите по тъблото, двигателя започва да работи, но не пали... случва се само на мен... Мен много ме е страх, че колата ще се развали, докато си карам. Като по анимациите, едва ли не ще се разпадне. Та може проблема да е в главата ми.
Виж целия пост
# 1 494
Просто си дала на контакт и не си завъртяла ключа до край. Тези коли, които съм карала, при подобно завъртане само на контакт ключът не може да бъде завъртян още един оборот и да запали. Трябва да го върнеш в изходна позиция и тогава да го завъртиш до край.
Двигателят не може да работи без да е запален. Ако чуваш нещо леко да бръмчи, то най-вероятно е помпата за горивото.
Виж целия пост
# 1 495
двигателя започва да работи, но не пали...
Какво имаш предвид с това? Двигателят не започва да работи, преди да е запалил. Двигател = мотор. При първата степен на завъртане на ключа колата е на контакт, акумулаторът подава ток. Двигателят пали, след като завъртиш и задържиш малко на втората степен на завъртане.
Виж целия пост
# 1 496
На по-новите коли няма да запали и ако не си натиснала съединителя.
Номера със заключения волан и аз съм го правила. Няма какво да се притесняваш, нищо и няма на колата. Само размърдай малко волана и ще се отключи пак.
Виж целия пост
# 1 497
Ъхъ... добре де, може и да не е двигателя. Помпата на горивото явно. Както казах, не разбирам. Мен това най много ме притеснява от цялата работа. Проблем явно няма, явно е си е в мен.
Виж целия пост
# 1 498
Значи, помоли някой, на когото имаш доверие и няма да се чувстваш неловко, да ти обясни на живо и в твоята кола основни неща като двигател, акумулатор, ток, табло, палене... Много по-бързо и лесно е да направиш това, отколкото да влачиш колата по сервизи и да се чудиш какво ти казват. И това не е "разбиране", повярвай ми Simple Smile става дума поне да се ориентираш. Успех!
Виж целия пост
# 1 499
А едно време аз учих и устройство на автомобила.Ама тогава наистина се учеше.И полигон имахме, където учехме паркиране във всички посоки , гараж, светофари, бариери и аварийно спиране, стоене на място и тръгване от място, без да дам назад, на наклон, на полусъединител(това ми беше най-трудно)..Аз карах съкратен, 45 -дневен курс, от 7,30 до 13,30 теория и листовки, след обяд кормуване.И това беше всеки работен ден, 45 дни.
Нямам представа какво се учи сега, но като гледам как карат по улиците, имам чувството ,че нито правилник, нито закон се учи.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия