WIZZ AIR - 30

  • 72 464
  • 747
# 165
Ако билетът е купен с дискаунт, няма да даде възможност за промяна на името, дори и след приемане на промените.

Точно с дискаунт е купен. Приех промените, има опция за смяна на име. Не съм я пробвала дали работи.
Благодаря за отговорите bouquet
Виж целия пост
# 166
Здравейте,
 в деня на заминаването може ли да се купи билет онлайн от приложението и плати с дебитна карта... Имам предвид ще се отрази ли адекватно плащането?
Благодаря и хубав ден!
Виж целия пост
# 167
Здравейте, имам проблем с чекирането, дава ми следното съобщение: "Чекирането не е налично поради проблеми с плащането (недостатъчно плащане или надплащане)." Полета ни за връщане беше променен и за него не успяхме да си запазим места, а на сменения имахме 2 такива. Подозирам, че имат да ни връщат 20 лв. но не съм сигурна. Писах във формата им за жалби. Някой има ли опит и да му се е случвало подобно нещо?
Виж целия пост
# 168
Обади им се за да разбереш какъв е проблема, но така няма да можеш да се чекираш.
Виж целия пост
# 169
Здравейте, имам проблем с чекирането, дава ми следното съобщение: "Чекирането не е налично поради проблеми с плащането (недостатъчно плащане или надплащане)." Полета ни за връщане беше променен и за него не успяхме да си запазим места, а на сменения имахме 2 такива. Подозирам, че имат да ни връщат 20 лв. но не съм сигурна. Писах във формата им за жалби. Някой има ли опит и да му се е случвало подобно нещо?

Какво означава "не успяхме да си запазим места"? Искахте да платите нови ли или си искахте старите, а те се оказаха заети?

Ето текста, който получих, след като ми беше сменен часа на един от полетите(разбира се, частично копирам това, което касае местата):


"Важно!
 

Мястото, което сте избрали на първоначалния си полет, няма да ви бъде автоматично разпределено на новия полет. Ако приемете промените в полетния план или направите повторна резервация, безплатно ще ви бъде разпределено ново място. "

Дано това помогне в случая.
 
Виж целия пост
# 170
Днес се обадих на кол центъра на wizz. Явно се е получило нещо като заключване на профила ми. Младежа по тел. ми каза, че това е заради сменения полет на връщане, и че ей сега ще го оправи. А също , че сме имали места вече за връщане. Успях да се чекирам на отиване само, но нямам места закупени, както в 1-воначалната резервация за връщане.  Дава ми следното на фактури:
Сума на фактурата   
027047455Z   ‎199,92 лв.

036963859Z   ‎-20,00 лв.

Как мога да използвам тази сума и да си закупя места?
Или те решават кога да върнат парите?
Благодаря ви за отговорите!

Виж целия пост
# 171
Здравейте момичета,
Моля спешно за съвет-
Направих днес резервация и когато стигнах до финализиране на плащането с карта, излезе съобщение за 3D парола, която мъжът ми не помнеше и затова натиснах Отмени и се върнах на плащане по банков път.
Очаквах по мейла инструкции за плащането, но така и не получих ... до момента поне.
Като си вляза в профила дава, че
Пътен план потвърден
Плащане - потвърдено
Клеймо за дата и час - днешна дата и час 10ч.

Как да разбирам това - при положение, че не съм въвела тази парола, банката вероятно няма да пусне парите
А от друга страна, нали отмених плащането с картата и избрах банково плащане
Виж целия пост
# 172
Имах преди време същия случай и плащането мина без 3D парола. Опитах се да оспоря транзакцията, но банката отказа, а Уиз издадоха веднага билета.

Здравейте момичета,
Моля спешно за съвет-
Направих днес резервация и когато стигнах до финализиране на плащането с карта, излезе съобщение за 3D парола, която мъжът ми не помнеше и затова натиснах Отмени и се върнах на плащане по банков път.
Очаквах по мейла инструкции за плащането, но така и не получих ... до момента поне.
Като си вляза в профила дава, че
Пътен план потвърден
Плащане - потвърдено
Клеймо за дата и час - днешна дата и час 10ч.

Как да разбирам това - при положение, че не съм въвела тази парола, банката вероятно няма да пусне парите
А от друга страна, нали отмених плащането с картата и избрах банково плащане

Виж целия пост
# 173
Здравейте, на 13.04 wizzair канселира полет и ми предложиха или презаверяване за друга дата или връщане на парите. През профилът си избрах опцията възстановяване на сумата, но все още не са превели нищо. Някой запознат ли в какъв срок се връщат парите? Благодаря!
Виж целия пост
# 174
Здравейте, на 13.04 wizzair канселира полет и ми предложиха или презаверяване за друга дата или връщане на парите. През профилът си избрах опцията възстановяване на сумата, но все още не са превели нищо. Някой запознат ли в какъв срок се връщат парите? Благодаря!
Ако сте потвърдили през профила - търсете парите в профила, а не в картата.
Виж целия пост
# 175
Имах преди време същия случай и плащането мина без 3D парола. Опитах се да оспоря транзакцията, но банката отказа, а Уиз издадоха веднага билета.

Здравейте момичета,
Моля спешно за съвет-
Направих днес резервация и когато стигнах до финализиране на плащането с карта, излезе съобщение за 3D парола, която мъжът ми не помнеше и затова натиснах Отмени и се върнах на плащане по банков път.
Очаквах по мейла инструкции за плащането, но така и не получих ... до момента поне.
Като си вляза в профила дава, че
Пътен план потвърден
Плащане - потвърдено
Клеймо за дата и час - днешна дата и час 10ч.

Как да разбирам това - при положение, че не съм въвела тази парола, банката вероятно няма да пусне парите
А от друга страна, нали отмених плащането с картата и избрах банково плащане

Странно, точно това се е случило
Дори имам фактура
Но интересно как банката е одобрила превод без този код Sad
Виж целия пост
# 176
Здравейте поръчах билети от Германия, като на 15 май да тръгне от София до Дортмунд
https://imgur.com/a/WWRKWs3
Полетът тръгва 06:30 и пристига в Дортмунд 08:05.
Може ли някой да ми обясни за кое време се отнася този час ? Тук при Германия е 1 час напред спрямо българското време. Ако някой може да ми обясни, че да не вземе полетът да тръгва 05:30 в българското време Grinning
Виж целия пост
# 177
Времената са местни - излита се по българско и се каца по немско време.

Здравейте поръчах билети от Германия, като на 15 май да тръгне от София до Дортмунд
https://imgur.com/a/WWRKWs3
Полетът тръгва 06:30 и пристига в Дортмунд 08:05.
Може ли някой да ми обясни за кое време се отнася този час ? Тук при Германия е 1 час напред спрямо българското време. Ако някой може да ми обясни, че да не вземе полетът да тръгва 05:30 в българското време Grinning
Виж целия пост
# 178
Сега гледам в зимното разписание, че някои дестинации нямат зимни полети, само до октомври са.
Това дали значи, че ги спират за зимата, или е възможно да не са готови с разписанието още?
Виж целия пост
# 179
Времената са местни - излита се по българско и се каца по немско време.

Здравейте поръчах билети от Германия, като на 15 май да тръгне от София до Дортмунд
https://imgur.com/a/WWRKWs3
Полетът тръгва 06:30 и пристига в Дортмунд 08:05.
Може ли някой да ми обясни за кое време се отнася този час ? Тук при Германия е 1 час напред спрямо българското време. Ако някой може да ми обясни, че да не вземе полетът да тръгва 05:30 в българското време Grinning
Тоест полета тръгва 05:30 от София ?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия