"Обичам" Топлофикация 3

  • 41 977
  • 752
# 285
Живееха там... Благодаря ви за отделеното време... Освен днес ще звънна в Топлофикация и ще питам пак...не знам... След като те си отчитат топломера от началото на построяване на инсталацията и блока до сега, не би трябвало да е проблем.
Виж целия пост
# 286
Живееха там... Благодаря ви за отделеното време... Освен днес ще звънна в Топлофикация и ще питам пак...не знам... След като те си отчитат топломера от началото на построяване на инсталацията и блока до сега, не би трябвало да е проблем.

От опит казвам, не разчитай на никаква устна кореспонденция. Всичко трябва да е писмено, по имейл например, защото после като си сменят мнението да кажеш ето вижте тук какво сте ми отговорили. По тези call центрове се сменят през месец и утре госпожата/госпожицата, която ви е казала нещо си няма да я има и никой няма да го интерсува. Ние също имахме протокол и за водомера, и за електромера и за топломерите. Пък после като отидох с него по дружествата ми се накараха как така не сме направили междинен отчет, та си платих всичко.
Виж целия пост
# 287
Е точно те сами си правят отчета и за това протоколът трябва да е заверен нотариално, а не някакъв хвърчащ лист. Два пъти съм минавала през такава процедура. Правете всичко заедно в деня на сключване на сделката.
Виж целия пост
# 288
При смяната на партидите поискайте инкасатори да отчетат водомерите, топломерите и електромерите и вашите фактури да започнат от взетите от тях показания. Не разчитайте на полюбовни договорки или нотариуси.
Може да е на нула топломерът, ако не са ползвали радиаторите и тези 70-80 лв, от които им връщат пари, са само за топла вода. Или след годишното отчитане от дружеството да са ги занулили, макар да не съм чувала за такава практика. Или са намерили начин да манипулират топломера. Особено щом мрънкат нещо...
Виж целия пост
# 289
До преди няколко седмици и ние не бяхме пускали парно, в спалнята и дневната още е на 0. Напълно възможно е за този сезон наистина да си е на 0 до декември, когато явно е купен имотът, а да са коментирали, че по принцип е много топъл.
Ако имате съмнения за нещо, преди смяната на партидите извикайте човек да провери изправността на топломера, ако каже, че е ок, сменяйте, ако не е нормално работещ ще начислят дотук показания на максимална мощност, а предвид смяната на собствеността, трябва да е на старата партида.
Виж целия пост
# 290
Здравейте, благодаря ви за включването.

Днес звънях в централата на Ястребец на номер даден ми от офис на Топлофикация и подробно ми обясниха какво и как да бъде написан приемо- предавателният протокол, потретиха ми,че не им трябва да е нот. заверен. Очевидно предишните собственици са ползвали само топла вода,без отопление, макар че те твърдят друго. Чудя се дали не са манипулирали топломера, мъжа изглежда доста технически грамотен? Но това ще го установя като вляза във владение, абсолютно веднага. Установя ли,че не работи коректно веднага ще викна хора да го проверят и ако има проблем, проблема ще си е за сметка на предишните собственици. Относно Соф. вода и Чез и на двете места не ми поискаха нот. заверен протокол, тях вече ги оправихме. ЧЕЗ утре ще минат да засекат и другата седмица отиваме да прехвърляме. В Софийска вода им показахме снимки на показанията на водомера и прехвърлихме.
Виж целия пост
# 291
Само да споделя, че топломер се проверя дали работи в отоплителен сезон. Защото се натъкнахме на случаи, където се живее и се ползва топло, а уредът не работи /показва стари показания на дисплея, което при проверка в извънотоплителен сезон за топл.счетоводител говори, че просто в жилището не се ползва парно, което не е вярно/ и тази изразходена топлоенергия се разпределя на всички с работещи уреди.
Виж целия пост
# 292
Само да споделя, че топломер се проверя дали работи в отоплителен сезон. Защото се натъкнахме на случаи, където се живее и се ползва топло, а уредът не работи /показва стари показания на дисплея, което при проверка в извънотоплителен сезон за топл.счетоводител говори, че просто в жилището не се ползва парно, което не е вярно/ и тази изразходена топлоенергия се разпределя на всички с работещи уреди.
Ужас! Как го установихте?
Виж целия пост
# 293
Голям процент /35-40%/ сградна инсталация при зададена по проект 2-7%, което доведе до вътрешна проверка.
Виж целия пост
# 294
Нашите топломери ги зануляват след отчитането на края на отоплителния сезон. Т.е бяха на 0 до ноември (когато май почна новия сезон) и дебнем дали ще започнат да отчитат. С дистанционно засичане са, ако има значение.
пс. Нашият топлинен счетоводител, мисля, е Техем.
Виж целия пост
# 295
А кой ви е счетоводителят? И как дебнете имате ли достъп до топломерите си?
Виж целия пост
# 296
Бих искал да се уточни за топломери ли си говорим, или за "апаратчетата" които не мерят отдадена топлина в киловатчасове, а само мерят температура и я интегрират по времето, а после фирмите по разни свои алгоритми превръщат отчетените единици в киловатчасове. Тези апаратчета определено не са топломери.
Виж целия пост
# 297
Аз говоря за апартаментен топломер, един за имота. Не за тези, които се поставят на всеки един радиатор.
А това със зануляването е добра идея, история на потребелнието може да се види в някакви регистри на сайта им предполагам.
Виж целия пост
# 298
Аз също като mama_na_nana- апартаментен топломер, изнесен извън апартамента, един за имота. Няма нищо на радиаторите.
Виж целия пост
# 299
Ами на всеки радиатор са. Не знам да има топломер за апартамента - старо строителство е. Уж топломери ги водят и тях Grinning ама най-вероятно принципът им на работа е това, което Черна станция писа.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия